Laatste bijdragen

• Assault Cpt
    Assault Cpt waardeerde CBA653's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste leden, Bij dezen een korte introductie van mijn kant. Ik ben Charlie, woonachtig in Noord-Limburg en werkzaam bij Defensie. Na...
  • LLV
    LLV waardeerde Quinn's bericht in het onderwerp Verkoop met Leuk Leuk.
    Hoi, Ik begrijp uit je bericht dat je in een huis van familie zo te zien airsoft gerelateerd spullen hebt gevonden, zoals replica's...
  • LLV
    LLV waardeerde CBA653's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste leden, Bij dezen een korte introductie van mijn kant. Ik ben Charlie, woonachtig in Noord-Limburg en werkzaam bij Defensie. Na...
  • CBA653
    CBA653 heeft het onderwerp Voorstellen geplaatst in Airsoft teams.
  • Quinn
    Quinn reageerde op het onderwerp Verkoop.
    Hoi, Ik begrijp uit je bericht dat je in een huis van familie zo te zien airsoft gerelateerd spullen hebt gevonden, zoals replica's...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Hicapa doet niks meer.
    Hier kan je dus niks mee
  • S.W.A.T. PUP
    S.W.A.T. PUP reageerde op het onderwerp PB69 Suppressed Makarov.
    Een kennis van mij heeft nu een sterker polymeer besteld (PPA-CF). Voorzichtigheidshalve zijn ook de parameters van bepaalde delen...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde kellykelly's bericht in het onderwerp Verkoop met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk een vraag we hebben bij opruimen van een huis van fam een koffer gevonden met inhoud en...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Verkoop.
    Hoi kelly Ik heb je mijn mailadres gestuurd in een priveberichtje, wellicht kan ik je helpen....
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Andere Hobby's.
    Tsja....had je maar mee naar Luxemburg moeten gaan....nergens last van gehad :-D
  • T
    Ik denk dat er iets mis is met de hamer... Zit los en hij doet niet veel meer zit genoeg gas in maar lijkt net of mijn mag zonder gas...
    • 17835403985356619864087870356372.jpg
  • E
    Eviltwin-NL waardeerde Oom_B's bericht in het onderwerp Andere Hobby's met Leuk Leuk.
    M'n 2e toerritje was niet zo'n succes.....
  • K
    kellykelly heeft het onderwerp Verkoop geplaatst in Algemeen / General.
    Hallo ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk een vraag we hebben bij opruimen van een huis van fam een koffer gevonden met inhoud en...
  • R
    Hi Maarten, Ik heb eind '24, een replica aan iemand uit België verkocht. Deze kwam hem ophalen & ik heb er daarna, tot op heden, nooit...
  • Akkersam
    Akkersam waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum Akkersam ! Ga lekker het veld in, dan merk je vanzelf wel of de replica's en gear voldoen aan je verwachting. Er...