Hij heeft er volgens mij 1 besteld. Die van mij was er een paar maanden terug al uit geschoten, sindsdien draag ik een bitje!Dat is minder! voortaan toch aan de face protection of een bitje dan denk ik
Hij heeft er volgens mij 1 besteld. Die van mij was er een paar maanden terug al uit geschoten, sindsdien draag ik een bitje!Dat is minder! voortaan toch aan de face protection of een bitje dan denk ik
Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sightsAls iemand trouwens een oude stijl 10" MTW rail heeft liggen waar die niks mee doet (of er een heeft en liever de nieuwe stijl wilt), poke me dan even.
Ik heb de nieuwe stijl maar wil eigenlijk de oude hebben.
Wat vind jij eigenlijk van de Phoenix hop?Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sights
En suppresor die in de rail klein stukje weg valt
Lambda barrel, maple leaf macaron 70, stock/phoenix hopup
Mogelijk met extra upper
Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sights
Mogelijk met extra upper
Zijn deze nog beschikbaar? Heb je toevallig een foto?Heb nog wel een 12inch barrel setup met daniel defense mfr rail en dd backup sights
Mogelijk met extra upper
Niet echt mee gespeeld, tis veel en precies afstellen.Wat vind jij eigenlijk van de Phoenix hop?
Als je pb stuurt met je nummerZijn deze nog beschikbaar? Heb je toevallig een foto?
En de vraag is???Kort vraagje,
Het lijkt erop dat mijn Titan Lipo batterij stuk is, als ik hem aansluit op mijn MTW schiet mijn replica niet. Ook hoor ik geen geluid meer van mijn trigger als ik die overhaalde, had ik voorheen wel. Nu wil ik een nieuwe bestellen om te kijken of het probleem daadwerkelijk aan de Lipo batterij ligt. Alleen is deze overal uitverkocht.
Het gaat om deze batterij : https://www.titanpower.eu/products/titan-hpa-7-4v-350mah-jst
Alvast bedankt!
En de vraag is???
Titanpower heeft inderdaad niet veel voorraad van de producten meer in europa door covid.
Je kan ze altijd een berichtje sturen voor garantie, als alternatief zijn er zat hpa accu's zoals deze;
https://com-bat.nl/lipo-li-ion-74v/1574-we-li-po-74v-300-mah-35-70c-hpa-micro-700315573144.html
Ah shit de vraag vergeten te stellen, ik zal dit direct aanpassen.
De vraag was meer of jullie een soort gelijke Lipo batterij kennen die ook op de MTW goed werkt.
Bijvoorbeeld de link van com-bat die jij stuurde.
Een 2 seconden delay hoeft niet sinds een jaar of 2(?) Je mag op semi max 4 rps schieten, dus geen speedtrigger oid. (Of wel en dan een delay door een mosfet/hpa instelling)
Die 4 rps wordt ook niet echt gemeten, maar het is de bedoeling dat je niet met 1.7 joule een straal met bbs op iemand schiet
Waar kreeg je dit te horen, ik heb bij een aantal velden al met de mtw gespeeld als dmr zonder deze delayOh dat is apart, vandaag te horen gekregen dat dat ik we een 2 sec delay moet hebben. en de MTW trigger is bloedje snel. Dus vandaar vroeg ik me af of het mogelijk was.
valt de standaard elektrische trigger onder “speedtrigger”?