28 maart Bunker Hill

12(!!!!) mags? Dat is idd flinke overkill haha! Ik speel zelf met 6 en moet dan alleen af en toe bij laden in de spawn inderdaad. Ik wil misschien wel in mijn US marines set een derde (of heet dat vierde) lijn in mijn rugzak gooien. Dat ik niet hoef bij te laden maar een buddy vraag de volle mags uit mn rugzak te pakken! 

Overkill of niet, ik kan in ieder geval blijven schieten :p nah ik merkte dat ik aan die 80 bb's dat ik er veel te snel doorheen ging, dus iets grotere mid caps besteld... Daarnaast ben ik ook van plan op me rug 2 buddymags te plaatsen ofzo.... plannen, plannen.... 
 
Ik loop dus met 11 mags, waarvan 2 op m'n rug (buddymags dus) en dat bevalt prima. Ik zou niet durven spreken van overkill aangezien we in ACN niet echt supportgunners hebben die vaak spelen moet je vaak zelf die rol vervullen, dus meer bb's nodig. ;)


6 op de buik, 2 in 1st line battlebelt, 2 op de rug en 1 in de replica.
 
@Leroy


http://uktactical.com/p-5708-warrior-qrs-fastex-sling.aspx


Die heb ik zowel in m´n CQB als m´n woodlands loadout, bevalt prima. :)
 
Ik loop dus met 11 mags, waarvan 2 op m'n rug (buddymags dus) en dat bevalt prima. Ik zou niet durven spreken van overkill aangezien we in ACN niet echt supportgunners hebben die vaak spelen moet je vaak zelf die rol vervullen, dus meer bb's nodig. ;)


6 op de buik, 2 in 1st line battlebelt, 2 op de rug en 1 in de replica.

Ooh dus zo overkill is et niet, ik merkte zaterdag dat ik maar bleef herladen en me dump pouch ( en dat is een best grote ) vol begon te raken :p Uiteindelijk was ik ze in me broekzak aan het stoppen... terug in de pouches stoppen is teveel werk natuurlijk :p
 
aaaah ok! Ja het is wel zo dat iet smeer wel handig is. Af en toe kom ik wel in situaties dat ik leeg begin te raken ja. Vooral zoals Peter zegt, als er geen support in de buurt is. 
 
Zondag werd er door de squad leader gevraagd of we een support hadden. Heb ik die rol maar even op me genomen. Zit er toch maar sterk aan te denken om een dedicated support te bouwen.
 
Onze broer heeft net van het weekend een PKM gekocht... Misschien dat we die af en toe wel kunnen lenen :)
 
Ik had afgelopen weekend 6 mags op drop leg systeem. tripple stacker pouch, en dat beviel mij prima. Nu was 6 ook voor mij wat te weinig, maarja ik moest een bunker verdedigen tegen beide teams dus ik schoot wel wat af. Maargoed ze zaten niet in de weg en ook bij rondrennen geen last van gehad. Ik had het nog niet bij anderen gezien en voor mij is het een top oplossing. Heb je ook niet zo'n enorme dubbele rij op je buik, wat ik persoonlijk vervelend vind.  


 
 
Door die dubbele rij en een bescheiden bierbuikje lig ik precies vlak. Ligt heerlijk joh. ;)
 
Ik was samen met mn vriendin er op de Zaterdag, deel van mn team was er het hele weekend, en een ander deel enkel op Zaterdag of Zondag.


 Leuk dagje knallen gehad bij sfrt (mn team ging de volgende dag bij de BC) met goed resultaat. Het weer werkte ook goed mee. Paar leuke acties gehad, alleen het complete BC team in zijn spawn klem zetten werd op een gegeven moment wel saai. 


Wel een hoop gezellig volk op de zaterdag en mn vriendin (2e skirm, 1e keer woodland) vondt het ook leuk, dus toen was mijn persoonlijke missie geslaagd.
 
Oh, en ik had 7 mags. 3 op front 2 aan linkerzijde. 1 aan rechterzijde en 1 in de PTW.


En 3 magazijnen voor de glock.
 
alleen het complete BC team in zijn spawn klem zetten werd op een gegeven moment wel saai. 

Ik vond die klok uiteindelijk ook saai :p


Oh, en ik had 7 mags. 3 op front 2 aan linkerzijde. 1 aan rechterzijde en 1 in de PTW.


En 3 magazijnen voor de glock.

 Toch wel leuk om te horen hoeveel magazijnen en dergelijke iedereen gebruikt. Het lijkt wel of een ideale kit niet bestaat, er zijn altijd wel wijzigingen te maken :p
 
Ik heb mn support op veer naar omgezet naar DMR. Maar kan ook zo weer trug gezet worden. Dus volgende keer en tsq is er met meer man bij dan is kans op support veel groter. We hebben er 2in t team