28 maart Bunker Hill

Wat een mensen komen er X'D 



Dat gaat interessant worden bij de team verdeling. Mocht er nou een grote onbalans zijn dan moeten we misschien als groep overstappen. 


Is iedereen aangemeld in de agenda? Dan kan ik eens kijken of ik dit weekend een squad indeling kan maken. Zal niet zon fancy ding zijn omdat ik thuis nog geen internet heb en het via mijn telefoon zal moeten fixen ;) 
 
Ik heb een intro die ook meegaat, alleen sinds hij geen account heeft is het voor hem niet mogelijk aan te melden voor de skirm. 
 
Wordt gezellig zo te zien,


Ben ook zeer nieuwsgierig naar de ACN indeling.
 
Ingeschreven voor zaterdag... <table cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:600px">
<tbody>
<tr>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>



Beste, Marlon Voorn



Bedankt voor uw inschrijving voor Operation: BLACK LIST te Bunker Hill



U bent bij deze aangemeld voor: de zaterdag 28-03-2015

U heeft zich ingeschreven met 1 deelnemer.</td>
</tr>
</tbody>
</table>
 
Mijn inschrijving is inmiddels ook compleet, zonder huurkit! Dus nu als de malle op zoek naar een AA! :) Zit acn ook steeds bij dezelfde partij? sfrt of black cobra?
 
Heb mn inschrijving gedaan (en betaald) dus ben er officieel bij! Nu al zin in :))
 
@Badeend


Normaal gesproken Black cobra!!


Maar aangezien we dit keer met zoveel man zijn en SFRT altijd met te weinig, vrees ik dat we met ze alle naar SFRT moeten .of met ze allen of niet


 


 
 
Ik ben nu ook aangemeld voor zaterdag:) Zelf heb ik nog geen gear en replica, dus heb ik een huurkit gehuurd. Hoe zijn die huurkits bij 3division eigenlijk?
Waar meld ik mij bij NABV aan als introducee?
 
Je hoeft je niet aan te melden als introduce dat doet 3division voor jouw.


Over de huurkits zelf kan ik niks zinnigs zeggen. ( heb nog nooit met een huurkit gespeeld)
 
Je hoeft je niet aan te melden als introduce dat doet 3division voor jouw.


Over de huurkits zelf kan ik niks zinnigs zeggen. ( heb nog nooit met een huurkit gespeeld)

ah thanks:)
 
ik ben afgelopen keer als introduce geweest en een huurkit gehad. Die van mij vond ik goed presteren. Het was een m4 van specna arms, voelde degelijk aan. presteerde goed en had een redelijk bereik. Maar ook ik ben nieuw in deze sport dus ik heb nog niet veel ervaring met replica's.
 
Update


Net in mijn pauze een voorlopige squad indeling gemaakt. We hebben een hoop aanmeldingen (ook van introducés :) ) en in het verleden is gebleken dat het een te grote chaos wordt wanneer we teveel mensen meenemen die nog nooit geairsoft hebben. We zijn even aan het kijken hoe we het zo leuk mogelijk kunnen maken voor iedereen. ACN leden, airsofters en introducés. 


Het kan zijn dat we introducés moeten afwijzen tot ons platoon. Uiteraard ben je van harte welkom bij 3Division, maar met ons mee optrekken zal niet gaan. We hebben een aanvraag als deze nog nooit eerder gehad en lopen hier nu voor het eerst tegen aan. 


Vandaar de mogelijke afwijzingen.
 
Daarom had ik op 12 februari al gemeld:
"Ok, even kijkende naar de mensen die aangegeven hebben in onze agenda dat ze naar Bunker Hill gaan op 28 maart:

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/operation-3division/

Uit ervaring moeten we een beetje oppassen dat de verhouding "ervaren" en "onervaren" mensen een beetje in verhouding is. Dit om te voorkomen dat we meer bezig zijn met mensen te helpen en te introduceren in de Airsoft sport dan het winnen van het event zelf ;-) .

Daarom willen we voor nu graag maximaal 10 "onervaren" mensen indelen in onze squads.

Nou zijn er natuurlijk een heleboel mensen die geen lid zijn van ACN maar die we goed kennen en al vaker met ons gestreden hebben. Het gaat hier echt om mensen die geen of bijna geen ervaring hebben met Airsoft en in ieder geval geen ervaring hebben met hoe het is om met ACN in een squad of peloton te werken.

We doen ons best om iedereen een goede plek in onze squads te geven en iedereen zo goed mogelijk te helpen. Maar om dat te kunnen doen hebben we gekozen voor deze "noodgreep". In eerste instantie hanteren we de volgorde van aanmelding in onze bovenstaande agenda.

Excuus voor het ongemak ;-)

En gelijk een oproep: als je trouwens toch niet mee kunt gaan om wat voor rede dan ook, annuleer dan a.u.b. even je "reservering" (nogmaal, altijd nog steeds zelf inschrijven bij de organisator, dit is geen echte reservering, alleen een indicatie wie er allemaal mee gaan)."
 
Zo weekend gereserveerd en betaald. Wachten tot we gaan vlammen dan maar :)
 
@pafkoes, ik ben jaloers!! Ik ga zaterdag avond weer naar huis en jullie blijven dan nog lekker in Daarle. 
 
Nu al 30 inschrijvingen, en wij moeten later nog beslissen.


Dat word geen ACN pelton. Maar 1 heel ACN team ;)