Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@JordivE Ja graag maar ik ben bang dat ik voor 1 mei mijn replica nog niet binnen heb. Als het goed is is mijn NABV pas afgelopen vrijdag gemaakt maar ik heb hem nog niet binnen :/ . Zodra ik hem binnen heb word de replica bij Taiwangun bestelt en dat duurt ook weer even dus we zullen zien of het lukt voor 1 mei :#
@Tijs Ah oké, balen dat je hem nog niet hebt dan! Eventueel zou je natuurlijk ook een huurreplica kunnen nemen, mits je dat ervoor over hebt als de jouwe nog niet binnen is. Laat je hem ook downgraden bij Taiwan?
downgraden zou ongeveer 5 dagen moet duren + 3 dagen verzendtijd.
bij mij was er iets verkeerd gegaan dus heeft het downgraden 7 werkdagen geduurd.
ligt aan de replica maar zou hem gwn zelf downgraden.
Ik skirm niet vaak. Ben meer aan het sleutelen maar heb zin in 1 mei dus ingeschreven bij Balls & Arrows !
Nieuwe gear. MP 40 en Sten. Waarvan ik denk dat ik de hele dag met de Sten MKII in de weer ben. Ding is echt gebouwd als een tank en na mn upgrade helemaal. High torque motor, beter springguide, piston etc etc. Li Po vol en gaaaaan met die ba.... ehhh Sten.
@Ome_Philip even om verwarring te voorkomen... je bent lid van het publieke deel van het acn forum, dat is iets anders dan lid van team acn... de teamleden zijn op het forum te herkennen aan het "acn lid" achter hun naam.
Ik heb even een vraagje aan de mensen die toevallig met de auto gaan . Heeft iemand nog toevallig een plekje voor mij vrij om mij vanaf station Lelystad om 8:40 op te kunnen halen (Want blijkbaar rijd die bus niet op zondag ) Als dat mogelijk is, ben ik ook van de partij . Heb dan mijn eigen gear aan en gebruik de replica van iemand anders. Of er moet iemand toevallig uit Friesland ook gaan en die langs Leeuwarden rijd, en die mij dan misschien mee kan nemen , maar vanaf station Lelystad zou al goed genoeg wezen.
Ik hoop dat iemand het kan, en dan ben ik ook van de partij
(Ik ga gwn met normale kleding de trein in en heb mijn outfit etc opgeborgen in een afgesloten koffer, dus andere reizigers kunnen niet bang worden )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.