Laatste bijdragen

• V
    Vaagheid reageerde op het onderwerp Fcu instellen dweil help.
    Heb ik gedaan Als ik engine er uit heb lekt die nog ook naar vervangen van de o ringen Daarom denk ik iets met de dweil
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Fcu instellen dweil help.
    ik zou starten met de upper receiver er af te halen en kijken of hij dan ook nog lekt, om uit te sluiten of hij blijft hangen op de...
  • V
    Heb infurno gen 2 met mtw trigger bord en losse fcu
  • V
    Als ik fles aan sluit dan blijft er lucht door de nozzel lopen lijkt net dat de klep niet dicht gaat Heb op me fcu de fire modus...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Fcu instellen dweil help.
    Je moet wat duidelijker zijn want op het moment doe je de nickname die je hebt eer aan. Hij laat lucht door bedoel je dat als je schiet...
  • V
    Heb een vraag Heb ooit aan me fcu gezeten waardoor die nu lucht door laat Heb alle rubbers vervangen Gaat om wolverine gen2 infurno met...
  • Assault Captain
    Assault Captain waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp The Chambers met Leuk Leuk.
    Leuk veld, mijn eerste keer was samen met jullie, dus ik heb het grotere terrein nooit gezien. Bij de gebouwen was het veel te druk...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp The Chambers.
    Leuk veld, mijn eerste keer was samen met jullie, dus ik heb het grotere terrein nooit gezien. Bij de gebouwen was het veel te druk...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Skirm Airsoft Limburg Peer.
    Ja zonde idd. Ik zelf ben ook 41 dus dat was wel even een wake up call. Geniet van het leven!
  • Motorordonhans
    Motorordonhans reageerde op het onderwerp Skirm Airsoft Limburg Peer.
    Dat is zeer triest nieuws. Ik heb Frits nooit ontmoet maar 41 jaar! Tjonge zeg! Ik wens familie en vrienden enorm veel sterkte!
  • Assault Captain
    Assault Captain heeft het onderwerp The Chambers geplaatst in Skirms.
    Toen ik met Airsoft begon in 2016 waren wij door de loop van de jaren heel vaak bij The Chambers geweest. Een mega groot terrein met...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Skirm Airsoft Limburg Peer.
    Airsoft Limburg te Peer in BE is jammer genoeg door het overlijden van de eigenaar "Frits" op 1 April notabene (geen grap) tijdelijk...
  • Assault Captain
    Assault Captain heeft het onderwerp Aogshop Portugal geplaatst in (Web)shops.
    Heren van het fijne airsoft leven, Heeft iemand ervaring met aogshop in Portugal? Ik wou er misschien wat gbb magazijnen kopen.
  • Assault Captain
    Wij gebruiken de topcom twin talker. Die doet het goed tenzij de batterijen leeg zijn😅. Met de baofeng heb ik geen ervaring. En om...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Wat voor porto's gebruiken jullie.
    wij gebruiken baofengs van 8 tot 10 watt nog nooit gelul gehad