Laatste bijdragen

• A
    Arnold reageerde op het onderwerp Mijn eerste sniper project.
    Pas wat verder aan het prutsen geweest, andere hopup unit van AirsoftPro past wel mooi. Blijkt totaal geen VSR te zijn, de VSR bucking...
    • WhatsApp Image 2025-11-22 at 14.37.13.jpeg
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Seb - new guy.
    the forum and marketplace are 2 separate entities.
  • P
    PN-Seb heeft het onderwerp Seb - new guy geplaatst in Stel je voor / Introduce yourself.
    Hey guys! Polish guy living in Norway, airsofting and collecting gear for over 15 years now. Is anybody out here working on verifying...
    • 1763752582360.png
  • T
    Tom de Witte waardeerde Arnold's bericht in het onderwerp Mijn eerste sniper project met Leuk Leuk.
    Vandaag wat aan het prutsen geslagen, hopup unit blijkt niet te passen. Te dik om in de outer barrel te passen. Na wat beter zoekwerk...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Accu's.
    Persoonlijk heb ik dit probleem nog niet gehad. Ik wissel altijd de accu in de pauze bij een hele dag spelen en laad ze op de...
  • QuickFix
    QuickFix reageerde op het onderwerp Accu's.
    De sweet spot van een LiPo zit ongeveer op 80% (3.7V ~ 3.85V per cel): op dit niveau voelt hij zich het prettigst (in rust). Wanneer je...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Accu's.
    een lipo moet je niet leeg trekken en als hij nog op 20% zit kan je hem beter er af halen. Je moet hem ook niet aangesloten laten als je...
  • Paashaas
    Paashaas heeft het onderwerp Accu's geplaatst in Technische hulp / Technical Help.
    Ik heb (alweer) een accu weg kunnen gooien omdat ik (waarschijnlijk) vergeten was hem op te laden na een dag spelen. Hoe kan het dat die...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp NABV vs. ACA.
    Heb jij antwoord gekregen van de NABV inzake IAPS ??? Ben ik even nieuwschierig naar dat antwoord 🙃
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Leo is Nieuw.
    Neeeeee Pantser Infanterie Pa-Ost. Van Heutsz.
  • R
    Ricardo Roumimper reageerde op het onderwerp Leo is Nieuw.
    120mm mortier. Artillery dus? :) Kan mij die 'luitjes' in Zuid-Laren wel herinneren.
  • R
    Ricardo Roumimper waardeerde LLV's bericht in het onderwerp Leo is Nieuw met Leuk Leuk.
    Hoi Ricardo, Die Fal, Mag en CG zijn me bespaard gebleven. Daarvoor in de plaats hadden we een 120mm mortier … maar wel met banden 😂...
  • K
    knarf1972 waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Je mag wel een keertje met mij mee als je dit zou willen maar ik speel eigenlijk alleen maar buiten. Maar in ons team zitten ex...
  • K
    knarf1972 reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Ja schiet clubs heel veel nieuwe leden dus helaas geen ruimte meer voor airsoft
  • K
    knarf1972 waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Ik hoor dit helaas vaker, inderdaad. Het is inderdaad jammer dat er zo weinig trainingsplekken zijn in Nederland. In principe kunnen...