15 oktober Wild Mountain (Weert)

Ziet er wel geinig uit als ik zo het filmpje kijk op de Facebook pagina.

Misschien dat ik die datum ook wel heen ga.

Ik ben ontzettend benieuwd naar deze locatie! Het dorp ziet er briljant uit, maar het terrein zelf lijkt aan de kleine kant.
Ik wacht de spelers aantallen en eerste reacties af voor ik de trip ga wagen.

Voor mij een kleine 3 kwartier rijden dus makkelijk te doen. Ik zal verslag doen over het terrein wanneer ik er geweest ben.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Cheese
Nice! Vooral spelers aantallen ben ik benieuwd naar. Het is namelijk de helft zo groot als de eerste versie van b&a in the early days.

Dat is best klein dan o.O Het oude veld van B&A was prima, maar kleiner moet het niet worden.

1,5 ha is dit op dit moment. Ik herinneren me dat B&A 3 ha was, omdat Bunker Hill toen met 15 ha aan kwam zetten en dat toen echt "Mind = blown" was.

Vanuit Rijssen ook te ver rijden helaas. Maar het veld ziet er interessant uit

1,5 ha = 15000 m2 => 122 x 122 m

Dat is klein :eek:
Valt mee denk ik. Ligt aan het veld (urban, open, combi of wat dan ook) en het aantal spelers.

Heb regelmatig op een 2ha veld gespeeld en met veel terrein (cqb achtig) is dat flink groot.

Ik vind het ook wel erg ver. Daarom kijk ik eerst de kat uit de boom. Weekie erna ga ik ergens anders spelen

1,5 ha = 15000 m2 => 122 x 122 m

Dat is klein :eek:
DE reden waarom mijn enthousiasme direct kelderde. Het hele oefen dorp is uber!! Maar het kleine veld is erg jammer. De helft van het veld is CQB/URBAN met genoeg ruimte tussen gebouwen om echte vuurlinies en flank moves te krijgen. Dus ik denk dat je de ruimte hier wel gaat missen. Net als in het bos!

Je kan, als je heel krap rekent, 4x een schiet afstand kwijt in deze lengte en breedte.

Dus als ik je aanval, kan je nog 3x mijn schiet afstand terugvallen voordat je tegen de rand van het veld staat. Visa versa werkt dit voorbeeld niet, want mij zie je natuurlijk nooit lopen, ik ben altijd eerder ;)

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
`De gemiddelde CQB hal, is een stuk kleiner. Ook een proef skirm gedaan bij de Eendracht in Noord Holland. Klein veld, werkt heel goed. Lekker snel spelen, gebruik maken van dekking vanuit je team. Super leuk

`De gemiddelde CQB hal, is een stuk kleiner. Ook een proef skirm gedaan bij de Eendracht in Noord Holland. Klein veld, werkt heel goed. Lekker snel spelen, gebruik maken van dekking vanuit je team. Super leuk
Klopt helemaal, maar dat weet je bij een hal. Die is meestal helemaal volgepropt met dekking.

Ik ga ook de 15de heen samen met nog iemand. Ben benieuwd naar het veld.

Gisteren zijn er 5 leden geweest en ze vonden het erg vet! 60 man maximaal en erg toffe missies.

Kan zelf niet wachten om hierheen te gaan :0

• Leuk
Waarderingen: Sadiek