24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Wacht nog even met aanmelden,, afgelopen zaterdag gaf de auto 35 graden aan.. en was egt bloedheet.. rond de 20 graden zou aangenamer zijn :p
 
Heuuuuj! Zeewolduuuuuh! ^_^ Mijn ouders en broer wonen daar nog. Ik ben daar in 2007/2008 weg gegaan.
 
hahaha zo jammer dit, dacht ik Zeewolde eindelijk ontvlucht te zijn 4 jaar geleden... komt alles weer terug zo...

OT: Ik weet nog niet of ik er bij ben! ligt een beetje aan de thuis situatie en wanneer we terug zijn van vakantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb me aangemeld voor de zondag ^^
Het ziet er wel naar uit dat ik tegen jullie kom te spelen aangezien mijn groepje absoluut niet bij de cobras wilt xD
 
Klinkt wel verleidelijk om mezelf hiervoor aan te melden :)

Eens ff kijken of er nog wat meer mensen uit m'n omgeving mee willen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Klinkt wel verleidelijk om mezelf hiervoor aan te melden :)

Eens ff kijken of er nog wat meer mensen uit m'n omgeving mee willen :)

Ik kom uit jouw beurt (Tiel is niet zo ver) en ik ga op zeker. Tis alleen de vraag of ik vrijdagavond al kan afreizen of dat ik in de zaterdagochtend al vroeg in de weer moet, omdat ik dan voor het weekend me tent nog moet opzetten :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Deze omgeving is toch al genoeg ;)

Dat is zeker waar! Maar er zijn ook wat mensen in mijn "direct" ;) omgeving die graag eens meegaan :) zou een leuke intro kunnen zijn!

Ik kom uit jouw beurt (Tiel is niet zo ver) en ik ga op zeker. Tis alleen de vraag of ik vrijdagavond al kan afreizen of dat ik in de zaterdagochtend al vroeg in de weer moet, omdat ik dan voor het weekend me tent nog moet opzetten :).

Dat is sowieso leuk! Maar waarschijnlijk zal ik dan alleen de zondag er zijn aangezien ik elke zaterdag met ons zoontje naar zwemles ga :) maar als we een keer naar een andere skirm gaan is carpoolen wel zo gezellig!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Helaas kunnen we niet, vla komt dan net thuis
En heb dan al 3 weekenden een skirm gehad,
Training met acn, een dagje naar veluwe airsoft, en een dagje/avondje ttd 2-2 in helenaveen
Genoeg denk ik
:rolleyes::cool::)
 
Gelukkig niet zo heel vroeg als normaal :D

Overigens.. het was vals alarm van m'n camper, vandaag sinds 9 maanden weer een klein stukje gereden. Dus er kan gewoon ontbeten worden bij mij met een eitje! :D

Oeh, lekker zo'n eitje. ;)

Stiekem mn mod rechten misbruikt om de aanmeld link aan de eerste post toe te voegen!

Want de inschrijving is geopend!!!

Hier is ie nog een keer!

http://3division.eu/Evenementen/2017-06-24/Bunker_Hill

/check
Thanks for the heads-up!

Heul weekend!!!. Reservering is binnen.

Nice, heje al vervoer?
 
Ik ben er zondag ook en zal even kijken waar ik mee speel, maar gezien @ChaoSState die kant kiest en de rest van de niet russen waarschijnlijk ook die richting kiest zal het ook niet de cobra's worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand