hallo allemaal
een klein aantal mensen kent me van eerder al

Voor wie niet weet wie ik ben

ik ben Jeffrey momenteel 19, woon in omgevind Gelderland en doe nu ongeveer een jaar aan airsoft, ik ben ooit op het idee gekomen omdat ik een opleiding deed van defensie maar door een gescheurde pees uitgevallen, hierbij heb ik mij eens in bepaalde zaken verdiept wat er toch allemaal mogelijk zou zijn en dit zou toch de uitkomst zijn om toch nog deels in het militaire gebied te kunnen doen en laten wat ik eerder deed, verder daar naast ben ik momenteel van de Vrijwillige brandweer en wil mogelijk over op de beroepsbrandweer als het uitkomsten heeft,
als je vragen hebt over dingen kwa Defensie of wat dan ook, ik kan/mag over bepaalde dingen gewoon praten, ook kwa bepaalde tactical dingen kan ik gewoon antwoord geven, verder als er dingen/vragen zijn over de Gear van de landmacht of luchtmacht zelf (zie opsvest of in die richting) kan ik daar mogelijk ook Advies over geven, ook over bepaalde onderdelen kan ik mogelijk een uitkomst bieden om iets te proberen te regelen als het nergens anders te verkrijgen is (indien mogelijk uiteraard)