Cobra's een ding ja?
Leaves me no other choice then.... ;-)
Tot zaterdag!
Sleeptouw, we kunnen gewoon teamen toch? Dan komt t wel goed allemaal. Wel leuk om effe de koppies bij de namen te zien. Ik heb nog een ander groepje (intro’s) waar ik mee heb afgesproken. Geen idee hoeveel het er uiteindelijk zijn geworden.
Sorry @Benjah ik ben er niet. Zaterdag fluiten en zaterdagavond feestje. Dus airsoften op zondag lijkt me een beetje niet wijs idee. Ben volgende week in Landgraaf te vinden.
Volgende maand staat BH weer op de kalender![]()
Al mensen op locatie?
Ik heb er zin in, hopelijk kom ik nog wat mensen van het forum tegen. Ik ben te herkennen aan een DPM camo, een groene mich helm, ATAG camo vest en een Specna Arms Mk18. Hopelijk tot morgen!
Snap ik! Zo te lezen gaat het lopen ook weer beter.
Volgende maand: Gaat vast lukken, dan wellicht een heel weekend met een maat van me. Let's keep in touch.
Net weer thuis van een weekendje bunkerhill! Misschien tot nu toe mijn gaafste/leukste skirm ooit voor mij! Een skirm weekend met hele goede samenwerking met Joris en Ghost Warriors tot ontvoerd worden, en rotjes aan deuren plakken en laten ontploffen!Er was dit weekend veel roleplay en rook, enorm veel rook
![]()
Toffe skirm gehad! @Joris nog handje gegeven.
helaas wel jammer dat de Sniper een enorme afwijking naar rechts heeft die ik moet gaan nakijken.....
actie shot van gisteren
![]()
Het gooien van die smokes in de bunker en die actie er na op zondagmiddag werd niet gewaardeerd door die 2 gasten. Ik hoorde de marshalls overleggen of smokes niet meer indoor gebruikt mogen worden.