Hallo daar!
Na een tijdje met een assualt-rifle te hebben gespeeld, merk ik dat ik toch wat moeite heb dicht(er)bij de vijanden te komen.
Zodoende wil ik eens de DMR-klasse proberen. Het plan was simpel, mijn (toch al geüpgrade) CM16 (Raider 2.0) ombouwen tot een DMR.
Mijn huidige build bevat;
300mm 6.03 Prometheus inner barrel
Maxx M4A Pro Hop-Up chamber
4uad quantum friction pro bucking + nub
Maxx Model Stainless Steel Cylinder Type A (Non Ported)
Maxx Model Piston Head
Maxx Model Cylinder Head
Maxx Model nozzle
M130 veer.
Het enige wat écht is veranderd ten opzichte van de ar-build, is de veer en de cylinder (hiervoor een type C).
Opzich netjes, en met 0.28g zit ie strak op de 1.7J - maar als ik met een 0.4g chrono (hop-up afgesteld voor 0.4g), kom ik amper boven de 1.5 uit.
Met de hop helemaal uit, zitten beide gewichten zo rond de 1.75J).
Voordat ik weer onderdelen ga aanschaffen die nauwelijks tot geen effect hebben - wat is jullie kijk op de zaak?
Alvast bedankt!
- Marcel
Na een tijdje met een assualt-rifle te hebben gespeeld, merk ik dat ik toch wat moeite heb dicht(er)bij de vijanden te komen.
Zodoende wil ik eens de DMR-klasse proberen. Het plan was simpel, mijn (toch al geüpgrade) CM16 (Raider 2.0) ombouwen tot een DMR.
Mijn huidige build bevat;
300mm 6.03 Prometheus inner barrel
Maxx M4A Pro Hop-Up chamber
4uad quantum friction pro bucking + nub
Maxx Model Stainless Steel Cylinder Type A (Non Ported)
Maxx Model Piston Head
Maxx Model Cylinder Head
Maxx Model nozzle
M130 veer.
Het enige wat écht is veranderd ten opzichte van de ar-build, is de veer en de cylinder (hiervoor een type C).
Opzich netjes, en met 0.28g zit ie strak op de 1.7J - maar als ik met een 0.4g chrono (hop-up afgesteld voor 0.4g), kom ik amper boven de 1.5 uit.
Met de hop helemaal uit, zitten beide gewichten zo rond de 1.75J).
Voordat ik weer onderdelen ga aanschaffen die nauwelijks tot geen effect hebben - wat is jullie kijk op de zaak?
Alvast bedankt!
- Marcel