Ww2 fanaat ontdekt Airsoft...

Welkom op het forum! WWII spelen is voor mij ook nog iets voor in de toekomst. Volgend jaar ga ik ook maar eens beginnen aan een Duitse outfit.

En misschien is het idd handig om wat moderner te beginnen omdat al het WWII spul nogal duur is.
Maar aan de andere kant heb ik zelf geleerd dat je beter gelijk je droom replica kan kopen ipv iets dat je na een half jaar weg doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroen1982
Goedemorgen @manderspaul

Nou, het is zo ver, mijn basis uitrusting Deutsche Wehrmacht M41 is klaar.

Even een paar foto's. Het officiers uniform can Gabardine is natuurlijk (nog) niet voor airsoft maar wel cool. Voor mijn infanterie uniform heb ik ook nog een schützenschnür maar kon zo snel even niet vinden of soldaten welke een mp40 gebruikte hiervoor in aanmerking kwamen.
1472365772813-871649293.jpg
1472365800897-57807973.jpg


1472365476962-1306279677.jpg
1472365525646955808443.jpg
14723656060351354486540.jpg


Volgende week komen mijn originele knobelbecher binnen en de helm is ook in bestelling. Heb in de tussentijd mijn '42 pet nog. De waterfles, gasmaskerbus en broodzak volgen later nog. Even sparen weer

Ik hoop dat het tot zo ver aan de eisen voldoet en van start kan. Ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mocht je trouwens nog WW2 Duitse (replica) gear zoeken dan kun je contact opnemen met @Strelok .
Volgens mij heeft hij ook nog uniformen en spul liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Wow cool, standaard wehrmacht uniform. Neem aan dat het rechter jasje niet wordt gedragen zo op skirms? Iig de adelaar en het teken eronder zal niet worden toegelaten, maar neem aan dat je dat wel weet :). Voor de rest gewoon altijd heel cool om historische reenactment uniformen te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroen1982
Wow cool, standaard wehrmacht uniform. Neem aan dat het rechter jasje niet wordt gedragen zo op skirms? Iig de adelaar en het teken eronder zal niet worden toegelaten, maar neem aan dat je dat wel weet :). Voor de rest gewoon altijd heel cool om historische reenactment uniformen te zien.

Thanks! Nee het rechter officiers uniform (major) is puur voor mij en wellicht reenactment ooit. Misschien stel ik nog wel een keer een m36 officiers velduniform samen. Voor de afwisseling :D
 
Ziet er goed uit man! Heel vet om mensen te zien die WWII gaan in Airsoft.
Is dat wol trouwens niet heel warm?
 
Ziet er goed uit man! Heel vet om mensen te zien die WWII gaan in Airsoft.
Is dat wol trouwens niet heel warm?
Heey Chaos,

Dankjewel!
Zweten jongûh :p

Nee opzich valt het wel mee. Voor op de hele hete dagen kan je altijd je HTB dragen, een versimpelde zwaar katoenen variant. En anders bovenste knopen los en mouwen opstroken... zo draag ik t het lieftst, dan is het eigenlijk wel goed te doen.
 
Ik wil namelijk ook ooit in de verre toekomst een Duitse loadout maken, maar dan met de ene helft peadot en de andere helft gewoon grijs HEER.
Is dat katoen ook "echt"? Of heb je dan hele erge repo?
 
Als je maar geen uniform koopt dat door Sturm Mil-Tec is gemaakt. Die modellen zijn niet echt waarheidsgetrouw. Ik raad je aan eens bij Zib Militaria te kijken. Goede webstore en ook een winkel in Hamburg. Ze hebben een collectie die ze zelf laten maken en die is van super kwaliteit. Soms wat duurder maar dan klopt het wel. Ze doen ook veel voor films. De uniformen uit unsere muter unsere fater, (aanradertje mocht je die serie niet gezien hebben) komt bij hun vandaan.
1472401873380852084526.jpg
 
Mooi spul man. Ik heb inderdaad nog het een en ander liggen. Buckles, paar abzeichen, volledig Heer incl wintermanteluniform. En nog wat losse stukken. Maar volgens mij ben je al mooi op weg :)
 
Ja gaat er wel op lijken zo, wel tof. Het is even wachten op de eerst volgende ww2 skirm.
Hopelijk kan ik dan mee met @manderspaul z'n ww2 airsoft groep :D
En anders binnenkort toch eerst nog maar even naar een gewone skirm voor de broodnodige ervaring.
 
Leuk!! Weer een wo2 airsofter! Welkom!!
Ik moet deze week echt even alles op de foto zetten van mijn wo2 airsoft loadout!