28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

Dimicare,ik hoop dat je je nu beter voelt.
Ook ik had die eerste dag s'avonds knallende koppijn.
Vocht tekort.
Maar de volgende dag ging beter.
Maar wel vervelend dat dat je overkwam.
Hopelijk de volgende keer beter?
 
Genoeg drinken is zo belangrijk. Ik heb zelf een 3 liter camelbak op m'n rug. Die heb ik gister helemaal leeg gedronken. En ik had gisteren nog steeds een beetje hoofdpijn. Misschien de volgende keer iets meer zout eten of zo.
 
Werd jij naar TFA overgeplaatst of ben je daar zelf heen gegaan?
 
Ik heb echt genoten dit weekend! Zelfs de hoosbuien mochten de pret niet drukken :).

Op zondag had ik geluk omdat ik net niet naar de TFA hoefde. Helaas was onze squad wel een beetje uitgedund maar deserters @Rick van de Mars , @Robbert_Hoff en @Peter H besloten zich al snel weer bij ons te voegen na de middagpauze. Goed plan, want de nieuwe enemy TFA ging niet heel lekker.

Vooral aan het begin van het spel, wanneer de hele squad nog compleet was en het al snel helemaal los ging was het echt genieten. De SL's en SIC's @Vladimir, @lotte en Kaya waren erg tof en we konden mooi terrein boeken!

Het was erg gezellig met de ACN club en erg leuk om wat gezichten van het forum te zien. Voor mij reden genoeg om hopelijk volgende maand weer aanwezig te zijn!

Nu lekker een dagje bijkomen, en met de laptop op schoot opzoek naar upgrades voor mijn replica.
 
Laatst bewerkt:
Hebben meer mensen last van rode bulten die onwijs jeuken? Ik zit echt helemaal onder. Afterbite helpt weinig. En de bulten zitten echt overal :(
 
Hebben meer mensen last van rode bulten die onwijs jeuken? Ik zit echt helemaal onder. Afterbite helpt weinig. En de bulten zitten echt overal :(

Jups,zelfs op mijn buick.
En dat terwijl ik elke dag een deet-bad had genomen.
 
Zelf heen gegaan, bewuste keuze dus, behalve het feit dat SFRT opgeheven is, die keus is voor ons gemaakt :eek:

Volgens mij heb ik jou een keer vet overschoten. Sorry daar voor. Ik lag bovenop de bunker bij jullie base en jij liep nietsvermoedend beneden langs. Je riep alleen geen hit. En ik zag best laat dat je zwaaide.
 
Hebben meer mensen last van rode bulten die onwijs jeuken? Ik zit echt helemaal onder. Afterbite helpt weinig. En de bulten zitten echt overal :(

Zelfde hiero zelfs op mijn voeten en had de hele dag schoenen aan
 
toch geen oogstmijten tegen gekomen?

Jeukende huiduitslag na verblijf in de natuur in de nazomer past bij beten van de oogstmijt, de neotrombicula autumnalis. Deze uitslag wordt trombidiose of trombiculiasis genoemd. De oogstmijt komt vooral voor op de bodem van klei- en lössgebieden, met name in het oosten van Nederland, en ziet eruit als een klein rood spinnetje. Volwassen mijten zijn onschadelijk voor mensen, maar larven van de oogstmijt leven parasitair op dieren of mensen. Deze larven zijn slechts 0,2 tot 0,3 mm groot en leven van half juli tot half oktober met een piek in september. Ze bijten zich vast in de huid waarna ze enzymen inspuiten om huidweefsel te verteren en zich te kunnen voeden .Dit brengt 6 tot 12 uur na contact een huidreactie bij de gastheer te weeg die zich uit als hevig jeukende erythemateuze papels, één tot enkele millimeters in doorsnee, met name op plaatsen waar de kleding nauw aan de huid sluit zoals broekbanden, sokken en manchetten. De klachten zijn self-limiting en verdwijnen spontaan na vier tot zeven dagen. De jeuk kan echter heftig zijn, en symptomatische behandeling met mentholgel en corticosteroïdcreme of systemische behandeling met orale antihistaminica is beschreven. Er is geen onderzoek gedaan naar de effectiefste behandeling. Beten kunnen worden voorkomen door het dragen van beschermende kleding en door de polsen, enkels en nek in te smeren met insectenwerende crème die DEET bevat.
 
Hebben meer mensen last van rode bulten die onwijs jeuken? Ik zit echt helemaal onder. Afterbite helpt weinig. En de bulten zitten echt overal :(

Ik gok mieren, gezien ik ze ook op buik en iets lager heb, zo'n 30+. Heb bij jullie dus voor de tent gezeten op de grond en daar stikte het van de mieren. Heb er Azaron over gesmeerd en dan heb ik er het grootste deel van de dag geen last meer van.
 
Ik dacht even dat jullie een grapje maakten, want ik heb ook die rode bultjes. Alleen komen die van de BB's. Dat weet ik zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Dimicare,ik hoop dat je je nu beter voelt.
Ook ik had die eerste dag s'avonds knallende koppijn.
Vocht tekort.
Maar de volgende dag ging beter.
Maar wel vervelend dat dat je overkwam.
Hopelijk de volgende keer beter?

Bedankt, ik heb met enige regelmaat migraine en gelukkig goede medicijnen ertegen. Het kwam gelukkig pas eind van de dag dus het heeft de pret niet gedrukt.

Hebben meer mensen last van rode bulten die onwijs jeuken? Ik zit echt helemaal onder. Afterbite helpt weinig. En de bulten zitten echt overal :(

Ik heb het op mijn rechter hand en onderarm, jeukt als een malle.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Die bultjes hadden wij laatste keer na Gasselte ook. Duurde een ruimte week voordat ze weg waren. Waar het van was weten we nog niet.
Er stond wel erg veel berenklauw, maar daar zijn we bij uit de buurt gebleven.
 
Berenklauw zal het niet zijn.. Wel apart dat zoveel mensen er last van hebben..
 
Volgens mij heb ik jou een keer vet overschoten. Sorry daar voor. Ik lag bovenop de bunker bij jullie base en jij liep nietsvermoedend beneden langs. Je riep alleen geen hit. En ik zag best laat dat je zwaaide.

Geen probleem, onderdeel van het spel.
 
Ik ga geen hele review schrijven. Maar ik wil wel iedereen bedanken voor de hartstikke leuke zaterdag!

De veteranen, hartstikke bedankt dat jullie alle nieuwe leden en mij op sleeptouw hebben genomen.

Ik heb veel gelachen en mooie teamwork gezien.

Voel het nu nog in me bovenbenen, dus het is zeker een goede dag geweest! Haha.

Kan niet wachten tot de volgende skirm!
Maar eerst eens even rondneuzen voor wat upgrades :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Daan63, Jan en Vladimir