24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Ik ben er zondag ook en zal even kijken waar ik mee speel, maar gezien @ChaoSState die kant kiest en de rest van de niet russen waarschijnlijk ook die richting kiest zal het ook niet de cobra's worden.

Ik weiger echt pertinent om als slang te spelen :). Nu heb ik wel slangenstreken maar dat is meer om die verdomde rebellen dwars te zitten :).
 
Ik weiger echt pertinent om als slang te spelen :). Nu heb ik wel slangenstreken maar dat is meer om die verdomde rebellen dwars te zitten :).

Haha mij boeit het niet zo zolang ik maar bij mijn andere TTBS leden kom en het een gezellige dag is. Vorige keer een hele toffe skirm dag gehad ondanks het hele warme weer. Zeker de moeite waard om die lange rit van 2 uur voor te maken. Plus als ik dan tegen andere van het forum speel kunnen ze hun forum vendetta's bij mij af lossen XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Haha mij boeit het niet zo zolang ik maar bij mijn andere TTBS leden kom en het een gezellige dag is. Vorige keer een hele toffe skirm dag gehad ondanks het hele warme weer. Zeker de moeite waard om die lange rit van 2 uur voor te maken. Plus als ik dan tegen andere van het forum speel kunnen ze hun forum vendetta's bij mij af lossen XD.
Heb me afgelopen zondag echt vermaakt. En ja het was ook bloedheet :). En heb geen vendetta's met forum leden dus dat scheelt. Alhoewel alles wat ik voor me scope krijg tracteer ik heel graag op een BB als ze nie bij mij horen :p
 
Wellicht dat wij dan naar de sfrt kant kunnen overstappen als cobra spelers? ^_^ vond de co bij de cobras het qua radio verkeer en updates het de laatste keer niet leuk doen dus dan kunnen we bij de blauwe eens kijken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Noooooooooooos!!
Never Back Down!
Wellicht dat wij dan naar de sfrt kant kunnen overstappen als cobra spelers? ^_^ vond de co bij de cobras het qua radio verkeer en updates het de laatste keer niet leuk doen dus dan kunnen we bij de blauwe eens kijken!

@Jan , Dafuq!

Niks SFRT! Gewoon Cobra's, zoals het tradiotioneel hoort!

Noooooooooooos!!
Never Back Down!

Tja heren dat wordt dus jullie hoofdjes naar beneden houden dan en de kontjes ook :). Overigens vandaag ff snel gekeken en de porto zit in het vliegtuig naar NL dus die is voor de skirm op bunker hill binnen dus tactisch kan ik optimaal spelen zonder dat men mij moet roepen. Kan nu gewoon zachtjes via de porto zodat jullie me niet zo makkelijk vinden :p
 
Eerder andersom, het staat niet voor niks 26 tegen 22 :p

De stand zegt me niet zoveel :p. Afgelopen zondag was de uitslag gewoon dik in het voordeel van de SFRT. Nadat het zaterdag giga fout was gegaan (was ik nie bij aanwezig).
En over het algemeen houdt ik me kop en kont wel naar beneden is voordeel van sniper :p
 
Nog ff een vraagje over het hele weekend. Wat raden jullie aan om mee te nemen naast een tent en je loadout?
 
@Man of War ,

tent
luchtbed(plus eventuele pomp)
slaapzak en kussen
elektriciteitshaspel
toilettas
toiletpapier
eten en drinken voor ontbijt, lunch en avondeten op beide dagen
warme kleren voor savonds
oplader voor je replica accus
zaklamp
bier
heel veel bier

Denk dat je je hiermee wel redt(los van je load out, replica's etc)
gr Paul
 
De stand zegt me niet zoveel :p. Afgelopen zondag was de uitslag gewoon dik in het voordeel van de SFRT. Nadat het zaterdag giga fout was gegaan (was ik nie bij aanwezig).
En over het algemeen houdt ik me kop en kont wel naar beneden is voordeel van sniper :p

Mwah zaterdag werd SRFT volledig overhoop gelopen. Niet eens een klein beetje, met een score van 12 - 1

We zullen je laten zien dat BC ook beide dagen kan domineren. :p see you on the battlefield!
 
Mwah zaterdag werd SRFT volledig overhoop gelopen. Niet eens een klein beetje, met een score van 12 - 1

We zullen je laten zien dat BC ook beide dagen kan domineren. :p see you on the battlefield!
Met die instelling gingen ze Zondag ook het veld op :). En begonnen sterk, echter toen het eerste chocepoint viel gingen ze heel hard achteruit en hadden ze op een gegeven moment alleen hun eigen basis nog in handen. De rest was SFRT controle :p. Will see it next time.
 
Hoe dat zondag ging weet ik ook niet. De ochtend was het zo'n beetje 50-50. Na de middag hadden wij in de eerste 10 minuten ook ammo-creek en de sniper toren. Maar toen kwam SFRT er aan en werden we gelijk de hoek in gedrukt, waar we ook niet meer uit kwamen. Ach ja, tijd voor een revanche zou ik zeggen.
 
De stand zegt me niet zoveel :p. Afgelopen zondag was de uitslag gewoon dik in het voordeel van de SFRT. Nadat het zaterdag giga fout was gegaan (was ik nie bij aanwezig).
En over het algemeen houdt ik me kop en kont wel naar beneden is voordeel van sniper :p
De Cobra's hadden dat weekend alsnog genoeg punten verzameld voor een win ;) Las ik op Facebook.

Jammer maar begrijpelijk van het niet samenspelen. Think of the things we could have accomplished jongens! Een platoon van een community. Lang geleden dat ik in een prachtig platoon speelde! :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Gisterenavond maar ff mijn inschrijving voor dit event gedaan hahahha
Was het ff vergeten.
Denk post dit hier maar, voor het geval ik niet de enige ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Man of War en Jan
@Jan ik ben er alleen zondag hoor, dus mij zal je geen eens zien ;)
Maar eind augustus heb ik het weekend vast vrij gehouden, dus rematch dan maar? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Jan