28 maart Bunker Hill

Je kan idd zaterdagavond "thuisbezorgd" z'n werk laten doen of zelf iets meenemen. Je zal niet de enige zijn die iets besteld, ze weten het goed te vinden hoor. ;)


Maar mensen nemen ook regelmatig een bbq oid mee.
 
@sniper-peter De meeste mensen vinden het niet erg zichzelf terug te zien op Facebook, maar vraag het voor de zekerheid aan de mensen ter plekke die je op de foto zet. Bij ACN heb ik he tot nu toe niet gemerkt dat iemand het een probleem vindt. 
 
Even voor alle weekend spelers, ik heb het even in onze carpool groep gegooid en @Jan, @Bart, @wolle19 (Olivier), @Conrex (Mike) en ik blijven i.i.g. zaterdag een hapje eten, mits de organisatie het goed vindt dat wij een uurtje later vertrekken. Ik zat te denken om dan met een paar man iets te gaan halen voor ons allemaal, dat is waarschijnlijk sneller dan iets bestellen. Laat maar weten of jullie dat gezellig vinden!
 
@manderspaul, als er inderdaad geen huurkits meer zijn heb ik wel een G&G M4A1 en/of een G&G CM16 Raider voor je te leen. Dan kan je toch gewoon spelen en je eigen richtmiddelen en mags gebruiken. Laat het wel even weten of dat nodig is dan neem ik ze zaterdag mee of misschien is er nog iets te regelen voordat je vrijdagmiddag vertrekt. Uiteraard zitten de juiste batterijen er ook bij.
 
Yes! Ik ben voor dat idee! Zal het vanmiddag even checken bij onze blauwe vriendjes. 
 
Heej @Frank-Peter,


WAAUW! wat een tof aanbod,


Ik heb al een mail naar 3 division gestuurd, of ik nog een AA kon huren maar als er geen meer is maak ik graag gebruik van je aanbod. Ik heb nog geen reactie van ze ontvangen maar ik laat het je op tijd weten. Ik neem ook mijn eigen batterijen mee(voor het geval dat NIMH 3000MaH 8,4v). Nogmaals hartstikke bedankt.


Ik laat het je weten.
 
Fijn dat het eten van zaterdag avond besproken wordt, 


Hoef ik in ieder geval geen avondeten mee te nemen, 


Im in voor de afhaalmaaltijd. :D


Heb er zin in,
 
ik heb even mijn APS M4 door de chrono gehaald,blijk hij veel te hard te schieten 490 fps! Dus ik ga deze komende dagen even  ander veer plaatsen...
 
3Division draagt zelf ook blauw dus vandaar ^_^ nog niet kunnen vragen :( zo druk op mn werk en gister avond ook druk geweest. 


 


 
 
@Jan, weet je al of wij kunnen/mogen blijven eten bij @Deny, @Peter, en broer, @Pafkoes, @Doron en @manderspaul?


Ik heb alvast even gekeken waar we kunnen afhalen met voor ieder wel keus:


http://www.bellaitaliahellendoorn.nl/


Lijkt me wel heel gezellig!
 
Yep! We mogen blijven eten. Thanks voor de herinnering :) Gister gevraagd en te horen gekregen. Wilde het in de nieuwsbrief knallen maar die zat al zo bomvol :p 
 
Gezellig! We beslissen zaterdag in de pauze wel wie er blijven en wat we gaan doen, bestellen of zelf halen. Ik denk dat zelf halen sneller is! Komt allemaal goed.


@Peter, zou ik tijdens de pauze zaterdag even mijn batterij kunnen bijladen bij jou? Ik heb alleen even stroom nodig, oplader neem ik zelf mee.


@manderspaul, weet je al of je een M4 platform kan huren of dat ik meegeef voor je? Zo ja, dan probeer ik het nl bij @Peter te krijgen voor vrijdagmiddag zodat je vrijdagavond alles kan afstellen en aanpassen.
 
Bam! Mijn M90 veer is binnen. Morgen (denk ik) even in mijn M16 douwen ;) 
 
@Frank-Peter Afgelopen zaterdag heb ik ergens m'n haspel laten liggen...

Dus ik zal ergens een andere moeten gaan lenen, als dat lukt mag je natuurlijk even bij mij bijladen. ;)