28 maart Bunker Hill

Heb vandaag een vrijverzoek gedaan op het werk van 27-03-2014/17.00 uur t/m 29-03-2015/24.00 uur. Dus ga er van uit dat ik het gehele weekend vrij ben, 


Zodoende wil ik wel het hele weekend naar bunker hill. meer mensen met weekend animo?


 

Mits vervoer, jazeker. ;)
 
Aanwezig het hele weekend!!!

Heeeeeeeeey Deny, alles goed? :)))))


Jij komt uit het zuiden des lands dacht ik he? Dus als je naar BH toe gaat is het niet heel ver om vua Utrecht he? Ga je vrijdagavond/middag al?
 
Petje af voor de weekendspelers en dus kampeerders hoor! Zelfs met caravan pas ik nog even in maart. 


@Peter, vergeet je niet je slaapmat en je slaapzak? ;-)
 
Hoi Guest 


Ik wil in het nieuwe jaar met meer skirms mee gaan doen/mee gaan,en het lijk me leuk om met deze skirm mee te gaan .Alleen een vraagje zal ik met iemand mee kunnen rijden/carpolen? Heb namelijk zelf geen auto..Heb zelf eigen gear en een airsoft apparaat...Ik hoor het graag met wie ik mee kan rijden op 28 maart..stuur me eem pm..


Gr Marlon
 
Waar kom je vandaan Marlon? Dan kunnen mensen inschatten of ze je kunnen ophalen of niet :) 
 
@Jan, omdat jij het druk hebt en nog wel eens iets vergeet, Olivier en ik pikken jou op en als Bart wil pikken we daarna Bart weer op. Auto is dan vol. (Als Mike meewil dan maken we gewoon ruimte hoor!). 


Maar voor alle anderen die willen carpoolen, zeg waar je woont en vraag of je met iemand kan meerijden, dan komt het meestal wel goed. 


Carpoolen is gezellig en je kan brandstofkosten delen, wat wil je nog meer. Met carpoolen duurt je gezellige dag met je Airsoft maten gewoon langer!
 
Bedoel je nou te zeggen dat t saai was bij mij in de auto? Dat de rit daardoor zo lang leek? Ik maar denken dat je me aardig vond...


 
 
Leon, goed lezen! Met carpoolen breng je juist meer tijd met je Airsoft maten door. Is dus positief!! Ik vond het juist heel fijn om een keer opgehaald te worden, zeker door jou. ;-)
 
Als er mensen uit brabant zijn die alleen de 28 gaan kunnen eventuelaten met mij meerijden
 
@Arjan Kerkhof, ik laat het je weten maar denk dat ik het hele weekend ga