24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
@Jan , Tja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Nja iig fijn dat je er bij bent, al is het maar voor een dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nou.. ik denk dat mijn T3 camper experience niet gaat komen dat weekend, het is allemaal wat erger gesteld dan gehoopt kwamen we vandaag achter. Dan maar in een tentje slapen :( Maar ik ben er sowieso!
 
Zoals het er nu voor staat ben ik er ook het hele weekend.
Enige wat ik nog moet regelen is dat ik een tent heb die ik daar kan gebruiken (stiefzoon lief aankijken).
Voetbalseizoen zit erop dan en dat betekend dat ik zaterdags ook kan airsoften :p

Zal me aandacht wel verdelen tussen ACN en de jongens van Dutch Lions. Daar heb ik zondag heerlijk mee lopen knallen op Bunker Hill. Leuke is je komt alleen aan en je wordt direct mee genomen door de gasten. Heerlijk gelachen en die gasten kunnen supporten met lange afstand zodat de kopjes naar binnen gaan en/of naar beneden zodat hun door kunnen pushen.

Dit is toch wat je bedoelde met frontline snipen @Jan :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Lammert Wedda en Peter
KAK. Ik was een werkuitje op de 24e vergeten, ik me voor op heb gegeven enzo. Dus ik kan alleen de zondag.

Misschien nog ff met 3D in conclaaf of ik zaterdagavond laat mag aankomen of dat het zondag gewoon vroeg opstaan wordt..

Sorry @manderspaul :(
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
KAK. Ik was een werkuitje op de 24e vergeten, ik me voor op heb gegeven enzo. Dus ik kan alleen de zondag.

Misschien nog ff met 3D in conclaaf of ik zaterdagavond laat mag aankomen of dat het zondag gewoon vroeg opstaan wordt..

Sorry @manderspaul :(
Sorry aan iedereen neem ik aan, ik ben namelijk ook erg teleurgesteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul en Jan
Ik heb vrij gekregen dus ik kan het hele weekend. Als je vrijdag komt neem ik aan dat het je tent opzetten is en de volgende dag vroeg op.
 
Ik heb vrij gekregen dus ik kan het hele weekend. Als je vrijdag komt neem ik aan dat het je tent opzetten is en de volgende dag vroeg op.

Gelukkig niet zo heel vroeg als normaal :D

Overigens.. het was vals alarm van m'n camper, vandaag sinds 9 maanden weer een klein stukje gereden. Dus er kan gewoon ontbeten worden bij mij met een eitje! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Ik woon wel in Nijkerk maar dat ligt heel erg dicht in de buurt van Amersfoort.
 
Je kan inderdaad vanaf vrijdag al het terrein op(ik geloof vanaf 18.00 uur fzo)
De volgende ochtend wordt ik meestel rond 07.00 uur wakker als de eerste spelers van zaterdag het terrein op rijden.
Omdat je (net zoals ik doe) de avond ervoor al je magazijnen al vult etc. ben je na je ontbijtje snel klaar, uitgeslapen en wel.
Hetzelfde geldt voor de zondag ochtend!
 
Ik woon wel in Nijkerk maar dat ligt heel erg dicht in de buurt van Amersfoort.

Ik kan je eventueel wel ophalen ergens. Het is 20 minuutjes omrijden maar wel gezelliger :) Maar ga nog maar van niks uit.. m'n bus moet eerst nog door de APK e.d. en er zit nog wat ander werk aan dus weet niet 100% zeker of hij dan klaar gaat zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Man of War