Was een warm maar leuk dagje! Geen skirm voor de geschriften en hall of fames, maar wel leuk om een clubke trouwe forummers mee te hebben. Dat scheelde al een hoop in de chaos.
Voor het eerst mee gemaakt dat ik gezien werd als de armchair general die maar wat schreeuwde en niets wilde doen. Het sl'en maar snel opgegeven nadat ik een "ja ga dan lekker zelf!" voor de derde keer naar mn hoofd kreeg. Je kan er idd anders mee om gaan, maar wilde vandaag de energie dan maar ergens anders in stoppen.
@WaterIsNat bedankt voor het mee suiciden

veel pushes met o.a. jou en
@jules.cornelissen gedaan. De meeste niet gelukt, but thanks for trying.
Kudo's ook voor boy (weet zn forum naam niet) die de goede moed er steeds in bleef houden en de rest aan het motiveren was ^_^
Het was in dit geval vaak suiciden omdat we met 3 a 4 man maar what gingen proberen en je dan tegen een team komt te staan dat zich heeft ingegraven. Zoals o.a. campestijn al aangeeft, als niemand wat doet...
Wil ook wel eens gaan experimenteren met front line snipers om hun range te gebruiken!
@Wijnand en
@Robin kwamen een aantal keer mooi aan rennen, wat mooi hielp.
Denk dat als we daar meer misbruik van hadden gemaakt dat het ons vandaag een aantal suicide rushes bespaart. De extra range van snipers gaat vaak verloren dankzij de meters die ze weer achter de linie staan heb ik vandaag maar weer eens gemerkt. Maar snipers op linie krijgen is iets dat vaak een uitdaging is (he
@Robin 
).
#later_hoorde_ik_dat_je_vooral_aan_het_inschieten_was_ipv_skirmen