24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Ik en mijn neef komen op de Zondag wij hebben vorige maand hier voor het eerst ge-airsoft (ook alleen de Zondag)
Was bloedheet maar echt hele gave ervaring we waren dan ook gelijk hooked en zijn nu met NABV aanvraag bezig.
Als het goed is wordt vandaag mijn pasje aangemaakt ;) ;)
 
Gaat dit weekend weer bloedheet worden als de voorspellingen zo blijven! :eek:
 
Voor iedereen met een Camel bak... doen een klein laagje water in je waterzak blaas vervolgens lucht erin en sluit alles af (je hebt nu een soort ballon met wat water erin). Leg dit horizontaal in de vriezer op een manier waarbij het water de opening naar de slang niet blokkeerd, laat dit een nachtje liggen en vul vervolgens voordat je gaat de rest van je zak. Op die manier heb je gedurende de dag gekoeld water en tevens wordt je rug gekoeld.

Heb dit laatst zelf ook geprobeerd en het werkt echt goed! Uiteraard ga je het warm krijgen en op een gegeven moment zal het ijs ook smelten, maar hee... iets is beter dan niet :)

Voor iedereen die er zondag is, tot zondag!

Groet,
Peter

Edit: plaatje bij het praatje :)

 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag mee willen. dit zou dan mijn eerste airsoft evenement zijn. maar zit met vervoer er naartoe. ik weet niet of ik dit ergens anders kan vragen maar gaat er iemand die zondag langs haarlem die mij op kan pikken?
 
Laatst bewerkt:
Hij geeft voor za/zo een graad of 21/22 aan. Met op Za 70% kans op neerslag en Zo 55%. Ik vind dat op te airsoften geen verkeerde temperaturen. Vorige maand was het ruim 28 grd in Daarle. Dus het valt nog mee. Maar warm zal het zeker zijn.

Maar lees al battlebelt weer. Zo blij dat ik sniper ben en dus altijd mijn battlebelt draag en geen Platecarrier :p.
 
Nemen jullie water mee met een battlebelt? Hoe doe je dat dan?
 
Ik heb (nog) geen battle belt. Ik heb alleen een vest van het Nederlandse leger. Maar wel een kamelenzak(Camelbak).
 
Nemen jullie water mee met een battlebelt? Hoe doe je dat dan?

Ik heb een dumppouch en daar past perfect een fles in. Als sniper heb ik die dumppouch niet nodig maar voor je hesje en flesje water is het wel prettig :).
Harnas voor op de battlebelt moet ik nog op de kop tikken en dan kan daar ook weer een camelback op :).
 
Voor de weekend spelers onder ons,

Vanaf vrijdag 18.00 uur kan je het terrein op om je tent te plaatsen.
Wij, Peter, Jasper en ondergetekende, zullen proberen deze tijd ook te halen om zo een gunstige plek te bemachtigen.
Wellicht is het gezellig om de tenten van alle weekend spelers bij elkaar te plaatsen.
Mocht je ook 18.00 uur halen, zien we je daar wel.
Mocht je pas later kunnen aansluiten, laat dit dan ff weten hier, dan houden we een plekje vrij.
P.s. graag ff de afmetingen van je tent doorgeven, mits we een plek voor je vrij moeten houden.

P.S.S. Er is de mogelijkheid om in de avond een kampvuurtje te bouwen, dus als je thuis nog stookhout hebt?
Neem mee, neem mee!

Tot vrijdag!
 
Eerst ff een vraagje voor de mensen die het hele weekend gaan. Hoe doen jullie het met avond eten bij de kantine halen of nemen jullie zelf wat mee?

P.S.S. Er is de mogelijkheid om in de avond een kampvuurtje te bouwen, dus als je thuis nog stookhout hebt?
Neem mee, neem mee!

Ik heb nog stookhout liggen dus even kijken of, en zo ja hoe, ik dat mee kan nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Kampvuurtjes worden altijd in een kleine vuurkorf gehouden.
Zou opzich niet tot problemen moeten leiden.
Maar wie weet is het idd wel verstandig op voorhand de vraag bij 3D neer te leggen.