Jullie toveren een lach op mijn gezicht mannen en vrouw (die hier wel nog even moeten laten weten dat ze ook het hele weekend aanwezig is!) 
Lekker @Robbert_Hoff! Wat komt er binnen?

mijn HK UMP.45 van umarex!Jullie toveren een lach op mijn gezicht mannen en vrouw (die hier wel nog even moeten laten weten dat ze ook het hele weekend aanwezig is!)
Juhp juhp let's hope sois het heus, Sven weer naar BH? awesome!
zeker niet! gewoon AEGLekker! Staan we dan samen gezellig co2 patroontjes erin te draaien?![]()
Als je Nou gewoon een heel weekend gaat kan je vrijdag vanaf Utrecht meerijden en zet ik je er zondag weer afBij deze wou ik laten weten dat ik niet kom de 26ste. Het is nogal veel reizen en duur voor een dag.
Ik wens de rest die wel gaat veel plezier, hopelijk winnen jullie alsnog.
Als je Nou gewoon een heel weekend gaat kan je vrijdag vanaf Utrecht meerijden en zet ik je er zondag weer af![]()
Zingen kunnen we ook bij het kampvuur, nietwaar @JorisvZKlopt maar heb die Zaterdag een concert. Vandaar dat ik niet het weekend ga![]()
Bij deze wou ik laten weten dat ik niet kom de 26ste. Het is nogal veel reizen en duur voor een dag.
Ik wens de rest die wel gaat veel plezier, hopelijk winnen jullie alsnog.
Oh erg tof! Ik kijk even of ik mee kan, in principe ben ik dan hersteld van mijn blessure en denk mee te kunnen. Het zal dan mijn eerste skirm zijn en mijn eerste airsoft ervaringMisschien kan ik mijn broer nog mee krijgen als introducé, zal hij ook vast en zeker erg tof vinden!
Zingen kunnen we ook bij het kampvuur, nietwaar @JorisvZ
Oef, jammer Camilo, maar zeker begrijpelijk. Veel plezier gewenst!
Klinkt goed, lijkt me tof om met je te spelen man!
Haha, dat is zeker waar.. maar of het kan tippen aan een concert.. Nouja, denk 't wel eigenlijk.
ik kan je vrijdag op utrecht CS ophalen.Hey Iedereen!,
Ik had met Crumble afgesproken dat ik met hem mee zou rijden. Alleen weet hij pas de vrijdag ervoor of hij gaat. Is er nog iemand anders die mijn eventueel op vrijdag avond op een station in de buurt of in de buurt op kan helen? Bijvoorbeel Utrecht centraal of Almelo enz. Laat even weten welk station het beste uitkomt dan kijk ik even of ik er kan komen!
Alvast bedankt!
ik kan je vrijdag op utrecht CS ophalen.
op de zaterdag komt er ook nog een intro aan van mij
Almelo kan ookTop! Ik moet even kijken wat mogelijk is met de tijd. Ik heb ook nog even gekeken wat handiger is, zou Almelo of zwolle ook kunnen? Want op Denbosch heb ik dan een overstap van 4 minuten naar utrecht, dus dat gaat niet lukken met zo veel bagageOok moet ik even kijken hoelaat ik er kan zijn ik moet namelijk gewoon naar school vrijdag, maar ik heb nog geen rooster. Dus ik weet niet hoelaat ik er kan zijn, als het te laat is kan ik mij altijd nog ziek melden zodat ik eerder thuis ben.