Eindelijk na al het opruimen en bijkomen tijd gevonden om ff te reageren op dit forum,
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het leuke weekend, 3Division, SFRT, Black Cobra's etc. Heb mij uitermate goed vermaakt ondanks het mindere weer.
Heb helaas niet iedereen persoonlijk kunnen bedanken, vandaar via deze weg.
@Frank-Peter, Dankjewel voor deze enorme ego-boost

, @Jan, jij ook bedankt.
@Sander, nogmaals bedankt voor dat friendly fire spervuur dat jullie op mij af schoten hahahah was wel lachen achteraf.XD
@Arjan Kerkhof, was leuk je als medic te zien rennen, met name die face-plant valpartij van je hahahah zag er wel comisch uit. Heeft iemand dat trouwens op film staan hahahaah. Maar nogmaals goed ge-medic'd. Ik weet nu hoe dat voelde, Ik was namelijk zondag de ACN squad medic.
Nogmaals allemaal bedankt voor de ervaring, de complimenten, de gezelligheid bij de lokale shoarmaboer en alle andere leuke dingen, incl mijzelf terug mogen zien in Bart's youtube filmpje.
Ik hoop snel weer met ACN een leuke skirmdag te mogen beleven.
P.s.
Maak ik nu ook aanspraak op bepaalde badges op dit forum?
- zaterdag Enigneer (toch nog op het einde een teampuntje weten te bemachtigen door het opblazen van een vat, welke door die SFRT fuckers in het midden van de plas(ammo creek) geplaatst was) #nattevoeten.
- Zondag Medic (Top momentje: Against all odds, @Peter, gered ondanks hij bijna in zijn eentje omsingeld was.
- En uiteraard de waar-ik-al-lang-naar-uitkijk-badge: Tactical Beard, nu jullie deze hebben kunnen aanschouwen in realtime. hahaha
Tot snel jongens. Het was me een eer om met ACN te mogen spelen. Hoop jullie vaker van dienst te mogen zijn.