28 maart Bunker Hill

@Michiel, @wolle19 (Olivier) gaat ook mee, ik zal vragen of hij zich vanavond bij het event wil aanmelden. 


Het wordt weer een echt ACN Platoon met zeker 3 squads en misschien wel 4 squads als het zo doorgaat! Heb er ook zin in!!
 
Hahaha Chris, dat is misschien wel een heel goed idee ;-)

vraag me af of ik na drie uur iemand op ijn rug te hebben gedragen er ook nog zo over denk :) !!


trouwens best lastig je mag's vervangen in een top tijd met iemand spartelend op je rug 


 
 
Hopelijk kunnen we dan wel in zijn geheel bij de Cobra's blijven of is er genoeg plek om in zijn geheel te switchen. Ben er bang voor dat dat niet het geval zal zijn. Moet alleen nog een nieuwe headset regelen trouwens bedenk ik me net :p 
 
Reservering bij 3division is toch nog niet open lijkt me? Of zit ik mis..
 
Goedemiddag!


Ik heb mij aangemeld in de agenda voor 28 maart in Daarle. Ik ben pas net lid in het forum hier, dus ik weet niet of ik hier nog iets moet melden. Voor meer dingen over mij kijk bij het voorstellen:)


Tim
 
Ik heb net met afgesproken om naar rlsairsoft te gaan. Hij heeft zaterdagavond een feestje dus was 5 uur een beetje vroeg.
 
Zaterdag is in het voetbal seizoen altijd moeilijk bij mij. Omdat ik trainer ben van mijn dochters team. En ton en ik probeer eigenlijk altijd samen te gaan ook proberen we altijd naar de skirms te gaan waar veel acn leden zijn. Maar dat is niet altijd even gemakkelijk helaas. En ik ben al twee maanden niet geweest vanwegen geen werk en verbouwingen. Dus het maakt me nu ff niet uit de welk skirm als het er maar een is. En ja ik had ook graag naar bunker hill gegaan maar dan moeten we om 5 uur op staan. En als je dan een feestje hebt gehad dan is het wel heel vroeg. Maar de volgende keer beter.
 
Vergis jij je niet in de datum @DRIVEN-TO-KILL ?


In een andere topic heb je het over dat je 1 maart naar RSL gaat? Of ga je 1 maart én 29 maart naar RSL? ;)


Ik zou het gezellig vinden als je de 29e tóch komt, maar als je dan écht niet kan snap ik dat ook hoor, want als ik een feestje heb de avond ervoor ga ik ook niet airsoften. ;)
 
Nee @Peter ik ga dit weekend 1maart. Ik heb me scheel gekeken op dit topic. Wordt toch tijd voor een bril denken ik. Maar dan zal ik eens kijken of ik 28 maart wel kan.
 
tja ik ben ook de jongste niet meer en om half vijf me bedje uit na een feestje vind ik wel erg vroeg .


maar laten we dit jaar maar eens beginnen bij RSL ook een mooi veld .


Gr tonb


 
 
@Peter


Jij skirmt op zaterdag dus niet????


Want je zou bier meebrengen vrijdag
 
@Deny


Jazeker skirm ik wel op zaterdag, én zondag.


Misschien dat ik die avondskirm ff oversla, maar dat zien we dan wel. ;)
 
Guys,


Zijn er veel acn leden die ook zondag aanwezig zijn ??


Zaterdag wordt ineens een probleem voor mij :-(