yoho

Ninojte

New Member
26 aug 2015
4
0
Trophies
1
Goeden dag allen,

ik ben Nino, 20 jaar jong woonachtig in tilburg.

Nog geen ervaring totaal greeny in de airsoft sport, maar ik weet al bijna wel zeker dat het iets is anders ben ik nu al niet mijn gear bij elkaar aan het fixen.  heb zowat al heel me uitrusting op me AA (replica) na.

ik zit momenteel te wachten op het vog, darnaa meteen  de NABV pas aanvragen. me oog is wel gevallen op de Replica KRISS Vector Full Size Airsoft GBB SMG by KWA - Dark Earth, http://www.evike.com/products/45155/ . Helaas is het er tot nu to alleen maar een GBB uitvoering van.

ik weet verders niet veel van ik ga waarschijnlijk als ik me nog ik kan schrijven naar de eerstvolgende introductie.

MVG -N.

Wazzup, Persoonlijk vind ik en veel met mij denk ik dat je iets te snel bent geweest met geld uitgeven aan vog en gear. Ik raad nieuw personen aan minimaal 3x te spelen.met huurkit voordat je geld uit geeft aan gear/aa.
Verder raad ik je aan om eerst aeg te nemen of iemand met verstand van gbb te zoeken.

Maar welkom op het forum hier. Ik zag dat acn op 26 sep een beginners event heeft bij chambers. Is een echte aanrader als terrein zijnde. Ben er aantal keer geweest en het is nog steeds mn favoriet.

Welkom! 

Leuk dat je zo enthousiast bent! Ik zou inderdaad wel uitkijken met het aanschaffen van een GBB, al weet je dat volgens mij ook wel. Aangezien je al zegt, jammer dat ie alleen nog in GBB configuratie is. :) 

Wat voor gear heb je nu al aangeschaft? Kleur en soort? 

ik heb op internet al wel heelveel rondgeneust ik heb er wijnig nadelen aangezien. buiten dat als het koud is ze het niet goed doen, en dat het allemaal een stukje duurder is dan aeg's. en verder vind ik het fijn dat er wijnig/geen electriche motors/kabeltjes doorloopen dus er kan verder minder aan kapot.

verder mijn gear: Revenger combat shirt, Revenger TDU pants, Tactical boots recon, Midland bow-m evok headset, midland G9+ radio, voor zover.

zoveel mogelijk A TACS FG BDU

Welkom op het forum.

Met een Kriss vector heb je in iedergeval iets redelijk unieks op het veld.

Ik weet niet of er veel handelaren zijn van de Kriss vector GBB, maar in azië zijn ze zowat overal uitverkocht. Evike scheept niet wereldwijd dus dat zal nog moeilijk worden om er eentje te bemachtigen.

Hoe het in de EU zit met Vectors weet ik niet, maar in iedergeval veel succes. Het lijkt me echt een beest van een replica!

ja helaas ze zijn daadwerkelijk overal uitverkocht.. ik zou hem 2e hands moeten haalen en daarbij worden ze niet meer gemaakt en alle ACCESSOIRES worden er ook nietmeer voor gemaakt 

mags, etc

en daarbij heb ik altijd watbetreft het uitverkocht zijn van dingen die ik mooi/leuk vind

Hallo en welkom op het forum.

Interessante keuze als eersre replica. Ik adviseer je lekker te beginnen met een M4 of AK platform. Met name omdat bijna iedereen ervaring heeft met die replica's. Altijd fijn als er iets mis mee is en iemand je kan helpen. 

In ieder gval veel plezier met deze heerlijke sport.