22 april - Airsoft No Limit

Present
 

Bijlagen

  • 20180422_075534-1328x747.jpg
    20180422_075534-1328x747.jpg
    332,8 KB · Weergaven: 619
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Eens! Mooi terrein dat zich nog gaat vullen hier en daar, toffe acties met mooie mensen gemaakt. Ook wat ellendige acties.. @Conrex.. maar verder een leuke dag gehad! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Hele toffe locatie. Compleet anders dan wat er nu in NL is. Leuke skirm gehad ook met een mooi aantal bekende gezichten van het forum thanks guys!
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Toen een groot gedeelte inpakte hebben we nog 2 potjes rond het prisoncamp gespeelt. Je kon me toch achteraf bij elkaar rapen. Voelde me pas weer mens na een frisse douche.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde en Mirko
Gister weer veel leden van de ACN gezien en heerlijk mee gespeeld. Uitdagend terrein. Zoals @Jan al melde totaal anders dan we in NL kennen.
Orga goed, briefing duidelijk (oh wat leuk die schapen op de achtergrond :p). Zit zeker nog veel potentie in dit veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Toen een groot gedeelte inpakte hebben we nog 2 potjes rond het prisoncamp gespeelt. Je kon me toch achteraf bij elkaar rapen. Voelde me pas weer mens na een frisse douche.
Dat potje heb ik ook nog meegedaan maar ik was dood achteraf!
Wel heerlijk terrein dat vrij zwaar was! ik kon geen berg meer op op het einde :)
 
Hey ACN strijders, leuk dat jullie er waren. Fijn om eens de gezichten achter de forumleden te zien.
We missen wel een schaap, als jullie die de volgende keer kunnen meenemen zou fijn zijn
Als er nog zaken zijn, tips of tops hoor ik het graag.

Vandaag hebben we meer dekkingen gecreerd om het vastzetten van een respawn moeilijker te maken. Dat was een punt die ons opviel.
 
Was weer een super tof event met z'n allen. Mooie acties, fijn samengewerkt, goed op elkaar gelet, rollen overgenomen waar nodig, bevel is bevel en blijven pushen. Een mooie ACN & Friends dag dus. Dank jullie wel!!

En was erg gaaf om dit (voor ons) nieuwe terrein te mogen gaan ontdekken. We hadden nog geen idee en het is maar goed dat we gewoon zelf zijn gaan kijken (eigen ervaring opbouwen, niet napraten ;-p ).

Vanuit de lucht (Google Maps) lijkt het een open terrein, maar "op de grond" zit het terrein vol leuke uitdagingen.
Mede door alle "bergen" (en dan bedoel ik ook echt hoge bergen, niet een lullig heuveltje van een meter. Was leuk voor de kuitjes (en voor onze snipers)) maar ook zeker door het harde werk wat de orga (Airsoft No Limit met o.a. @Guido van Malde).
Je kunt wel merken dat Airsoft No Limit al heel wat ervaring heeft en uit Airsofters bestaat. Er was goed nagedacht over het terrein en er komen binnenkort nog veel meer elementen (o.a. dorpjes) in het veld, zo is ons verteld.

Komt bij dat de orga de ballen (pun intended) heeft om nog eens goed naar wat spelregels in "Airsoft Nederland" te kijken en wat andere dingen durft te proberen (limit op het aantal snipers tijdens een event, single fire only, andere pang regel, etc.).
Een terrein en orga die wij dus graag in de gaten gaan houden.

Dank jullie wel @Guido van Malde en de rest van het Airsoft No Limit, keep up the good work en tot snel [boks]
 
We missen wel een schaap, als jullie die de volgende keer kunnen meenemen zou fijn zijn
Als er nog zaken zijn, tips of tops hoor ik het graag.

@Guido van Malde Wat mij betreft mag het sniper limiet nog wel naar beneden. Ik vind het al heel tof dat jullie dit limiet hebben, maar met 20 snipers, 10 per kant, heb je nog veel snipers per AEG speler. Om hun rol sterker aan te zetten zou ik wel eens willen ervaren hoe het is met 10 snipers totaal, 5 per kant.
 
@Guido van Malde nogmaals complimenten! Video komt er trouwens snel aan! :)

Wat betreft feedback vanuit mijn kant:
persoonlijk vond ik de Medic-regel niet zo sterk; iemand is medic, als diegene iemand moet Medic'en moet hij z'n medicbandje om doen bij die persoon en vervolgens is hij dan medic, etc.

In het verleden op velden gewerkt met één vaste Medic binnen een squad, en dan zie je echt prachtige dingen ontstaan. Onder andere een medic die fully comitted is aan zijn rol, en het team daar goed op in weet te spelen :)
 
@Guido van Malde nogmaals complimenten! Video komt er trouwens snel aan! :)

Wat betreft feedback vanuit mijn kant:
persoonlijk vond ik de Medic-regel niet zo sterk; iemand is medic, als diegene iemand moet Medic'en moet hij z'n medicbandje om doen bij die persoon en vervolgens is hij dan medic, etc.
Ja dat vind ik ook goede feedback inderdaad. Je moet de medic dan echt anders gaan inzetten. Het zorgt voor nieuwe "mechanieken" in het spel waar je mee moet gaan werken.