28 maart Bunker Hill

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Eind maart gaan we weer naar Bunker Hill! Wie gaat er mee naar dit awesome veld en op welke dag gaan we? 
 
Aangezien ik toch steeds vaker van spelers hoor, dat op de Zondag de sfeer een stuk slechter is, door de tegenslag die één van de teams de dag ervoor heeft gehad, lijkt mij de Zaterdag een betere optie.  


De vorige keer maakte de dag mij niks uit, maar toen had ik zelf de ervaring van de Zondag nog niet mee gemaakt.
 
Precies wat Evil hier aan geeft. En volgens mij was een aardig groot deel van ACN het er de laatste keer mee eens dat de laatste Bunkerhill skirm op zondag nou niet echt in de top 3 van meest sportieve skirms zou vallen.

Dus ook mijn voorkeur zeker naar zaterdag.
 
Ik vermaak me altijd prima op de zondag :) maar een keer een zaterdag is ook prima.
 
Of wij nou de SFRT op zaterdag of zondag in maken, ze hebben altijd wel wat te klagen :D
 
Hmmm.... misschien maar weer eens een heel weekend gaan... ;)
 
Ik zie dus dat dit weekend zeker BH wordt en geen Gasselte?! Prima, ik ben een fan van BH dus graag, maar ik dacht dat de twins liever een kwartaal zonder BH wilden. Maar goed, ik pas me aan de rest aan. Zaterdag lijkt me wel een keer lekker omdat je dan niet meteen de volgende dag weer hoeft te werken. Weekend vind ik het nog te vroeg in het seizoen voor, tenzij het weer een hele warme maart gaat worden. ;-)
 
@Frank-Peter   


 


Ik zie dus dat dit weekend zeker BH wordt en geen Gasselte?! Prima, ik ben een fan van BH dus graag, maar ik dacht dat de twins liever een kwartaal zonder BH wilden.

Dat was in reactie op Q2 :)  Dus die gelegenheid komt een andere keer wel :D
 
haha sorry! Ik wilde heel graag redelijk snel naar Bunker Hill omdat ik dat toffe skirms vind. In Q2 kunnen we idd een andere pakken :D 
 
haha sorry! Ik wilde heel graag redelijk snel naar Bunker Hill omdat ik dat toffe skirms vind. In Q2 kunnen we idd een andere pakken :D 

...en stiekem ook nog naar BH gaan. ;)


Als het daar weer een beetje begroeid is ga ik weer elk weekend denk ik, is me erg goed bevallen afgelopen jaar.
 
Elk weekend @Peter??? Het is daar maar 1 keer in de maand niet elk weekend :p
 
28e it is! 


Dat is een heftige belofte daar Peter! :eek: Ik wil sowieso nog wel een keer een compleet weekend met zoveel mogelijk ACN doen in 2015 trouwens <3
 
Zal ik dan meteen maar weer het carpoolen aanzwengelen?


@Jan, @Bart en uiteraard is Mike ook van harte welkom.


 


En @Jan, dit staat nu in de agenda:

Geen aanmelding nodig
Je hoeft je niet nog los aan te melden bij de organisator. Als je naam op deze pagina staat is het voldoende!

Misschien even aanpassen.
 
28e it is! 

Dat is een heftige belofte daar Peter! :eek: Ik wil sowieso nog wel een keer een compleet weekend met zoveel mogelijk ACN doen in 2015 trouwens <3

 Dat heb ik ook al voorgesteld, misschien een apart topic voor maken Jan, om te kijken hoeveel animo er voor is en welk weekend.


Zolang het maar niet juli wordt!