Zwaar gewicht BIO bbs

Ja precies, dat gedeelte snap ik. Die kosten die ze niet willen maken is terecht, maar op het moment dat iemand de papier heeft vervalt die reden toch compleet. En dan snap ik de frustratie van @Crix heel erg goed, want dan heeft B&A geen reden om ze te weigeren.

Als ze dat zo serieus nemen en als reden aannemen mogen ze wel eens in het veld gaan checken / controleren.

Ik weet dat er snipers zijn die ondanks het feit dat het niet mag plastic bbs gebruiken om nog zwaarder te kunnen gaan.
Met het excuus dat die 50 balletjes van hun toch niet terug gevonden worden en de wereld er niet door vergaat.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ja precies, dat gedeelte snap ik. Die kosten die ze niet willen maken is terecht, maar op het moment dat iemand de papier heeft vervalt die reden toch compleet. En dan snap ik de frustratie van @Crix heel erg goed, want dan heeft B&A geen reden om ze te weigeren.

Ligt geheel aan het feit of die keuringsinstantie het ook accepteert. NABV heeft daar geen invloed op.

Beetje halve necropost, maar is er nog iets gebeurd in ''0.40gr-bio-bbs-land"? Grote kans dat ik volgende week een sniper koop en wil niet gedoe hebben met vage wel niet bio bbs etc. Vraag even specifiek voor 0.40, want dat wordt dus de max vanaf januari en wil dan meteen daarmee gaan beginnen.

• Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Er is een discussie ook over geweest met de eigenaar van B&A maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Misschien toch eens bij de NABV ledenraad leggen of nog eens wat mails sturen naar velden zoals B&A die de strengste regels hanteren. Heb er zelf niet direct beleid bij gezien ik geen sniper heb, maar snap, zeker nu met de max .40, de vraag erna wel.

Laatst bewerkt:
Hotshot die verkrijgbaar zijn bij skirmshop zijn de enige die roepen dat ze echt alle certificatie op orde hebben. Ook iemand van de NABV bij het NAC vertelde mij dit en liet me zo'n potje BBs zien, met het verhaal dat 'alleen hotshot heeft alles voor elkaar'. Maar hij staat nog steeds niet op de site bij B&A als BBs waar je mee mag spelen, blijft raar in mijn ogen....