Voor mij was A3 wel duidelijk eigenlijk. Rookbunker waar van beide partijen een groep in zat idd. Alleen hoeveel objectives er lagen was niet duidelijk, maar dat kon de bedoeling van de orga zijn voor extra chaos.
Mijn mooiste push in A3 in was toen ik via een platoon genoot hoorde dat ie vol met tegenstanders zat. Wij besloten alvast te stacken tegen de muur aan. Hoor bijna direct van de PL dat we naar binnen moeten. Ik geef door dat die bunker vol zat, kreeg de GO dat er niemand meer in zat, stuur die GO door naar mijn squad, vliegen de hoek om en we worden finaal weg geknald! X'D Zat zo vol als maar kon haha!
Ik vond het een pittige skirm maar ben het wel eens met Sander. Vanaf "deployment" had mijn squad een grote kans om de mortar site te veroveren. Als ik steun had aangevraagd en iets meer had weten te motiveren had het wel eens kunnen lukken. Dat soort ruimte kregen we vaker door de ochtend heen. Maar goed! Dat was juist leuk om ook eens te merken, dat het met wat meer tegenstand heel anders loopt dan normaal!
De middag was weer een compleet ander verhaal. Ik stond echt te kijken van de range die tegenstander haalde. Voor mn gevoel zo nu en dan idd net wat aan de late kant een hand die omhoog gaat en twee situaties van totale niet gentlemen's game gezien, zeg maar gerust treiteren!! (en van nog 1 gehoord).
Waar ik ook erg van heb genoten waren Michiels zijn PL "tactieken". Hij was soms zo in to the game dat ie verschillende keren de regels wat liet varen

Heeeel herkenbaar haha!

Gelukkig waren wij er nog om hem weer tot de realiteit te roepen
Frank-Peters post, helemaal mee eens. Paul, kudo's voor je motivational skills en je kop omhoog mentaliteit!
En de medic badge is uitgereikt Arjan! Well done ^_^