Ik ben er zondag ook en zal even kijken waar ik mee speel, maar gezien @ChaoSState die kant kiest en de rest van de niet russen waarschijnlijk ook die richting kiest zal het ook niet de cobra's worden.
Ik weiger echt pertinent om als slang te spelen
Ik ben er zondag ook en zal even kijken waar ik mee speel, maar gezien @ChaoSState die kant kiest en de rest van de niet russen waarschijnlijk ook die richting kiest zal het ook niet de cobra's worden.
Ik weiger echt pertinent om als slang te spelen. Nu heb ik wel slangenstreken maar dat is meer om die verdomde rebellen dwars te zitten
.
Heb me afgelopen zondag echt vermaakt. En ja het was ook bloedheetHaha mij boeit het niet zo zolang ik maar bij mijn andere TTBS leden kom en het een gezellige dag is. Vorige keer een hele toffe skirm dag gehad ondanks het hele warme weer. Zeker de moeite waard om die lange rit van 2 uur voor te maken. Plus als ik dan tegen andere van het forum speel kunnen ze hun forum vendetta's bij mij af lossen XD.
Noooooooooooos!!Wellicht dat wij dan naar de sfrt kant kunnen overstappen als cobra spelers? ^_^ vond de co bij de cobras het qua radio verkeer en updates het de laatste keer niet leuk doen dus dan kunnen we bij de blauwe eens kijken!
Noooooooooooos!!
Never Back Down!
Wellicht dat wij dan naar de sfrt kant kunnen overstappen als cobra spelers? ^_^ vond de co bij de cobras het qua radio verkeer en updates het de laatste keer niet leuk doen dus dan kunnen we bij de blauwe eens kijken!
Noooooooooooos!!
Never Back Down!
Tja heren dat wordt dus jullie hoofdjes naar beneden houden dan en de kontjes ook.
Eerder andersom, het staat niet voor niks 26 tegen 22
De stand zegt me niet zoveel. Afgelopen zondag was de uitslag gewoon dik in het voordeel van de SFRT. Nadat het zaterdag giga fout was gegaan (was ik nie bij aanwezig).
En over het algemeen houdt ik me kop en kont wel naar beneden is voordeel van sniper![]()
Met die instelling gingen ze Zondag ook het veld opMwah zaterdag werd SRFT volledig overhoop gelopen. Niet eens een klein beetje, met een score van 12 - 1
We zullen je laten zien dat BC ook beide dagen kan domineren.see you on the battlefield!
De Cobra's hadden dat weekend alsnog genoeg punten verzameld voor een winDe stand zegt me niet zoveel. Afgelopen zondag was de uitslag gewoon dik in het voordeel van de SFRT. Nadat het zaterdag giga fout was gegaan (was ik nie bij aanwezig).
En over het algemeen houdt ik me kop en kont wel naar beneden is voordeel van sniper![]()