28 maart Bunker Hill

Ja a3 het rookhuisje met mannen erin dat was voor mij ook vrij vlot duidelijk ook vanaf het begin.


Alleen waar ze spawnen en hoelang dat duurde etc. dat was voor mij niet echt duidelijk.


De objectives die daar waren was ook niet duidelijk, ik probeerde nog de rookmachine mee tenemen hahahaha die heb ik maar weer neergezet toen ik doorkreeg dat het een rookmachine was. 
 
Het was zeker een leuke en hele gezellige dag! Het was bij mij vanaf het eerste contact wel duidelijk dat er mensen in het gebouwtje zaten, dat dit onpartijdige rebellen waren was voor mij wel onbekend op het begin.


We hadden overal erg veel weerstand wat erg leuk was, ik heb erg vaak de spawn gezien. Toch hebben we tussendoor nog best lekker door kunnen pushen. Ondanks de pushes werden we alsnog teruggedreven in de spawn. :) Eigenlijk hetzelfde wat Jan zei.. ik had het idee dat we outranged werden. Ik kon sommige niet raken, terwijl zij op de boom achter me schoten en gelijk supressed was.


Anyhow, ik heb mijn battlescar(s)... oftewel iemand die een hoek om komt en me full auto in mijn gezicht sprayed... ( misschien een goede voor een badge Jan xD ). Hieronder mijn edit van de dag...


https://www.youtube.com/watch?v=mrdgpTG4Ifw
 
BAM! Dat heb je snel gefixed Conrex! :eek: 


Die spawn in het huisje verplaatsen maakte het wel een stuk lastiger. Dan heb je als je geluk hebt 10 minuten om de code te doen, maar als je pech hebt 2. Wel een aparte oplossing voor het spawn probleem. 
 
Thanks, Gisteren hardcore alle filmpjes bekeken en ge-edit. Ik moet nog iets doen aan de vormgeving van mijn filmpjes though, maar dat komt later wel :)
 
Gaaf filmpje @Conrex!


Dat gekreun van Jan op het eind! 


Ik kan niet wachten tot mei, een heel weekend Bunker Hill met net zo veel actie graag!
 
Was leuk voor de eerste keer bunker hill :). Ook leuk om de mannen van acn eens te zien :) zeker voor herhaling vatbaar
 
@Conrex  Aah op 9:30 weet je eindelijk de full-auto functie te vinden ;)

Wel een leuk filmpje, genoeg actie meegemaakt zo te zien.


Kwam het niet door de wind, dat de tegenstanders verder schoten?? Bij BH wissel je niet van kant, en er stond aardig wat wind Zaterdag :) Dus als je de wind mee / tegen hebt, heb je dat ook gelijk de hele dag.


 


Mooi om te lezen dat jullie een fijne dag hebben gehad :)
 
Eindelijk na al het opruimen en bijkomen tijd gevonden om ff te reageren op dit forum,


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het leuke weekend, 3Division, SFRT, Black Cobra's etc. Heb mij uitermate goed vermaakt ondanks het mindere weer. 


Heb helaas niet iedereen persoonlijk kunnen bedanken, vandaar via deze weg.


@Frank-Peter, Dankjewel voor deze enorme ego-boost :D, @Jan, jij ook bedankt.


@Sander, nogmaals bedankt voor dat friendly fire spervuur dat jullie op mij af schoten hahahah was wel lachen achteraf.XD


@Arjan Kerkhof, was leuk je als medic te zien rennen, met name die face-plant valpartij van je hahahah zag er wel comisch uit. Heeft iemand dat trouwens op film staan hahahaah. Maar nogmaals goed ge-medic'd. Ik weet nu hoe dat voelde, Ik was namelijk zondag de ACN squad medic.


Nogmaals allemaal bedankt voor de ervaring, de complimenten, de gezelligheid bij de lokale shoarmaboer en alle andere leuke dingen, incl mijzelf terug mogen zien in Bart's youtube filmpje.


Ik hoop snel weer met ACN een leuke skirmdag te mogen beleven. 


P.s.


Maak ik nu ook aanspraak op bepaalde badges op dit forum? 


- zaterdag Enigneer (toch nog op het einde een teampuntje weten te bemachtigen door het opblazen van een vat, welke door die SFRT fuckers in het midden van de plas(ammo creek) geplaatst was) #nattevoeten.


- Zondag Medic (Top momentje: Against all odds, @Peter, gered ondanks hij bijna in zijn eentje omsingeld was. :D


- En uiteraard de waar-ik-al-lang-naar-uitkijk-badge: Tactical Beard, nu jullie deze hebben kunnen aanschouwen in realtime. hahaha


Tot snel jongens. Het was me een eer om met ACN te mogen spelen. Hoop jullie vaker van dienst te mogen zijn.
 
@toothpick Ja dat wilde ik je net PM'en. Niet echt beslagen alleen wat vochtig geweest op momenten. Lijken dus prima doekjes te zijn! 
 
@manderspaul En ook de vrijdag en zaterdagavond in het kamp waren erg gezellig.


Je krijgt de groeten nog van m'n broer die te lui is om hier op het forumj te komen. ;)
 
Ik heb genoten op de zaterdag! Ik moest er wel vroeg m'n bed voor uit, maar het was het waard!


Ook meteen een aantal wijze lessen;


- Meer mags nodig, heb 4 keer moeten reloaden op de parkeerplaats. Dus meteen bij thuiskomst een nieuwe bestelling de deur uit gedaan...

- Internals upgraden op zo'n veld is een must.

- Niet iedereen komt met dezelfde sportieve houding Airsoften.

- Gezichtsbescherming, is voor mij nu zeker het standaard. :-[]



Tot de volgende keer!
 
Meer mags, jep ik heb ook gelijk een bestelling gedaan van 6 extra mid-caps... 12 zal toch wel genoeg zijn? of is dat iets te OP? xD

@Eviltwin-NL Nou ik heb geen full-auto, alleen semi en burst... en ik ging al als een gek door me munitie heen dus semi schieten is dan iets beter :p
 
klopt @Peter, de avonden waren inderdaad ook gezellig.


Kan al haast niet meer wachten tot de volgende skirm.


 
 
Klopt @Leroy, altijd wat te verbeteren. Ik probeer zelf na elke skirm 1 of 2 dingen aan te pakken. Van het verplaatsen van een pouch tot een andere sling o.i.d. ;)
 
Klopt @Leroy, altijd wat te verbeteren. Ik probeer zelf na elke skirm 1 of 2 dingen aan te pakken. Van het verplaatsen van een pouch tot een andere sling o.i.d. ;)

Haha @Peter, toevallig had ik zoiets, sling schaafte langs mn nek. Ik zag dat jouw sling via je carrier naar voren kwam, die slings zijn lastig te krijgen in het zwart. Dus voor nu, mijn sling onder mijn water reservoir door naar voren laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel... Ideaal.
 
hahahah ik herken weer het een en ander hier,


Ben zelf ook altijd op zoek naar verbetering aan mijn gear, AA of andere dingen


Wat hebben we toch ook een leuke hobby heren ;)


P.S. Wat staat er nu op de ACN kalender? Kijk er al weer naar uit om met jullie te skirmen.


Althans als jullie deze, ooit iets te fanatieke, speler er bij kunnen gebruiken. ahahah
 
@manderspaul, april zijn we tijdens de Airsoft Markt in Lelystad aanwezig om de mini-skirms te begeleiden en een week later hebben wij onze intro dag, ook bij Balls&Arrows. 


In mei gaan we met een aantal ACN leden i.i.g. het hele weekend naar Bunker Hill!! Iedereen waarvan ik weet dat ze het weekend gaan die heb je al ontmoet. Uiteraard ben je weer van harte welkom in het tentenkamp en in onze Squad!
 
12(!!!!) mags? Dat is idd flinke overkill haha! Ik speel zelf met 6 en moet dan alleen af en toe bij laden in de spawn inderdaad. Ik wil misschien wel in mijn US marines set een derde (of heet dat vierde) lijn in mijn rugzak gooien. Dat ik niet hoef bij te laden maar een buddy vraag de volle mags uit mn rugzak te pakken!