Nou! Omdat het zo (relatief) ver van te voren is, heb ik een google spreadsheet gemaakt, zodat aanpassingen en comments makkelijk te verwerken zijn!
We moesten jammer genoeg 3 mensen afwijzen, omdat de squads te vol werden. Wanneer we er 1 squad bij zouden doen, hadden we weer te weinig ACN leden/ervaring om een leuke squad/gameplay ervaring te garanderen.
Opvallend voor de leden zal zijn, dat Michiel deze keer wil Platoonleaderen. De laatste keer bij BH was ik de eerste kwart tot helft uit het radio net en heeft Michiel mijn PL taak goed overgenomen. Vandaar dat ik hem deze keer heb gevraagd een keer volledig en officieel PL te zijn. Michiel wilde dat wel een keer proberen, <b>mits de rest het ok vindt.</b> (zijn woorden

)
Op die manier zouden we kunnen rouleren en kunnen andere mensen binnen ACN ook een keer deze taak doen. Wat weer een andere ervaring is dan SL of SM zijn.
Je kunt via de link comments achterlaten of in dit forum. Mocht je bij iemand anders willen, kun je dit dus aangeven
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11YJqBA6jIOMdCzh3FNiP2hmBnCaURmfKXrBLW0lZ2z4/edit?usp=sharing
<b>X-3</b>, ben ik in dit schema nog SL van, maar als iemand anders van X-2 dat wil doen, be my guest! Ik blijf iig 2nd PL, maar iemand anders mag wat mij betreft SL van X-2 zijn.
Tim is meestal mijn 2nd voor de intro's. Dat is dan 1 fire team. We zouden in X2 nog iemand kunnen gebruiken die 2nd/SL is van het andere fireteam.
En ik heb nog maar even de termen SL en dat soort ongein gebruikt in plaats van Romeo en Juliet. Sorry TTD gangers