22 april - Airsoft No Limit

@Guido van Malde Is er ook al een digitale kaart van het veld beschikbaar? Die zou ik namelijk graag willen gebruiken in een video die komt over de skirm! :)
 
Net het ticket gekocht! Tot dan iedereen!

Was er nog iemand waar ik misschien een replica van kan lenen voor een intro? Ik kan hem eventueel ook gebruiken, dan kan mijn intro mijn replica gebruiken!
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas nog niet gelukt.

Gooi het anders even op onze facebook pagina bij het event zelf. Ik ga er stiekem vanuit dat er mensen zullen zijn die in jouw voordeel zullen reageren. Helaas bieden wij nog geen huurkits aan, ja wel in onze BE skirms maar nog niet in NL vanwege de groot erkenning waar we wel al mee bezig zijn.
 
@Guido van Malde Is er ook al een digitale kaart van het veld beschikbaar? Die zou ik namelijk graag willen gebruiken in een video die komt over de skirm! :)

omdat we nog lang niet klaar zijn met het terrein hebben we nog geen uitgebreide rasterkaart van het terrein gemaakt. Echter wel een tijdelijke, die kun je vinden op onze facebook pagina.
Hopelijk ben je zo geholpen, lukt het niet mail dan even naar: info@airsoftnolimit.nl en dan stuur ik hem je op.
 
omdat we nog lang niet klaar zijn met het terrein hebben we nog geen uitgebreide rasterkaart van het terrein gemaakt. Echter wel een tijdelijke, die kun je vinden op onze facebook pagina.
Hopelijk ben je zo geholpen, lukt het niet mail dan even naar: info@airsoftnolimit.nl en dan stuur ik hem je op.

Helmaal top! :) Anders gebruik ik gewoon een printscreen van google maps :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Ik ben er ook bij. Benieuwd naar het veld :).

@Guido van Malde en Odin thnx voor de snelle respons op de mail ;).

Ticket is binnen. Echter heeft mijn vaste skirmpartner zich bedacht en gaat niet mee.
Aangezien ik dit jaar (nog) geen NABV pas heb, heb ik niemand die mij als introducee aanmeld en mijn replica mee kan nemen naar het event.
Mijn replica ligt nu nog bij de persoon met NABV pas...
Ik was zelf dit jaar nog niet van plan om mij aan te melden bij de NABV, aangezien ik weinig tijd heb om te airsoften.

@Chill waar moet je vandaan komen?

Het probleem voor @Chill is opgelost. Ik meldt hem aan bij de NABV als introducé en haal en breng hem thuis. Kom er toch practisch langs.
 
Laatst bewerkt:
@Guido van Malde Is er op locatie een airsoft winkel? Met eventueel BB's/gas?

En moet er nog iets speciaals gebeuren met intro's? Of kunnen die zich gewoon op de website aanmelden en een ticket kopen? :) Ik neem namelijk voor de eerste keer een intro mee
 
Laatst bewerkt:
@Guido van Malde Is er op locatie een airsoft winkel? Met eventueel BB's/gas?

En moet er nog iets speciaals gebeuren met intro's? Of kunnen die zich gewoon op de website aanmelden en een ticket kopen? :) Ik neem namelijk voor de eerste keer een intro mee

Introducés met een huurkit worden meestal door de organisatie aangemeld. Speelt hij met jouw gear, dan meld je hem via de website van de NABV aan (Mijn NABV). :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
@Guido van Malde Is er op locatie een airsoft winkel? Met eventueel BB's/gas?

En moet er nog iets speciaals gebeuren met intro's? Of kunnen die zich gewoon op de website aanmelden en een ticket kopen? :) Ik neem namelijk voor de eerste keer een intro mee

Intro kan gewoon een ticket bij ons op de website kopen. Wil je hem zelf aannelden als jouw intro, laat hem dat even bij opmerkingen aangeven. Mocht hij willen dat wij hem aanmelden, dan moet hij zijn volledige naam, geboortedatum en adres erbij zetten.
 
Ik haak ook af. Ben gisteren in de tuin bezig geweest met terras schoonmaken. Algen op tegels en water is geen goede combinatie om op te lopen, ben ik achter gekomen. Onderuit gegaan en nu een pijnlijke knie. Lopen gaat wel, maar te lang dus niet.
Heb me al afgemeld bij de orga.

Veel plezier morgen.
 
Wie kan me morgen een extra headset mee nemen om te lenen? Ik heb een alecto portofoonsetje kunnen lenen van iemand voor morgen er moet een 2,5 mm jackplug in. Dit is de eerste keer dat ik met communicatiemiddelen wil gaan spelen.
Tot morgenvroeg heren.