22 april - Airsoft No Limit

@Guido van Malde Wat mij betreft mag het sniper limiet nog wel naar beneden. Ik vind het al heel tof dat jullie dit limiet hebben, maar met 20 snipers, 10 per kant, heb je nog veel snipers per AEG speler. Om hun rol sterker aan te zetten zou ik wel eens willen ervaren hoe het is met 10 snipers totaal, 5 per kant.

Helemaal mee eens, daarom is ons limit ook 14 op 100
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
@Guido van Malde nogmaals complimenten! Video komt er trouwens snel aan! :)

Wat betreft feedback vanuit mijn kant:
persoonlijk vond ik de Medic-regel niet zo sterk; iemand is medic, als diegene iemand moet Medic'en moet hij z'n medicbandje om doen bij die persoon en vervolgens is hij dan medic, etc.

In het verleden op velden gewerkt met één vaste Medic binnen een squad, en dan zie je echt prachtige dingen ontstaan. Onder andere een medic die fully comitted is aan zijn rol, en het team daar goed op in weet te spelen :)

Thnx voor de feedback, gaan we wat mee doen!
 
Thnx voor de feedback, gaan we wat mee doen!

Hey Guido,

de website loopt nog niet 100% en voor ons Belgen is het niet gemakkelijk om een reservatie te plaatsen. Ik heb voorlopig het via 1 van mijn nederlands teamgenoten gedaan maar misschien handig om binnekort ook betaalopties voor de butelanners te verzien?

Of zijn we niet welkom, dat kan ook :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Hey Guido,

de website loopt nog niet 100% en voor ons Belgen is het niet gemakkelijk om een reservatie te plaatsen. Ik heb voorlopig het via 1 van mijn nederlands teamgenoten gedaan maar misschien handig om binnekort ook betaalopties voor de butelanners te verzien?

Of zijn we niet welkom, dat kan ook :D

Uiteraard hebben wij een godsgruwelijke hekel aan Belgen en hebben wij onze betalingssysteem op anti België gezet grapje. We zijn bekend met het probleem en ons nieuwe website zal waarschijnlijk deze maand nog online gaan. Excuses hiervoor
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor