28 maart Bunker Hill

Kijk eens aan eten halen, klinkt goed.


@Frank-Peter, Ik neem ook een haspel mee, dus opladen kan ook bij mij mocht het nodig zijn.


Ik heb nog steeds geen reactie terug gehad of ik een m4 kan huren daar, 


Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn replica tegen die tijd klaar is, Ligt momenteel bij de reperateur.


En ben zo dom geweest om mijn acog en bipod er op te laten zitten dus mocht ie dan nog niet klaar zijn heb ik die spullen ook niet :'( lekker dom van me hahaha :p


Ik zou het in ieder geval zeer waarderen als je de m4 mee kunt nemen. voor het geval dat.


Uiteraard als de mijne toch wel op tijd klaar is, laat ik het via dit topic weten.


In ieder geval bedankt.
 
@manderspaul ik neem zowiezo een of twee black-up replica's mee maar ik ben er pas zaterdagochtend en anders probeer ik er één aan Peter mee te geven. 
 
Ik zie het al, komt allemaal goed. Vandaag kwam mijn neef een nieuwe skeutel braai in zijn caravan leggen en die mag ik gebruiken als ik met de caravan naar Bunker Hill ga (mei/juni)! Dan kan ik voor ons allemaal bami met saté maken!
 
Manderspaul ik heb ook een Back-up bij me komt goed!!heb een haspel , 220 in me bus, en een aggregaat bij me, compressor om het zooitje schoon te blazen!!! Nee komt goed haha


 
 
inschrijvingen voor zaterdag VOL

zondag nog 18 introduce pakketen vrij.



Ik hoop voor jullie dat de chairsofters die nu weer na winter naar buiten komen eerlijk spelen dat jullie leuke dag hebben.
 
Inderdaad Toothpick! :eek: Dat de zaterdag vol zit :eek: Meestal is het de zondag als er een dag vol zit volgens mij. 
 
Ik denk dat de zaterdag vol is omdat wij met een platoon komen, dat heeft men gelezen en iedereen wil natuurlijk met of tegen dit epische gezelschap spelen. ;-)
 
@Frank-Peter en @Deny.,


Dankjewel heren, Top!


Reactie van 3division ontvangen, ik kan ook een AA huren daar, maar uiteraard maak ik, financieel gezien, liever gebruik van jullie aanbod.


Al hoop ik voor die tijd weer over mijn eigen AA te beschikken.


 
 
@manderspaul, snap ik volledig. Ik heb twee M4 platform back-up bij me. 
 
http://www.3division.eu/Evenementen/2015-03-28/Bunker_Hill/Zaterdag


Inschrijven voor zaterdag kan gewoon nog zo te zien. Alleen de huurkitjes zijn op.
 
Ze hebben denk ik aantal van 150 naar 200 gezet. Genoeg animo dus verdienen ze ook nog wat xtra. Want hij stond echt op vol. Maar idd nu niet meer
 
@Peter, zou jij vrijdagavond willen vragen of de organisatie een parkeerplek voor ons vrij kan laten tegenover jullie tenten kamp? Zeg maar dat onze president zaterdag onder extreme beveiliging gebracht wordt. :)
 
Nee sorry, ik vind het best vreemd om de organisatie dat te verzoeken. Ik snap dat het fijn zou zijn als jullie vlakbij ons zouden staan.
 
@Peter, ze hebben dat in november ook gedaan, vandaar mijn vraag. Maar geen probleem.
 
Ha FP, ik wil het wel voor je vragen vrijdagavond. Wij komen periodiek en met grote getalen, ze verdienen zat aan ons om ff een plekje te reserveren.