Oh shit, sterkte man!Hoi iedereen, ik kan helaas toch niet meer mee ben ik bang, ik vind het vreselijk klote maar ben vandaag wezen mountainbiken tijdens een sportmoment op de kazerne en ben heel goed op mijn bek gegaan. Ik ben tegen een boomstam gereden die onder de bladeren lag en heb die over het hoofd gezien, ben toen van de fiets af gegooid door de snelheid en met volle snelheid op mijn schouder beland. Hierdoor heb ik mijn sleutelbeen gebroken en kom net terug uit het ziekenhuis. Heb nog geen idee wat de herstel tijd is en hoelang mijn pijn aanhoudt. Ik heb iemand al horen praten over 2 weken, maar betwijfel dat.
Er bestaat dus een erg grote kans dat ik niet mee kan, ik vind het zelf echt heel erg vervelend, misschien word ik namelijk nog een lichting terug gezet en mis ik mijn eerste skirm waar ik me heel er op verheugd had. Ik hou jullie op de hoogte!
https://i.imgur.com/ZL5ijgL.jpg
Is er nog plek? Lijkt me leuk om andere forummers te zien, plus ben net weer hersteld van blessure...
Ja eigen gear, dus ingeschrevenDe huurkits zijn al uitverkocht, als je eigen gear hebt is er denk ik nog wel plek maar sowieso gaat het snel!
Niels Seppenwoolde, NielsHoffland and JorisvZ thank you guys for your answers. I bought my ticket immediately I saw it available so I do have gear booked and confirmed. And I already read all 7 pages and don't see anybody mentioning Amsterdam. As I can see public transport is not an option: 4 hours at best)) So if I couldn't find somebody I will just rent a car.
Goede avond! Helaas realiseer ik mij nu pas dat Gasselte best onbereikbaar is voor mij i.v.m. OV wat niet vroeg genoeg rijdt (heb zelf geen auto... of anders een huurauto van 100,-), en ik zag dat er wat mensen vanuit midden-Nederland ook naar de Skirm gingen, dus bij deze is mijn vraag:
Wie kan een eenzame enthousiaste rookie oppikken vanuit Utrecht (of in de omgeving wat bereikbaar is binnen de tijden dat OV rijdt)?Of zijn er nog mensen die ook nog vervoer missen en het okay vinden om een auto samen te huren (of dat je de auto van je ouders steelt maar zelf niet weet hoe je dat ding moet besturen)?
Ik heb geen extra grote bagage mee behalve een klein rugtasje, ben klein genoeg om in de achterbak te kunnen, en ben natuurlijk bereid de benzinekosten te delen.![]()
Kommie precies vandaan Caspar?Goede avond! Helaas realiseer ik mij nu pas dat Gasselte best onbereikbaar is voor mij i.v.m. OV wat niet vroeg genoeg rijdt (heb zelf geen auto... of anders een huurauto van 100,-), en ik zag dat er wat mensen vanuit midden-Nederland ook naar de Skirm gingen, dus bij deze is mijn vraag:
Wie kan een eenzame enthousiaste rookie oppikken vanuit Utrecht (of in de omgeving wat bereikbaar is binnen de tijden dat OV rijdt)?Of zijn er nog mensen die ook nog vervoer missen en het okay vinden om een auto samen te huren (of dat je de auto van je ouders steelt maar zelf niet weet hoe je dat ding moet besturen)?
Ik heb geen extra grote bagage mee behalve een klein rugtasje, ben klein genoeg om in de achterbak te kunnen, en ben natuurlijk bereid de benzinekosten te delen.![]()
Gaaaaast! Dit is bizar... je woont bij mij in het pand, De Zusters
Ik had je alleen graag mee willen nemen in m'n bus maar die is nu even OUT of order (zoals misschien gezien). En ik ga vrijdag avond al naar een ander terrein (Daarle) voor de rest van het weekend. Er zijn wel wat meer mensen uit Utrecht. Hopelijk heb je meer geluk!!
Volgende keer mag je mee![]()
Kommie precies vandaan Caspar?
Niels Seppenwoolde, NielsHoffland and JorisvZ thank you guys for your answers. I bought my ticket immediately I saw it available so I do have gear booked and confirmed. And I already read all 7 pages and don't see anybody mentioning Amsterdam. As I can see public transport is not an option: 4 hours at best)) So if I couldn't find somebody I will just rent a car.
Komen we praktisch langs. Mocht het niet lukken om vervoer te vinden, laat maar effe weten, dan kunnen we kijken of we je nog erbij kunnen proppen.