14 april Bunker Hill OPERATION: TOP SECRET

Cobra's een ding ja?

Leaves me no other choice then.... ;-)
Tot zaterdag!

Sleeptouw, we kunnen gewoon teamen toch? Dan komt t wel goed allemaal. Wel leuk om effe de koppies bij de namen te zien. Ik heb nog een ander groepje (intro’s) waar ik mee heb afgesproken. Geen idee hoeveel het er uiteindelijk zijn geworden.

Sorry @Benjah ik ben er niet. Zaterdag fluiten en zaterdagavond feestje. Dus airsoften op zondag lijkt me een beetje niet wijs idee. Ben volgende week in Landgraaf te vinden.

Volgende maand staat BH weer op de kalender :)

• Leuk
Waarderingen: Benjah
Al mensen op locatie? :D
Ik heb er zin in, hopelijk kom ik nog wat mensen van het forum tegen. Ik ben te herkennen aan een DPM camo, een groene mich helm, ATAG camo vest en een Specna Arms Mk18. Hopelijk tot morgen!

Sorry @Benjah ik ben er niet. Zaterdag fluiten en zaterdagavond feestje. Dus airsoften op zondag lijkt me een beetje niet wijs idee. Ben volgende week in Landgraaf te vinden.

Volgende maand staat BH weer op de kalender :)

Snap ik! Zo te lezen gaat het lopen ook weer beter. :D

Volgende maand: Gaat vast lukken, dan wellicht een heel weekend met een maat van me. Let's keep in touch.

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Al mensen op locatie? :D
Ik heb er zin in, hopelijk kom ik nog wat mensen van het forum tegen. Ik ben te herkennen aan een DPM camo, een groene mich helm, ATAG camo vest en een Specna Arms Mk18. Hopelijk tot morgen!

Zeker! Ik ben Joris zijn er al! We staan behoorlijk achteraan langs een grote witte party tent!

Tot morgen :)

• Leuk
Waarderingen: Leon
Snap ik! Zo te lezen gaat het lopen ook weer beter. :D

Volgende maand: Gaat vast lukken, dan wellicht een heel weekend met een maat van me. Let's keep in touch.

Loop inderdaad weer normaal :). Volgende week weer skirmen (yeahhhhh).

• Leuk
Waarderingen: Benjah
Eugh...die laatste post over waar jullie stonden/staan gemist...Had met een paar anderen een vrij groot team aan intro's op sleeptouw, we belandden daarnaast ook nog es bij...Ares. :P
Had mn handen vol aan die gasten vanochtend, paar spraken alleen Engels, dus ook nog alles doorvertalen. :D
Met liefde gedaan en het was gezellig.

Ik moest in de pauze ook nog effe de gevolgen van een uitgefikte LiPo fixen...godzijdank alleen smeulerij...(wat stinkt het hier...lijkt wel verf......hm...ow crap!) en had een van mn maatjes een extra stekker bij zich die ik in de kofferbak van mn auto nog effe provisorisch heb kunnen vervangen. Dus nahja, even ergens anders met mn kop.

You kicked our butts, zeker in de ochtend.

Volgende keer beter, ook qua meetup. Hoah!

• Leuk
Waarderingen: Leon en Rick191
Net weer thuis van een weekendje bunkerhill! Misschien tot nu toe mijn gaafste/leukste skirm ooit voor mij! Een skirm weekend met hele goede samenwerking met Joris en Ghost Warriors tot ontvoerd worden, en rotjes aan deuren plakken en laten ontploffen! :) Er was dit weekend veel roleplay en rook, enorm veel rook :eek:

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn en Joris
Was gaaf mannen, heb mij ook erg vermaakt. Alleen bij de pauze een storing in m'n DMR. Maar ik mocht de sniper van m'n maat lenen en dat ging ook erg mooi.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Ik heb me ook écht vermaakt. Zowel binnen als buiten het veld was echt TOP! Heerlijk gespeeld; mooie acties en toffe teamplay.

Ook nog wat dikke beelden geschoten dus binnenkort op mijn kanaal!

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Idd een top weekend gehad!

Zoals @NielsHoffland en @Joris al hebben aangegeven was een leuke gameplay en eigenlijk voor het eerst had ik het gevoel dat de teams ook lekker in balans waren, maar dat er ook aan het eind van de dag aan beide kanten nog genoeg spelers waren! Vind het persoonlijk altijd redelijk frustrerend als je zelf nog maar met 10 man over blijft en de tegenstander je met 40 man in een hoekje zet of andersom... want mensen die respawnen afschieten is niet echt uitdagend...

Alles liep ook goed, goed coms, goede samenwerking, replica deed het erg goed.... mooi weekend gehad!

Iedereen die erbij was, bedankt! En iedereen die dan ook nog BC speelde gefeliciteerd!! het scheelt maar 1puntje, maar soms is dat voldoende

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Joris en Rick191
Toffe skirm gehad! @Joris nog handje gegeven.

helaas wel jammer dat de Sniper een enorme afwijking naar rechts heeft die ik moet gaan nakijken.....
actie shot van gisteren
TOgpv4w.jpg

Net weer thuis van een weekendje bunkerhill! Misschien tot nu toe mijn gaafste/leukste skirm ooit voor mij! Een skirm weekend met hele goede samenwerking met Joris en Ghost Warriors tot ontvoerd worden, en rotjes aan deuren plakken en laten ontploffen! :) Er was dit weekend veel roleplay en rook, enorm veel rook :eek:

Zie t al helemaal voor me..jij hebt vast een top weekend gehad. Dit is iets wat ik zeker ns moet gaan doen.

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Toffe skirm gehad! @Joris nog handje gegeven.

helaas wel jammer dat de Sniper een enorme afwijking naar rechts heeft die ik moet gaan nakijken.....
actie shot van gisteren
TOgpv4w.jpg

Klopt! Weet even niet meer hoe, wat of waar het was, maar als je dat eerder had gedaan hadden we samen wat acties kunnen maken! :-) Cu Next time!

Het gooien van die smokes in de bunker en die actie er na op zondagmiddag werd niet gewaardeerd door die 2 gasten. Ik hoorde de marshalls overleggen of smokes niet meer indoor gebruikt mogen worden.

Het gooien van die smokes in de bunker en die actie er na op zondagmiddag werd niet gewaardeerd door die 2 gasten. Ik hoorde de marshalls overleggen of smokes niet meer indoor gebruikt mogen worden.

..Dan heb je zaterdag gemist.. ;-)

Zaterdag werd het iets te bont gemaakt. De bunkers hebben rondom diverse ventilatiekleppen. En, het was een kleine miscommunicatie, maar we wilden in die ventilatiegaten en door de deur een smoke gooien (2 ventilatiegaten, 1 door de deur), maar dat werden er geloof ik 4 of zelfs 5. En dat was een beetje teveel van het goede in die ruimte. Daar waren ze zeker niet blij mee.

Toen is zondag afgesproken: maximaal 2 smokes in een grote bunker, maximaal één in een kleine.