Het was een... interessante dag. Na onvoorbereid als TL van Charlie2 benoemt te worden begonnen wij aan de kant de van S-bunkers blauw terug te drukken en de SAM-site te pakken. Het eerste uur was één grote clusterfuck bij de Black Cobra's. We kregen maar geen goede basis aan die kant. Na het eerste uur konden we meer terrein pakken. Ares was blijkbaar bezig met een groot offensief bezig bij de A-bunkers wat 3 van onze teams druk hield. Daardoor konden Charlie en Echo lekker terrein pakken en moesten we ons best doen om niet te ver door te stoten. Na Ho Chi Minh en de snipertoren te hebben gepakt konden we Echo de A-bunkers laten flanken, maar niet voordat een aantal waaghalzen in vijandelijk terrein AmmoCreek voor ons gepakt hadden waardoor Ares een lekker end terug moest banjeren. Vanaf dat moment hebben we het veld goed in handen en hebben een goede linie van de A tot de S-Bunkers. Naarmate het dichter op de middagpauze kwam verloren we weer terrein, de oorzaak weet ik niet.
Daarna de middag, die was misschien nog wel interessanter. Mijn team kon al snel tot S4 komen en de Sam-site pakken, maar we werden geflankt vanaf HCM. Toen was het einde zoek en moesten we helemaal terugtrekken tot aan de spawn omdat Ares een wig tussen onze squads had gedreven. Een paar pogingen gedaan om terrein te winnen. Halverwege de middag stak er opeens een fikse hagelbui op. Iemand van Ares had mij blijkbaar meerdere keren op mijn PlateCarrier geraakt, maar met dat weer had ik er niks van gemerkt. Hij kwam redelijk pissig op me af stappen, blijkbaar namen meerdere BC's hun hit niet. Na het uitgepraat te hebben, waarbij ik m'n hit alsnog nam, scheidden onze wegen. Na 1,5 uur diverse pogingen gedaan te hebben om uit de spawn te komen braken we door de verdedigingslinie van Ares op weg naar de S-bunkers. Zodra we daar door waren was de weg vrij om direct door te rennen naar de basis van Ares. Met een mannetje of 20 zijn we bij de basis gekomen en hebben we alles meegenomen was los en vast zat. Na de sprint terug konden wij Alpha en Bravo helpen met het wegschieten van Ares bij de parachute. En toen was de dag al weer om. Al met al denk ik dat Ares de dag nipt heeft gewonnen.