28 maart Bunker Hill

@frank-peter thanks! Ga ik aanpassen, kan nog niet geboekt worden voor het event. Dus vandaar dat er geen link ingevuld is en dan krijg je automatisch die tekst. Maar ik zal er een standaard link in knallen. Thanks voor het carpool aanbod alvast :D Maak ik weer graag gebruik van :D 
 
28e it is! 


Dat is een heftige belofte daar Peter! :eek: Ik wil sowieso nog wel een keer een compleet weekend met zoveel mogelijk ACN doen in 2015 trouwens <3

De enige kink in de kabel zou vervoer kunnen zijn. Ik ben helaas nog erg afhankelijk van anderen daarvoor. :S

Een heel weekend met heel ACN... Natte droom. ;)
 
Hallo Airsofters,


Vanuit gaande dat ik rond Maart mijn gear compleet heb(vandaag weer een order ontvangen), Ga ik er vanuit dan wel mee te gaan naar Daarle. Sowieso lijkt dat mij een vreselijk mooie lokatie.


Wat mij betreft is een weekend ook een goede optie, hou van kamperen, airsoften etc. Plus meer tijd om mijn mede airsofters te leren kennen en ervaringen uit te wisselen.


Waarschijnlijk ga ik dus mee, althans ik zal alvast vrijverzoek neer leggen op het werk. Ik hou jullie op de hoogte.
 
<blockquote>
 


28e it is! 

Dat is een heftige belofte daar Peter! :eek: Ik wil sowieso nog wel een keer een compleet weekend met zoveel mogelijk ACN doen in 2015 trouwens <3
De enige kink in de kabel zou vervoer kunnen zijn. Ik ben helaas nog erg afhankelijk van anderen daarvoor. :S Een heel weekend met heel ACN... Natte droom. ;)</blockquote>

Ive got your back mate!
 
Hallo, nemen jullie ook introducés mee?

Ligt er aan op wat voor een manier je bedoelt. Als je naar BunkerHill mee gaat, en je neemt daar een huurkit. Dan kun je altijd met ons optrekken en tips en advies ect... Krijgen.

Wil je graag met ons mee als onze introducé , en replica's van ons lenen. Dan verwijzen We je toch door naar de huurkits van BunkerHill.

ACN heeft wel een tijdje met intro's met ACN replica’s rond gelopen, maar door de hoeveelheid aanvragen zijn we daar van afgestapt en organiseren We daar introducé dagen voor in de plaats.
 
Ik wil inderdaad graag met jullie mee naar BunkerHill om met jullie op te trekken, voor de tips en het advies. De huurkit ga ik daar dan nemen. Ik heb jullie filmpjes bekeken en een collega van me is lid bij jullie. Vandaar dat ik het graag met jullie wil uitoefenen..
 
Ik wil inderdaad graag met jullie mee naar BunkerHill om met jullie op te trekken, voor de tips en het advies. De huurkit ga ik daar dan nemen. Ik heb jullie filmpjes bekeken en een collega van me is lid bij jullie. Vandaar dat ik het graag met jullie wil uitoefenen..

Ik denk dat het allemaal wel goed komt, Sander.

Voor de kijkers thuis, ik ben zn collega...
 
Oooh in dat geval ben je van de "warme kant" ;) en komt het inderdaad helemaal goed! 
 
Ik weet niet hoor maar ik was vorig jaar in Gasselte blijkbaar van de "koude kant" maar werd toch meteen door @Sander, @Minh Luong, @Wesleytje25 meteen opgenomen in de ACN squad. ;-) Dus het komt toch altijd goed?


 
 
Is er een mogelijk een de 28 ingedeeld te worden bij een ACN squad?


 
 
@Arjan Kerkhof.  De indeling zal nog 2,5 maand opzich laten wachten, maar je kan er vast wel op ;)
 
@Arjan, ik zie dat je je al aangemeld hebt bij onze evenementen kalender, dan word je ook ingedeeld bij één van onze squads. 


Gewoon dit topic in de gaten houden. Komt allemaal goed. :)
 
@manderspaul als je wilt kun je het 28 mee rijden ik ga wel alleen de 28
 
@Arjan Kerkhof, thanks voor het aanbod Arjan maar ik wacht even af hoeveel animo er is voor het gehele weekend. Ik zal tegen die tijd wel op dit forum posten of dat ik alleen ZA of ook ZO ga.


 
 
haha klopt helemaal @Frank-Peter! Ook al ben je van de "koude kant" dan ben je alsnog van harte welkom. We proberen sinds september 2014 wel te letten op een ratio van 1 "newbie" tegenover 3 ACN leden. Omdat het in het verleden nog wel eens andersom was. 


ACN Squad? ACN platoon bedoel je ;) Tenminste, naar alle waarschijnlijkheid. 


 
 
Heb vandaag een vrijverzoek gedaan op het werk van 27-03-2014/17.00 uur t/m 29-03-2015/24.00 uur. Dus ga er van uit dat ik het gehele weekend vrij ben, 


Zodoende wil ik wel het hele weekend naar bunker hill. meer mensen met weekend animo?