Laatste bijdragen

• Assault Captain
    En afgelopen weekend nog deze 2 beauty's gekocht. Beide 2dehands, dus nog enigzins betaalbaar. En nu echt ff de rem op de aankopen ! 🫣
  • Paashaas
    Paashaas heeft het onderwerp weaver-rail ??? geplaatst in Technische hulp / Technical Help.
    Zoals in een ander topic misschien al gezien, heb ik een Barret gekocht. Had nog een goeie richtkijker liggen met weaver montage, dus...
    • kijkert.JPG
  • Paashaas
    En afgelopen weekend nog deze 2 beauty's gekocht. Beide 2dehands, dus nog enigzins betaalbaar. En nu echt ff de rem op de aankopen ! 🫣
    • beautys.JPG
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    Welkom op het forum strimix. ICS schijnt ook een betrouwbaar merk te zijn, mijn huidige "main" is van ICS en die bevalt tot nu toe...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Ultimate Airsoft Tour.
    ah joh, voor een keertje gratis skirmen toch wel leuk ? 😇
  • S
    STRIMIX reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    Ik heb een lipo lader, ik heb een kluis voor lipo's ik heb namelijk als andere hobby bestuurbare auto's dus ik heb beste bakstenen van...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    https://www.taiwangun.com/assault-rifle-aeg/at-ny06-sword-sbr-lite-mosfet-enhanced-arcturus-3 Mijn zoon heeft een Arcturus M4 PDW zeer...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    Hoi! Welkom op het forum hier. En idd wij gebruiken de term replica. Is er nergens een airsoft winkel in de buurt? Dat is het meest...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Hellooo peeps.
    Hallo en welkom, laat ik starten met het advies om het een replica te noemen. Het is speelgoed en niet een echt wapen. verder zijn de...
    • 482357891_1182962267166450_3456973933096052074_n.jpg
  • S
    STRIMIX heeft het onderwerp Hellooo peeps geplaatst in Stel je voor / Introduce yourself.
    Hallo, Ik heb in assen mij eerste introductie gehad in een pot airsoft. ik heb daar geschoten met een novritsch ssr4(m4) en dat vond ik...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp HPA Vulpunten - Nederland.
    bij bunkerhill kan je hem ook vullen. bij vullen is gratis helemaal vullen is tegen betaling ook bij shogun kan je vullen tegen betaling...
  • S
    Sven van der Poel reageerde op het onderwerp PDW stock verwijderen.
    Ik zal dat eerst eens proberen, mocht dat niet lukken ga ik zelf maar eens een tool ontwikkelen.
  • S
    Sven van der Poel waardeerde Siem Peeters's bericht in het onderwerp PDW stock verwijderen met Leuk Leuk.
    Heb dit destijds op mijn VFC Stinger volgens mij gewoon gedaan met de dikste platkopschroevendraaier die ik had.... Weet wel niet meer...
  • Yair
    Yair waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Ultimate Airsoft Tour met Leuk Leuk.
    Nope, was wel bij de UAT in Nijmegen vorig jaar ! Leuke manier om het veld daar te leren kennen !
  • Siem Peeters
    Siem Peeters reageerde op het onderwerp PDW stock verwijderen.
    Heb dit destijds op mijn VFC Stinger volgens mij gewoon gedaan met de dikste platkopschroevendraaier die ik had.... Weet wel niet meer...