Tot straks (morgen) heren Enorm veel zin in na 3 maanden aan de kant te hebben gezeten met ingescheurde enkelbanden .
Dat potje heb ik ook nog meegedaan maar ik was dood achteraf!Toen een groot gedeelte inpakte hebben we nog 2 potjes rond het prisoncamp gespeelt. Je kon me toch achteraf bij elkaar rapen. Voelde me pas weer mens na een frisse douche.
We hebben ons deze keer alleen maar geconcentreerd op onszelf en onze tactiek en dat was eigenlijk hartstikke fijn.Filmpjes gemaakt ?
We hebben ons deze keer alleen maar geconcentreerd op onszelf en onze tactiek en dat was eigenlijk hartstikke fijn.
Geloof wel dat @Joris wat opnames gemaakt heeft.
We missen wel een schaap, als jullie die de volgende keer kunnen meenemen zou fijn zijn
Als er nog zaken zijn, tips of tops hoor ik het graag.
Ja dat vind ik ook goede feedback inderdaad. Je moet de medic dan echt anders gaan inzetten. Het zorgt voor nieuwe "mechanieken" in het spel waar je mee moet gaan werken.@Guido van Malde nogmaals complimenten! Video komt er trouwens snel aan!
Wat betreft feedback vanuit mijn kant:
persoonlijk vond ik de Medic-regel niet zo sterk; iemand is medic, als diegene iemand moet Medic'en moet hij z'n medicbandje om doen bij die persoon en vervolgens is hij dan medic, etc.