24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Oh ff een reminder voor onze forum vriendjes
Merk ooit wel eens dat ik op een skirm was met meerdere forum gangers maar dat ik daar pas achteraf achter kwam.
Wat ik zelf nogal jammer vind, leer graag de gezichten achter de profielen kennen.

Kom je dus vooral ff voorstellen zodra je iemand met een ACN shirt/pet/patch ziet.
Wil mij andersom ook graag aan iedereen voorstellen maar dan wordt het lastig als ik iedereens beschrijving moet onthouden.
Denk daarom dat het makkelijker is als jullie de heren met een ACN patch benaderen dan andersom.

Kortom, hoop dit keer iedereen, die komt, persoonlijk te mogen ontmoeten!

Tot dan!

P.S.
Heeft iedereen al zijn/haar ticket besteld?
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
@Jan
Maar eind augustus heb ik het weekend vast vrij gehouden, dus rematch dan maar? :)
hmmmmm ik weet niet of ik dan nog een Bunker Hill wil gaan doen. Ben er vorige maand nog geweest en nu weer. Ik merk dat ik niet heel erg fan meer ben van Bunker Hill jammer genoeg. Qua teamwork en teamplay nog steeds meeste kans op een toffe skirm daar, maar het is wel heel erg rinse and repeat qua gameplay.
 
Ben er nog maar eenmaal eerder geweest en toen was het wel heel tof, vooral het veld is best gaaf. Dit wordt mijn 2de keer bijna een jaar later. Voor mij is vaak daar heen gaan bijna niet te doen gezien een enkeltje 2 uur is, waarschijnlijk zorgt dit er ook voor dat mijn mening wat anders is over dit veld.
 
Smorgens heen is anderhalf uur, smiddags terug meestal iets meer dan 2 uur..

Gasselte is verder vanuit zuid holland..
 
Tjah, dat is het nadeel dat de velden zo ver verspreid over het land liggen. Daarle ligt bij mij om de hoek maar ik moet er niet aan denken om naar bijv. Ulicoten te rijden.
 
Ik reis elke dag 2 uur heen 2 uur terug voor m'n werk. Voor een skirm heb ik die afstand ( mits het een tof veld is ) zeker wel een keertje over.
 
Afstand vind ik persoonlijk geen probleem. Moet toch al elke dag om ~ 04:45 mijn. bed uit.
Dus skirm dagen zijn voor mij uitslapen.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Voor mij is Daarle net ook 1.45 rijden. Maar voor een mooi veld heb ik dat er graag voor over. Overigens rijdt ik als scheidsrechter in de weekenden ook al genoeg Km's :).
 
Normaal gesproken rijd ik bijna nooit dus waarschijnlijk is dat ook een reden dat het zwaarder valt, meestal treinen naar uni of fietsen.

Tilbury was het toch. Kunnen wel kijken of je keer kan mee rijden richting Daarle. Als ik toch die kant op ga ;).
 
Reizen hoort gewoon bij airsoft ^_^ De ene keer rij je wat verder dan de andere keer.

Vroeger moesten we helemaal naar België
 

Bijlagen

  • 790.jpg
    790.jpg
    42,3 KB · Weergaven: 283
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik ben zaterdag ook wel ergens in het bos te zien rond dwalen :D

Ik zie hier veel mensen praten over lange reistijden.. Zal ik jullie dan maar even jaloers maken met mijn 15 minuten reistijd? :D:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Jan
Het reizen is geen punt voor mij.. maar ik heb wel de "luxe" dat ik in een relaxte auto rij die gewoon lekker tourt :D skeet met dit weer is een VW T3 camper chill
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul en Camilo
Ben er zondag met in ieder geval 1 intro! Mogelijk nog 2 extra...

Groet,
Peter

Hier mijn schema ook moeten omgooien wegens verplichtingen op vrijdagavond en zaterdag. Dus ik ben er ook zondag incl. mijn stiefzoon die mee het veld op gaat (werkt bij defensie). Dus ACN leden geef deze jongen ook zo'n fijn welkom wat ik ooit gehad heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul