28 maart Bunker Hill

 


"captain chair - ik pak je tas wel hoor "


gatverdamme,,, waarom krijg ik niet dat soort treatments??? :p
 
Wie gaan er allemaal het hele weekend?


Is wellicht handig om te weten voor de carpoolers onder ons.


#heberzinin
 
vooralsnog zal het de zaterdag worden, maar indien de kans zie om 2 dagen te gaan zal ik dit zeker doen!
 
 


 


@peter.  Mattie??


Peter en ik gaan vrijdag middag al!! ( vast in drinken)


 


 
 
ik ga ook mee om te kijken hoe dat in zijn werk gaat, ik ga samen met Arjan Kerkhof :) ik ben erg benieuwd en ik kijk er naar uit:)
 
Voor de zaterdag ben ik er ook bij! Eerste skirm voor mn G&G Scar.
 
Voor de mensen die graag met ons mee willen spelen...meld je ook even aan bij onze kalender, dan word je meegenomen bij de squad indeling.

Dit staat los van de aanmelding bij 3division.
 
Ik zal niet het hele weekend gaan. Is nog even teveel van een aanslag op me portomonee. Zal nog even kijken voor een carpool zaterdag
Iemand die zaterdag gaat en langs houten komt?. 


Mooi event om me nieuwe dmr uit te testen dan.
 
Het zou mij ook wel leuk lijken om mee te gaan als newbie!

Midden maart zal mijn pas, al mijn gear en apparaten in bezit moeten zijn.


Kan ik een beetje ervaring opdoen, iedereen beter leren kennen en tips vragen aan jullie. 

Ik heb zelf geen auto dus als ik met iemand uit de regio Rotterdam mee kan carpoolen dan hoor ik dat graag!


Gr Leandro
 
Ok, even kijkende naar de mensen die aangegeven hebben in onze agenda dat ze naar Bunker Hill gaan op 28 maart:


http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/operation-3division/


Uit ervaring moeten we een beetje oppassen dat de verhouding "ervaren" en "onervaren" mensen een beetje in verhouding is. Dit om te voorkomen dat we meer bezig zijn met mensen te helpen en te introduceren in de Airsoft sport dan het winnen van het event zelf ;-) .


Daarom willen we voor nu graag maximaal 10 "onervaren" mensen indelen in onze squads.


Nou zijn er natuurlijk een heleboel mensen die geen lid zijn van ACN maar die we goed kennen en al vaker met ons gestreden hebben. Het gaat hier echt om mensen die geen of bijna geen ervaring hebben met Airsoft en in ieder geval geen ervaring hebben met hoe het is om met ACN in een squad of peloton te werken.


We doen ons best om iedereen een goede plek in onze squads te geven en iedereen zo goed mogelijk te helpen. Maar om dat te kunnen doen hebben we gekozen voor deze "noodgreep". In eerste instantie hanteren we de volgorde van aanmelding in onze bovenstaande agenda.


Excuus voor het ongemak ;-)
 
@Michiel,


Wellicht fijn voor jullie om te weten voor de indelingen maken.


Ik heb airsoft ervaring en heb als politie meerdere trainingen gehad in tactisch te werk gaan etc.


Uiteraard nog geen ervaring in ACN platoons, maar ben leergierig en pak meestal snel iets nieuws op.


"Even voor jullie beeldvorming"
 
@Paul: Dat is inderdaad goed en handig om te weten, dank je wel.


En gelijk een oproep: als je trouwens toch niet mee kunt gaan om wat voor rede dan ook, annuleer dan a.u.b. even je "reservering" (nogmaal, altijd nog steeds zelf inschrijven bij de organisator, dit is geen echte reservering, alleen een indicatie wie er allemaal mee gaan).
 
ik was in de veronderstelling dat "Daarle" ergens helemaal onderin nederland lag. Ligt het gewoon maar 45min van Zwolle af! Volgens mij heb ik een mooie keuze vanuit zwolle, B&A, veluwe airsoft en bunkerhill allemaal op 30-45 min rijden. 


Op hoeveel onervaren mensen zitten jullie nu? Ik zou mij ook graag in willen schrijven maar volgens mij ligt de website er uit. Ik krijg alleen maar een 'error' melding te zien.
 
Ik dacht 6 maar dat weet ik niet zeker.
Heb je wel ingelogd? Soms moet je apart inloggen voor de agenda (zie het als een "feature").
Nogmaals, dit betekend NIET dat je ook ingeschredn bent op het event zelf, dat moet je direct bij de organisatie doen
 
Duidelijk, ik heb me iig aangemeld in de agenda. Het event zelf kun je nog niet boeken op de site van 3dvision, weet iemand toevallig hoe ver van tevoren die inschrijving open gaat? 
 
Michel,


ook ik heb een aantal jaar ervaring met airsoft, echter nog nooit met acn leden geskirmed. Je kunt mij gerust meenenem in een squad, ik kan een newbie gewoon op mijn rug meenenem het veld in geen probleem! (ik sta ingeschreven als Chris v k) 


Een goede vriend van mij wil ook graag mee, hij heeft wel wat ervaring maar geen eigen gear etc, ik zal hem dan direct maar even opgeven.


HEB ER ZIN IN!!!