24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Op de website van 3Division staat het volgende.

Kampvuur:
Het is niet toegestaan om zelf een kampvuur aan te leggen. Om er toch voor te zorgen dat het 's avonds gezellig blijft heeft de organisatie 2 vuurschalen voor de kantine staan waar iedereen gezellig bij aan kan schuiven.
 
Eerst ff een vraagje voor de mensen die het hele weekend gaan. Hoe doen jullie het met avond eten bij de kantine halen of nemen jullie zelf wat mee?

Avond eten kan je volgens mij niet halen, of dat moet veranderd zijn in de tussentijd. Laten bezorgen, een hapje eten in de buurt of zelf meenemen is wat wij altijd doen.
 
@Man of War ,

Klopt, 3Division zorgt er altijd voor dat er verschillende vuurschalen op het terrein staan. Dit is ook deels de reden dat wij er op vrijdag zo vroeg willen zijn, want de eersten claimen vaak deze vuurschalen. Deze worden dan ook vaak bij de tenten geplaatst( uiteraard op veilige plek).
 
Is er al bekend in welk team er gespeeld gaat worden?
Het is natuurlijk wel leuk als we een beetje samen kunnen spelen :)

Groet,
Peter
 
Is er al bekend in welk team er gespeeld gaat worden?
Het is natuurlijk wel leuk als we een beetje samen kunnen spelen :)

Groet,
Peter
Ik heb het bij ons besproken, maar de lui willen alleen maar bij de Cobra's blijven hangen ;)

Wat is de ervaring van jullie SFRT'ers trouwens met de CO? Via de radio en de spawn korte lijntjes houden en alles aansturen gebeurde niet echt bij de Cobra's en dat vond ik nou juist de lol van Bunker Hill. Dat was toen we er net begonnen wel het geval, maar met de wisseling van co is dat minder geworden. Het komt nu meer bij de spelers te liggen. Contact met "hq" is er via de radio weinig :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het bij ons besproken, maar de lui willen alleen maar bij de Cobra's blijven hangen ;)

Wat is de ervaring van jullie SFRT'ers trouwens met de CO? Via de radio en de spawn korte lijntjes houden en alles aansturen gebeurde niet echt bij de Cobra's en dat vond ik nou juist de lol van Bunker Hill.

Ik heb ervaring bij de SFRT. Echter nog niet op het porto gebruik. Maar zoals ik het begreep van mijn Squad Commander en de jongens van Dutch Lions was het de vorige keer op zondag gewoon goed.
Zondag weet ik meer aangezien ik inmiddels ook over mijn eigen porto beschik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ben er morgen ook bij, was bijna vergeten me in te schijven :). eerste keer met m'n eigen keer en heb er zin in :).
Mn gear is wel een warboel van van-alles, helaas is het spul uit Rusland nog niet kunnen gekomen. Heb bij de locale dump een woodland bdu gehaald, en via via een chestrig waar mn AK magazijnen eigenlijk niet inpassen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zou wel fijn zijn om de porto een beetje tactisch in te kunnen zetten. Het tactisch element geeft toch een extra dimensie aan het airsoften. Bij open skirms zonder eigen team gebeurd dit helaas erg weinig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Voor de mensen die het hele weekend gaan. Wie komt er langs Amersfoort en heeft zin om mij in Nijkerk op te pikken?
 
@Jan ik ga het wel ervaren hoe het bij sfrt is. Vorig jaar bij de cobra's was het iig nog goed qua communicatie.
En als sfrt niet bevalt ben ik ook weer terug bij de cobra's =P
 
Dames en heren wie kan mij helpen aan een nieuwe piston. Tijdens het uit elkaar halen van mijn replica kwam ik er achter dat mijn piston naar de klote is. Wie gaat het hele weekend en heeft een piston liggen? Of is het misschien mogelijk dat ik een replica van iemand leen?
 
Laatst bewerkt:
Ivm deels medische redenen haak ik toch af komende zondag, veel plezier iedereen en mogelijk tot de volgende keer.

PS: Ik haat mijn been en bloedverdunners.
 
@Jan ik ga het wel ervaren hoe het bij sfrt is. Vorig jaar bij de cobra's was het iig nog goed qua communicatie.
En als sfrt niet bevalt ben ik ook weer terug bij de cobra's =P
Ja het viel me heel erg op de laatste keer dat ik er was, april, dat er weinig tot geen communicatie was. Vanuit de CO niet (contact report vanaf deployment werd ook niet op gereageerd) en vanuit de teamleden weinig tot niets. Radionet was gewoon stil :p Niet vaak meegemaakt aan de Cobra kant. Was altijd wel goed, dus misschien was het even een off-day. :)

@Rebelattack Beterschap! :(