28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

Hoop dat ik er bij kan zijn. Klein ongelukhe gehad op werk. Verwarming blijkbaar niet goed opgehangen en tijdens t aansluiten valt hij van zn plek en komt op me pew pew vinger terecht.. nagel er compleet af 4 hechtingen erin verband omheen en zit tot nu toe niet veel beweging erin dus ff afwachte :(
Je kan altijd nog een wortel meenemen. Net als in "Shoot them up"
IMG_6504.JPG

• Leuk
Waarderingen: Daan63
Ik ga het gehele weekend en wil er ook de vrijdag al op tijd zijn. Ik vertrek vanuit Haarlem, dus als er mensen mee willen rijden, let me know :)

@Sjoerd ,
geen probleem,we nemen je/jullie mee op sleeptouw,
zoek de acn-patches,
BH is een tof en te gek terrein
tot de 29ste

• Leuk
Waarderingen: Sjoerd
@Crumble ,als @Vladimir en ik er op tyd zyn,houden we een plek voor je vry,ook voor @Peter natuurlyk,
wy ryden al op tyd weg,zodat we er op tyd zyn
Mss kan je de orga al aanschryven dat je by acn leden wilt staan,
wordt gezellig,s'avonds slap ouwe hoeren,biertje,frisje,kampvuurtje als het mag,en een hoop lol

Wordt zaterdag eerste keer op Bunker Hill. Goede verhalen over gehoord. En met zoveel ACN'ers in het veld is er grote kans op leuke dagen met fair play. Kijk ernaar uit.

• Leuk
Waarderingen: Theunis_B en Vladimir
De kogel is door de kerk, ik heb mij ook maar aangemeld. Voor de zondag wel te verstaan.
Nu eerst even mijn midcaps fixen.

• Leuk
Waarderingen: Theunis_B
@lotte , top, ik zal de org even mailen. Was zelf ook van plan sowieso op tijd daar te zijn dus gaat goed komen :) Thanks en tot de 28e :)

Dat moet wel lukken gok ik zo ;)

Ik heb er iig weer heel veel zin in!

Ja, waarschijnlijk wel. Mits ze alles nog op voorraad hebben wat ik in gedachte had :p
Maar zit nog qua magazijnen te twijfelen qua rounds. Of de 79r of de 120r, maar dat zie ik daar wel.

Zodra ik thuis ben van Unit 13, dan meld ik me hier weer.

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Ik kom op zondag meedoen. Mag ik bij jullie groep aanhaken? En hoe kan ik jullie vinden?