21 mei Ulicoten

Sowiso. Ik roep wel heel hard acn of we gaan gewoon allemaal op jan pilen dan komt het goed.
 
Net thuis vanuit het ziekenhuis. Valt allemaal gelukkig mee (ernstig maar geen levensbedreigend) dus ik ben morgen van de partij.

Dus tot morgen :).
 
Paar keer weer hard op m'n plaat gegaan, verder was het een aardig geslaagde dag.

Helaas was het inderdaad wat @Bloodfoxx zei een zooitje ongeregeld.

(Ik was nog opzoek naar jullie in de safety voor foto's van mijn replica, maar jullie waren 'm al geboekt:D)
 
Paar keer weer hard op m'n plaat gegaan, verder was het een aardig geslaagde dag.

Helaas was het inderdaad wat @Bloodfoxx zei een zooitje ongeregeld.

(Ik was nog opzoek naar jullie in de safety voor foto's van mijn replica, maar jullie waren 'm al geboekt:D)

2de tent bij binnenkomst achter de dixie zaten we :).
Ach we hebben er een leuke dag van gemaakt, al moet ik zeggen dat ik @Jan wel met flinke regelmaat richting de spawn heb zien wandelen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
2de tent bij binnenkomst achter de dixie zaten we :).
Ach we hebben er een leuke dag van gemaakt, al moet ik zeggen dat ik @Jan wel met flinke regelmaat richting de spawn heb zien wandelen :).

Das het risico van vooruit spelen ipv ergens in een hoekje kruipen..;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Das het risico van vooruit spelen ipv ergens in een hoekje kruipen..;)

Tja, als sniper ga je niet als voorste man rushen is beetje een vreemd iets :). Oh en in dat hoekje lag ik best en vond men mij niet zo fijn, aan de andere kant dan he :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bloodfoxx
Nee het was meer een gevalletje van "als niemand gaat dan ik wel". Een hoop van het team hadden de memo niet ontvangen dat je linies door moet duwen en bleven vaak op een rijtje zitten, zelfs als ze door konden en dat zorgde voor tekort vooraan.
En konnen de andere steeds naar dezelfde plek toekomen.
Nadeel als je met een gering aantal van de linie wel doordrukt je dan zwaar ingemaakt word door de tegenpartij...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Wijnand
Klopt, maar het is wel vaak een risico..

Het hoort erbij ja. Risico van voorop gaan. Bedoelde meer dat je meestal de rookies/newbies richting de spawn ziet lopen.
Daarbij geven die frontguys ons weer heel veel info over wat wij dan weer van iets grotere range kunnen hitten.
Dus ben @Jan best dankbaar hoor @campesteijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nee het was meer een gevalletje van "als niemand gaat dan ik wel". Een hoop van het team hadden de memo niet ontvangen dat je linies door moet duwen en bleven vaak op een rijtje zitten, zelfs als ze door konden en dat zorgde voor tekort vooraan.
En konnen de andere steeds naar dezelfde plek toekomen.
Nadeel als je met een gering aantal van de linie wel doordrukt je dan zwaar ingemaakt word door de tegenpartij...

Denk dat er genoeg waren die bij de briefing nog stonden te pitten inderdaad :). Maar goed was leuk om met de snipers voor support te kunnen zorgen. En ja ik redt het nog nie bij de HPA range jongens. Maar goed, heb toch een heerlijke dag gehad met flink wat hits (en flink wat die ze niet namen).
Leuk om de jongens van ACN weer eens bezig te zien en bij te staan.
 
Voor mij de eerste keer bij dark forest, prima en opzich leuk veld maar sommige stukken zijn wel wat veel boom en weinig andere dekking waardoor de ene partij naar de andere staat te schieten met 100m afstand. Was soms moeilijk om vooruit te komen en miste dan wat huisjes ofzo op t veld zodat je beetje vooruit kan pushen van de 1 naar de ander... als je dan ging had je alleen dekking van bomen van 10cm breed. Zag inderdaad Jan alleen maar naar de spawn lopen XD maar miste dan ook de pushes die hij wel bleef doen en volhouden waar de rest soms achter bleef. Verder zeer leuke en enthousiaste mensen gezien en iedereen probeerde er iets leuks van te maken. So thank you all for that!
 
Was een warm maar leuk dagje! Geen skirm voor de geschriften en hall of fames, maar wel leuk om een clubke trouwe forummers mee te hebben. Dat scheelde al een hoop in de chaos.

Voor het eerst mee gemaakt dat ik gezien werd als de armchair general die maar wat schreeuwde en niets wilde doen. Het sl'en maar snel opgegeven nadat ik een "ja ga dan lekker zelf!" voor de derde keer naar mn hoofd kreeg. Je kan er idd anders mee om gaan, maar wilde vandaag de energie dan maar ergens anders in stoppen.

