28 maart Bunker Hill

@Frank-Peter
@Jan, omdat jij het druk hebt en nog wel eens iets vergeet, Olivier en ik pikken jou op en als Bart wil pikken we daarna Bart weer op. Auto is dan vol. (Als Mike meewil dan maken we gewoon ruimte hoor!). 

Als er ruimte is ^^ Ben ik van de partij! 
 
Waar kom je vandaan Marlon? Dan kunnen mensen inschatten of ze je kunnen ophalen of niet :) 

O.. ik kom uit Den Haag....ik kan  misschien al met iemand meerijden ,maar ik hou jullie op de hoogte,al mocht het niet door gaat ;-)    
 
Ik zal er waarschijnlijk weer bij zijn.

Als ik ga,dan kunnen jullie weer mee rijden Twins.

maar jan,hoe wordt ik berekend?
want je zegt 1 newbie op 3 acn leden,maar ik ben geen newbie en ook geen acn lid.

Hahaha,ik ben gewoon een mercenary.
ene keer sluit ik me aan bij Acn,andere keer bij Deathsquad
 
Zoals je zelf al zegt ;) Newbie is iemand die voor het eerst mee gaat als intro :) 
 
Ik ga zelf op 28 maart en kom vanuit Amersfoort. Zou iemand op kunnen pikken onderweg
 
Ik denk dat ik er ook bij ben vorige keer met acn een top dag gehad dus zie ik zeker wel zitten !
 
Als het zo doorgaat moeten mensen straks vechten over wie mij mag ophalen op weg naar het weekend BH. ;)


Supertof gasten!


Degene die op vrijdag het vroegst wil vertrekken wint. :p
 
Dit is alleen een zaterdag skirmen toch?

Lijkt mij wel leuk om dan mee te gaan een keertje als intro. Als dat mogelijk is natuurlijk.

Alleen dan is vervoer een probleem; iemand die uit de buurt van Hellevoetsluis / langs Hellevoetsluis komt die mij mee kan nemen dan?
 
Bij deze skirm kan je ervoor kiezen om zaterdag, zondag of het hele weekend te komen.
 
Ben ook van de partij zaterdag inieder geval, het weekend ligt een beetje aan het weer.
 
Let wel op dat als je als Introducee met ons mee wilt (altijd gezellig) dat je je dan wel zelf aanmeldt bij 3Division Bunker Hill en daar een huurkit regelt (en zelf goeie schoenen, water, etc). 3Division heeft maar een bepaald aantal huurkits dus wees er snel bij.

Aanmelden bij 3Division kan hier (alleen is de inschrijving voor 28 maart ten tijde van dit schrijven nog niet open): http://www.3division.eu/Evenementen_Agenda


Trouwens, laat ook even in onze evenementen agenda zien dat je komt, dan kunnen wij beter de squads indelen voor het ACN Peloton (HOOAH!!!):

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/operation-3division/

Nu zie ik er maar 11, still missing the usual suspects....
 
Let wel op dat als je als Introducee met ons mee wilt (altijd gezellig) dat je je dan wel zelf aanmeldt bij 3Division Bunker Hill en daar een huurkit regelt (en zelf goeie schoenen, water, etc). 3Division heeft maar een bepaald aantal huurkits dus wees er snel bij.

Aanmelden bij 3Division kan hier (alleen is de inschrijving voor 28 maart ten tijde van dit schrijven nog niet open): http://www.3division.eu/Evenementen_Agenda


Trouwens, laat ook even in onze evenementen agenda zien dat je komt, dan kunnen wij beter de squads indelen voor het ACN Peloton (HOOAH!!!):

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/operation-3division/

Nu zie ik er maar 11, still missing the usual suspects....

Zal ik doen als ik er zeker van ben dat ik ga. Ik moet eerst vervoer zien te regelen vanuit dit gat. Want als ik met OV naar 3Div ga ben ik zo 3 uur onderweg. It's impossibru! 
 
Het is voor mij al weer veels te lang geleden dat ik mee ben gegaan met ACN!

Ik ga zeker proberen om van de partij te zijn!



Ga even kijken of ik vrij kan regelen en dan schrijf ik me gelijk in, hopelijk zie ik jullie dan weer.
 
Ik ben ook van de partij mensen. Heb al vrij geregeld van het werk. Dus heb er zin in. Count me in @ ACN(als het kan) 


Wil het hele weekend gaan, mits hier genoeg animo voor is

Woodland camo, ICS M4 rifle en ARMY 1911 pistol, Assault 
 
Leuk om te zien dat iedereen weer veel zin heeft in een dag Bunker Hill! Ik heb er zelf ook veel zin in, mijn nieuwe TM RECCE uitproberen en met mijn nieuwe headset kan ik ook vast beter communiceren. Nu maar hopen dat @bart weer mijn Squadleader wil zijn! Dan offer ik mij wel weer op als 2nd SL. ;-)


Vergeten jullie niet je ook even aan te melden bij het event op dit forum?
 
Awesome! Ik ben van de partij als het om een weekend gaat. Tis mij net even te ver om 1 dag te gaan. En @frank-peter, it would be an honor.
 
Awesome! Ik ben van de partij als het om een weekend gaat. Tis mij net even te ver om 1 dag te gaan. 

@Bart het is heel simpel, ik rijd mijn auto achterop bij jou de oprit op, je hoeft alleen je gear, tassen en fles aan te geven dan leg ik het voor je in de auto, vervolgens neem je plaats in de captain chair, je legt je hoofd achterover en relaxed wordt je naar Bunker Hill gereden, terug vanaf Bunker Hill alles weer in omgekeerde volgorde! Dus ook al is het maar voor één dag, ik verwacht wel dat mijn squadleader erbij is! :)
En dat weekend doen we gewoon in mei en/of juni en dan pik ik je ook gewoon op!