Yo!

Ja en Ja :)

De mijne is een 2de handsje.
Had de lange outer barrel. Maar ik heb er een korte op gezet (loop paste nog) omdat het mijn CQB replica is.
Geupgrade en wel gekocht, maar al wel weer aangepast. Feede niet lekker.
Zit volgens mij momenteel een Delta strike widebore barrel in met een Maple Leaf bucking met Maple Leaf concaved Nub en een Titan Gate mosfet.
Was het zelf alweer vergeten maar bedacht het in eens gister tijdens het PM`en met iemand dat ik de magwell ook nog heb aangepast met de dremel, anders passen veel standaard M4 mags niet, gaat de laatste 4 mm er net niet in. Haal je een klein stuke uit de bovenkant van de magwell dan passen bijna alle M4 mags wel :cool:
 
@Xandor: sorry voor de hijack ;-)
@Eviltwin-NL: Hoe bevalt die mosfet? Zit eraan te denken om die ook aan te schaffen (als ik eindelijk weer geld heb na een nieuwe loop voor mijn real steel AUG)
 
Thanks @Rebelattack: Had het filmpje van RedWolf Airsoft gezien en het leek me een prima start voor het upgraden van mijn APE. Loopt nu op 9.6V NiMh nunchucks maar wil over op lipo ivm ruimte in de kolf. Geloof dat ik voor 7.4 geen mosfet nodig heb, maar ben op upgrade gebied nog een totale noob ;-) en wil in de toekomst 11.1 LiPo gaan gebruiken (vooropgesteld dat de rest van de internals dat aankunnen). Zal tegen die tijd wel een aparte draad op het forum starten.
 
Kan wel zijn dat de ICS Split enige modificatie nodig heeft, maar volgens mij staat hier iets over op de website van gate zelf en anders zijn er vast wel al video's over. 11.1V is inderdaad niet alleen een mosfet plaatsen als je wil dat je internals wat langer mee gaan.
 
vind het wel interessant, aangezien het over een replica gaat die ik uiteindelijk ook ga aanpassen. ze zijn nogal bekend om hun kieskeurigheid in mags en de lipo voltage verschil gaat schade aanrichten (verkregen via verschillende bronnen, mocht dit waar zijn uiteraard) maar dat is de reden wrm ik op dit moment nog niet op de 11.1 ga.
 
11.1V word door ICS zelf afgeraden bij springs lager dan M120.
Meeste NL versies hebben waarschijnlijk M 90 of M100 spring.
Dit resulteert in een te trage piston, gevolg is dat je sector gear in je Piston grijpt omdat deze nog niet een volledige cycle heeft gemaakt.
En dat noemen we premature engagement, of PME.

Zelf zondag ff een 9.9V Lifepo er in gegooid en op auto schiet dat wel leuk ja. Maar verschil was niet denderend.
En met een 7.4 2A 35C staan mensen al verbaast te kijken met een blik in hun ogen en de reactie ''WOW''
Maar single shot is toch snappier met een 7.4V accu met hoge Ampères EN hoge C rating Dan 9.9V met Lage A en C.
 
  • Leuk
Waarderingen: Xandor
Dus als ik het goed begrijp kan ik met 7.4V LiPo prima uit de voeten? Is een mosfet dan nog nodig?
@Xandor: heb gewoon 120 round midcap M4 magazijnen van G&G en die werken perfect in mijn APE. Geen problemen met plaatsen of met feeden
 
Dus als ik het goed begrijp kan ik met 7.4V LiPo prima uit de voeten? Is een mosfet dan nog nodig?
@Xandor: heb gewoon 120 round midcap M4 magazijnen van G&G en die werken perfect in mijn APE. Geen problemen met plaatsen of met feeden

Apart , maar misschien is het verholpen? Ik heb gewoon de ICS mags besteld om het te ontwijken xp
 
Goede merken zijn Green Devil, G&G, ASG, Biocore, en dan ben ik er vast nog wat vergeten.
Green devil is erg lastig te krijgen op het moment, ASG en biocore zijn prima voor een niet al te hoge prijs.