28/29 juni Bunker Hill – Retaliation

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
@Rick 
Ahhhhh dat heb ik ff gemist denk ik.
Maar als je eenmaal op bunkerhill bent dan is het allemaal wel relaxt en ze roepen ook rond wanneer de FPS metingen beginnen.

Ik heb er ook zin in! Ik hoop echt zo dat mijn sniper niet boven de 500 schiet en dat ie het überhaupt doet haha

Neem voor het geval dat wel mijn bilaminaat mee want ik heb geen zin om net zoals de vorige keer echt helemaal zeikens nat geregend te worden.

Helaas heb ik geen camo paraplu :(

Ik zorg dat ik er om 7u ben :)

HEB ER ZIN AN!

@campesteijn, neem de regenkleding maar mee :)

@Doron das wel fijn voor tijdens de lunch. Verder maakt het me weinig uit. Zolang het de temperatuur een beetje omlaag houdt, vind ik het allemaal best!

go pro's zijn standaard tot 60m waterdicht als je de dichte achterkant gebruikt so no worry's

Ja die hek dus niet :( :P 

Wel episch vet trouwens, als Bart, Vincent en ik gaan squadleaden, hebben we van iedere squad een camera :o 

DSC_0044_zpsrgylvbp3.jpg

Even more heb ook een go pro op me helm. En duck tape de achterkant dan ff dicht. :P

Goed, zondag dus m'n eerste grote skirm. Wat mee te nemen?

Heb een leenkit aldaar want toen ik me opgaf had ik helemaal niks. Dus eigenlijk qua kleren en AA voorzien maar heb inmiddels zelf kleren behalve een tactical vest.

In de auto ligt reservings/betalingsbewijs 3divison

Wat nu in m'n tas zit.
- ACU broek en jas (inmiddels dus gekocht)
- Pet
- Bril
- dik paar sokken voor in m'n kisten
- handdoek (voor beetje af te drogen na de tijd)
- 2 riemen (ter plekke even kijken welke fijnste is)
- slidingbroekje (voor onder de kleding, voorkomt bij mij schuren van de bovenbenen (lowlands ervaring) ).
- handschoenen
- halve zak BB's (~2500 nog)
- Portofoon met (xbox) headset (tzt betere erop)
- Handleiding portofoon (is nieuw dus even uitzoeken)
- Mesh masker

Nog in te pakken
- Flesjes drinken
- sultana en liga voor tussendoor
- paar sneetjes brood voor de pauze

Nog aan te schaffen
- Extra setje batterijen voor de portofoon (4x AAA)

Vergeet ik nu nog iets?

Ziet er goed uit! Alleen nog het mooie weer en goed humeur meenemen (vooral het mooie weer), dan is je hele lijst compleet :P

Hey Micha.
Eigen kleding is natuurlijk wel leuk om te gebruiken, maar gezien de weersverwachting en de regen van vandaag misschien overwegen om maar lekker de overall van 3Division te gebruiken zodat je zelf geen blubber zooi uit hoeft te wassen?

En voor zover ik kon ontdekken 1 dingetje wat je nog mee zou kunnen nemen en dat is het veiligheidshesje.
Deze zit waarschijnlijk ook wel in je huurkit maar dan heb je in ieder geval dat van je eigen spul compleet.

Als extra vind ik het altijd wel fijn om een pakje tissues mee te nemen.
Handig voor bijvoorbeeld een loop neus.
Bril schoonmaken.
Schotwonden.
Uitdelen aan tegenstanders omdat je ze aan het huilen hebt gebracht :P

Succes

SHIP!! Hesje vergeten. Wou ik idd nog erbij kopen. Maar die zal idd bij de huurkit zitten.

Ook goeie tip voor die tissues. Eens kijken wat ik daar nog voor heb. Idem voor de kleren. Zal nog wel even afwachten wat het weer gaat doen. Hoe slecht het nu echt word.

@Spectre1994 Zal kijken of ik zo'n pak kan vinden. Welke maat ben je? ;)

Nou! Minder mooi dan normaal, maar vanwege mijn onkunde tot plannen deze week, geen tijd meer voor een mooi opgemaakte indeling. Mocht men willen switchen, aan het begin of tussendoor, dan kan dat uiteraard :)

Ik heb het qua aspiranten en ervaring zoveel mogelijk geprobeerd te verdelen met de meeste ervaring in Squad 2. Dat zijn de shock troops, om te balanceren wel weer de kleinste squad ;) 

Sniper squad:David 
Mobius 
Arnold

Squad 1:
<b>SL Jan
</b><b></b>Rick Posterius
Doron
Maarten
Micha
Patrick

Squad 2:
<b>SL Bart
</b><b></b>Deny
Jeroen
Frank Peter
Olivier

Squad 3:
<b>SL Vincent / Pafkoes
</b><b></b>Danny Devriesere
Rick
Petturik

Wil je niet teleurstellen jan maar ik speel waarschijnlijk aan de kant fan SFRT. 
Kom daar ook jongens van D.A.R. uit Winterswijk tegen en loop met hun mee. 

Jan,is dit de zaterdag indeling?
want ik ben er zaterdag.

@Misha,

SFRT is uit den boze.
black cobra,never back down.

haha ja dat is wel verraad Micha! Maar maakt niet uit. Ik heb je van de lijst gehaald. 

Arnold, dit is voor zondag, maar ik weet dat jij idd de zaterdag er bent. We kijken op zaterdag wel wie er is :) Zou niet zon grote groep moeten zijn