28 maart Bunker Hill

kijk 1 peloton met 3 squads. das een goed voornemen voor de 28. heb er zijn in :)


 
 
#jan


ik sta welliswaar opgegeven in de lijst, maar ik ben er alleen 29-03 op zondag. misschien handig om nog even aan te geven.


grtzzzz
 
wordt de indeling ook bekend gemaakt voor het event, of pas op het event zelf?
 
Vooraf Paul, we zijn nog een beetje aan het stoeien met de squadindeling. Just keep checkin'. ;)
 
Nou! Omdat het zo (relatief) ver van te voren is, heb ik een google spreadsheet gemaakt, zodat aanpassingen en comments makkelijk te verwerken zijn!


We moesten jammer genoeg 3 mensen afwijzen, omdat de squads te vol werden. Wanneer we er 1 squad bij zouden doen, hadden we weer te weinig ACN leden/ervaring om een leuke squad/gameplay ervaring te garanderen.


Opvallend voor de leden zal zijn, dat Michiel deze keer wil Platoonleaderen. De laatste keer bij BH was ik de eerste kwart tot helft uit het radio net en heeft Michiel mijn PL taak goed overgenomen. Vandaar dat ik hem deze keer heb gevraagd een keer volledig en officieel PL te zijn. Michiel wilde dat wel een keer proberen, <b>mits de rest het ok vindt.</b> (zijn woorden ;) )


Op die manier zouden we kunnen rouleren en kunnen andere mensen binnen ACN ook een keer deze taak doen. Wat weer een andere ervaring is dan SL of SM zijn.


Je kunt via de link comments achterlaten of in dit forum. Mocht je bij iemand anders willen, kun je dit dus aangeven :)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/11YJqBA6jIOMdCzh3FNiP2hmBnCaURmfKXrBLW0lZ2z4/edit?usp=sharing


<b>X-3</b>, ben ik in dit schema nog SL van, maar als iemand anders van X-2 dat wil doen, be my guest! Ik blijf iig 2nd PL, maar iemand anders mag wat mij betreft SL van X-2 zijn.


Tim is meestal mijn 2nd voor de intro's. Dat is dan 1 fire team. We zouden in X2 nog iemand kunnen gebruiken die 2nd/SL is van het andere fireteam.


En ik heb nog maar even de termen SL en dat soort ongein gebruikt in plaats van Romeo en Juliet. Sorry TTD gangers ;)
 
Dan moet ik nunog alleen mijn M16 downgraden...390 FPS dankzij nieuwe veer en correct in elkaar gezettte hop-up.... Momentje van "Dus daar is dat koperen ringetje dus voor..."
 
Ik zal dus niet meegaan met de ACN club maar ik zal aankomende keer sniperteam Lima versterken bij de SFRT. 


Ik hoop deze week mijn AA binnen te krijgen en ik hoop heel hard dat mijn inserts voor mijn bril op tijd klaar zijn. 
 
ik zit er ook in als intro, ik ben erg benieuwd en ik kijk er naar uit

Ik heb alleen 1 vraagje, mag ik foto's maken? eventueel voor op Facebook?
 
@Jan, volgens mij haal jij X-2 en X-3 door elkaar. En zijn Olivier en ik met reden gescheiden? :)


Verder prima hoor, ik overleef het wel zonder Olivier, tenslotte zit Leon in mijn Squad!
 
Oh oeps! Sorry klopt, x3 bedoel ik ja. Thanks. 


Heb jullie niet om een reden opgesplitst behalve om "Mix things up". Zoals ik zei, kan geswitched worden als jullie dat willen. Had naar vorige indelingen gekeken en daarom wat gehusseld. Tim zit nog wel bij mij omdat ie zo het 2nd'en kan proberen :)
 
ik zit er ook in als intro, ik ben erg benieuwd en ik kijk er naar uit

Ik heb alleen 1 vraagje, mag ik foto's maken? eventueel voor op Facebook?

Natuurlijk mag je foto's maken, zolang de mensen op de foto's er sexy op staan mogen ze op facebook. :p
 
Thanx ACN...dat ik in  jullie squads zit,ben we een intro .. tot  zaterdag 28 maart ;-)
 
Afgelopen weekend is helaas mijn M4 kapot gegaan. En om deze te repareren zal ik ff moeten wachten op onderdelen. Ik kan dus helaas niet mijn eigen m4 meenemen.


Dan maar twee dagen een M4 huren daar, Kan ik in ieder geval toch mijn eigen mags meenemen.


Neem toch wel mijn acog scope en bipod mee, dan maar daar ter plekke ff afstellen. Maar ga hoe dan ook niet dit event missen.


Oh ja nog een vraagje, neemt iedereen zelf eten mee, of is het een kwestie van een pizza laten bezorgen :D


P.S. thanks dat ik bij ACN ingedeeld ben, zal zeer zeker mijn best doen.
 
Je moet zelf voor het eten zorgen voor door de dag heen, in de pauze kun je als het goed is wel wat halen in de "kantine". Iets als hamburger of iets dergelijks. Wel zal ik zelf aanraden om wat brood mee te nemen en wat snacks, je bent een best lange tijd druk in de weer en dan is goede voeding handig.


Water kun je daar als het goed is wel aanvullen in het toiletgebouw dus dat is aanwezig, hydratie is ook belangrijk ook al is het niet zo heel warm.


En zaterdag is er geen huurkit meer beschikbaar btw.