@WaterIsNat bedankt voor het mee suiciden ;) veel pushes met o.a. jou en @jules.cornelissen gedaan. De meeste niet gelukt, but thanks for trying.

Kudo's ook voor boy (weet zn forum naam niet) die de goede moed er steeds in bleef houden en de rest aan het motiveren was ^_^

Het was in dit geval vaak suiciden omdat we met 3 a 4 man maar what gingen proberen en je dan tegen een team komt te staan dat zich heeft ingegraven. Zoals o.a. campestijn al aangeeft, als niemand wat doet...

Wil ook wel eens gaan experimenteren met front line snipers om hun range te gebruiken! @Wijnand en @Robin kwamen een aantal keer mooi aan rennen, wat mooi hielp.

Denk dat als we daar meer misbruik van hadden gemaakt dat het ons vandaag een aantal suicide rushes bespaart. De extra range van snipers gaat vaak verloren dankzij de meters die ze weer achter de linie staan heb ik vandaag maar weer eens gemerkt. Maar snipers op linie krijgen is iets dat vaak een uitdaging is (he @Robin ;) ).
#later_hoorde_ik_dat_je_vooral_aan_het_inschieten_was_ipv_skirmen
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand en campesteijn
Zag inderdaad Jan alleen maar naar de spawn lopen XD maar miste dan ook de pushes die hij wel bleef doen en volhouden waar de rest soms achter bleef.

Nou is dit een beetje the story of my life, maar nog nooit zo erg als vandaag. Op de één of andere manier was IK altijd de sjaak terwijl ik toch altijd één of twee anderen bij me had xD. Ze pikte me er iedere keer tussen uit...
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker en Wijnand
Wil ook wel eens gaan experimenteren met front line snipers om hun range te gebruiken! @Wijnand en @Robin kwamen een aantal keer mooi aan rennen, wat mooi hielp.

Denk dat als we daar meer misbruik van hadden gemaakt dat het ons vandaag een aantal suicide rushes bespaart. De extra range van snipers gaat vaak verloren dankzij de meters die ze weer achter de linie staan heb ik vandaag maar weer eens gemerkt. Maar snipers op linie krijgen is iets dat vaak een uitdaging is (he @Robin ;) ).

Vandaag met de ACN snipers opgetrokken en hadden op een gegeven moment een mooie linie waar door het rode team ook niet door heen te komen was en we hun tot in de spawn hadden terug gedrukt. Terwijl jullie in het midden flink aan het pushen waren.
Heb bij Balls and Arrows wel geleerd dat je als sniper wel iets meer range moet houden want anders ben je ook gewoon shooting meat :).


Nou is dit een beetje the story of my life, maar nog nooit zo erg als vandaag. Op de één of andere manier was IK altijd de sjaak terwijl ik toch altijd één of twee anderen bij me had xD. Ze pikte me er iedere keer tussen uit...

Ja @Jan het zat je vandaag niet echt mee. Maar toch vond ik het wel een geslaagde dag. Zeker als we naar de ACN groep kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nou is dit een beetje the story of my life, maar nog nooit zo erg als vandaag. Op de één of andere manier was IK altijd de sjaak terwijl ik toch altijd één of twee anderen bij me had xD. Ze pikte me er iedere keer tussen uit...
Ach ja hoop alsnog voor je dat je een leuke dag hebt gehad! je hebt in ieder geval alles gegeven. :D Ik zou toch wat met dat film materiaal doen hoor, leuke tutorial over hoe neem je een hit ofzo :p (grapje)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Wijnand
Heb bij Balls and Arrows wel geleerd dat je als sniper wel iets meer range moet houden want anders ben je ook gewoon shooting meat :).
Hier hoeft toch niets mis mee te zijn? Als je vuursteun krijgt van de rest van de squad of een afleidingsmanoevre, al helemaal niet. Ik mis als sl/pl iig regelmatig range, ondanks dat er snipers aanwezig zijn. Alleen, die willen inderdaad kosten wat kost niet gehit worden. Snap het ook wel, die hebben niet zo'n heerlijke plate carrier! (Grapje natuurlijk!) hits kwamen goed aan toen ik twee spawns pistol only liep zonder plate carrier iig!



@The Walker haha ja hoor! In de middag was ik wel klaar mee. Kwam vooral omdat ik de lol mistte van communicatie, co's en andere sl's. Dat is voor mij airsoft. Dat ik me dan steeds stuk loop op een muur maakt me dan weinig uit. "Someone's gotta do it!".
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker