Wilt iemand uit Nijmegen met mij teamup ?

Niels Nguyen

Member
10 dec 2017
22
7
Trophies
4
Hoi Allen,

Mijn naam is Nhu :) maar mijn vrienden noemen me als Niels (makkelijker is voor iedereen :). Ik vind Airsoft sport super leuk, maar ken ik niemand in de buurt van Nijmegen wie over deze sport mij meer kan vertellen / leren. Ik ben open om met jou af te spreken en in deze wereld in mag stappen. Als iemand dit goed vind, en open om ervaring te delen, af en toe afspreken graag me laten weten.

Alvast bedankt en hopelijk krijg ik snel reactie van de members up here.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Welkom op het forum, jammer genoeg woon ik niet echt in de buurt, maar je kan heel makkelijk als intro wel aanschuiven bij mensen op skirms. Meeste zullen daar niet moeilijk over doen en je prima op sleep touw nemen, zeker ACN leden :).
 
Thanks, super snel reactie, dank daarvoor. Waar woon jij? Ik heb gezien dat de intro dag is als geweest, heb jij enige idee wanneer is het er weer?

Welkom op het forum, jammer genoeg woon ik niet echt in de buurt, maar je kan heel makkelijk als intro wel aanschuiven bij mensen op skirms. Meeste zullen daar niet moeilijk over doen en je prima op sleep touw nemen, zeker ACN leden :).
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Welkom op dit forum! Ik kom zelf uit Uden, wat redelijk in de buurt is. Dus ik kan je eventueel helpen waar nodig. Ik heb zelf geen vervoer en ga dus altijd met het OV. Heb je al iets geplaned om ergens naar toe te gaan? En heb je al iets van Gear of al een NABV pas? Ik heb namelijk niet genoeg gear voor 2 personen. Dus dan zal je toch een introkit moeten huren... Of iets lenen van een ander forumlid!
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Welkom op jet forum. Ik kom zelf uit regio Den Haag dus is een eindje rijden, maar alleen naar een skirm gaan deed ik in het begin ook. Gewoon bij wat mensen aansluiten en gaan met die banaan.
 
Hey Niels,

Ik kom ook uit Nijmegen en je mag bij mij best keer komen kijken of keer mee skirmen.
Ik denk alleen dat ik dit jaar niet echt meer zal skirmen (duure aankomende maand.)

Stuur je wel even pbtje.
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben super blij dat ik hulp van jullie te mogen hebben om over deze sport meer te kunne leren. Ik wil graag bij een team of bij iemand aan te mogen sluiten zodat ik deze sport te kunnen beleven.
Nogmaals bedankt en ik wens jullie een goede dag verder, hopelijk zie ik jullie binnenkort op het veld :)

Grts Niels
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Welkom Nhu!

Er is een andere topic aangemaakt waar vaak gevraagd wordt of nog mensen naar een skirm gaan. Hou die in de gaten en je zult vast met wat mensen mee kunnen om het te ervaren.
Als je je pasje hebt of iemand die jou als intro kan aanmelden gewoon lekker gaan. Airsofters staan vaak open om je het een en ander te vertellen over airsoft of over replica's.
 
Welkom Nhu/Niels, Ik woon in de buurt van Nima en heb voor 2 pers gear en vind het prima om een setje aan je uit te lenen mochten we een keer samen skirmen. Als het je leuk lijkt, ik ga woensdag avond naar het NAC (Nationaal Airsoft Centrum) beetje parcours schieten en kijken hoe veel ik de bel op 60m kan raken met mijn sniper, en wil je best mee nemen.
 
TOP TOP thanks Ties,
Ik ga jou pb even doen, daar kunnen we makkelijker communiceren


Welkom Nhu/Niels, Ik woon in de buurt van Nima en heb voor 2 pers gear en vind het prima om een setje aan je uit te lenen mochten we een keer samen skirmen. Als het je leuk lijkt, ik ga woensdag avond naar het NAC (Nationaal Airsoft Centrum) beetje parcours schieten en kijken hoe veel ik de bel op 60m kan raken met mijn sniper, en wil je best mee nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Welkom Niels!

Zoals de rest zegt, Airsofters zijn sociale beestjes. En de airsofters op dit forum stiekem nog een stapje extra denk ik zo. Komt helemaal goed :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen en Vladimir