die STTI is dat dat ding wat voor nog geen 40 euro op taiwangun staat? http://www.taiwangun.com/en/gas-4/s...t-gas-pistol-stti?from=listing&campaign-id=20
en volledig tm compatible dan?
Ik zoek namelijk een nieuwe sidearm en dat klinkt leuk + ik leer graag techen dus zou een mooie instap zijn naar pistol/gbb teching.
Jup, dat is dat ding waarvan de mag 23 euro ofzo is en dus de replica in principe nog maar 17 XD. Replica is idd TM compatibel ook qua mags, maar de STTI mags hebben een net iets hogere FPS, niet tegen de 360 FPS aan hoor. Voordeel is dat het een NBB is dus alle druk wordt gebruikt voor het verschieten van de bb, oftewel zware bbs en dan bedoel ik .33 en zwaarder kun je daar met de juiste parts nog heel goed mee verschieten en ook echt op hele grote afstanden voor een sidearm, denk aan 50m of zelfs meer. Mensen maken er ook zelfs DMR's van met langere barrels. Leuk ding als sidearm en met de TDC mod, barrel, ml bucking, key en silencer kan je er echt een beest van maken. Enigste nadeel is lange trigger pull en holsters.
Also TM vs STTI, ja de TM zal misschien her en der wel iets beter zijn, maar ik geloof niet dat dit significant genoeg is, daarbij is dit idd een leuk ding om aan te kloten en kan je altijd later nog een TM kopen als je dat zou willen.