28 maart Bunker Hill

@Doron Thanks, de vorige keer hadden ze voor ACN ook wat ruimte vrijgehouden om bij elkaar te parkeren, dus vandaar mijn vraag. Het zou gewoon heel fijn zijn als we in de buurt van jullie kamp kunnen staan. Ik heb iets van 12 dozen bij me met kleding dus zou heel veel schelen. 
 
Zijn er weekend spelers die van plan zijn om vrijdag al te arriveren op Bunker Hill, en zo hoe laat ongeveer?


@Frank-Peter  en @Deny, 


Wilde jullie even laten weten dat mijn AA gerepareerd is. Ga hem morgen ophalen.


Ik wilde jullie nogmaals hartelijk bedanken voor jullie aanbod, echt tof. Maar denk dat het dus niet meer nodig is. Toch bedankt.
 
Nog even en jullie hebben je eigen stukkie zoals team 3d vroeger bij u13 had
 
@MandersPaul ...heb je kit weer in orde??,ik kwam je geloof ik donderdag tegen bij airsoftshop Den haag.Ik ga mijn kit vandaag weer ophalen.Ik zie zaterdag ;-) 
 
Is er iemand die wellicht vanuit omgeving Rotterdam reist, en heeft die nog plek voor twee nabv-leden en een introducee? Of misschien zijn er meerdere mensen? Ik zou het zeer op prijs stellen, aangezien mijn autoband lek is. 
 
Nou dat was een best potje kontschoppen vandaag. Ik zat bij de SFRT :) 


Eerst als 'onbekende rebellen' de hele ochtend een bunker op A3 verdedigd. Met 9 man in de bunker tegen 191 (!!!!!) tegenstanders en we hebben het gewoon tot aan de middag volgehouden!!

De bunker werd trouwens als eerste door de black cobra's ingenomen maar vervolgens vergaten die de objective mee te nemen, daar hebben we nog wel even om gelachen!! Waarna de SFRT hem erna veroverde en er met de punten vandoor gingen. Daarna in de middag met de sfrt nog flink kont geschopt.


Volgens mij hadden de Cobra's bijna geen enkel punt verdiend.Ik heb een top dag gehad :) 
 
Ik heb gisteren ook een topdag gehad, en dat terwijl ik bij BC gespeeld heb! Wat een ervaring om een keer mee te maken wat SFRT altijd ondergaat. We hebben de hele dag werkelijk overal contact gehad, we zijn op een gegeven moment echt door SFRT helemaal klem gespeeld in onze hoek. Nu weten wij ook eens wat een k*t gevoel dat is. Ondanks dat heb ik, op een paar cheaters na, toch een hele leuke dag gehad. Op naar het weekend in mei!
 
Ik vergeet nog al mijn team maatjes van ACN en vrienden te bedanken voor deze vreselijk gezellige dag en ik wil @manderspaul even een veer in zijn gat steken i.v.m. zijn positieve uitstraling en motiverende opzwepers als we met zijn allen de Respawn uitgingen! Hij zorgde ervoor dat sommige ingekakte spelers weer zin kregen om door te gaan. Top!!


En wat hebben we met zijn allen heerlijk gegeten in Vriezenveen, top om ons (bijna) hele team bij elkaar te zien in zo'n ontspannen sfeer, dat is mij goed bevallen na zo'n dag!
 
Gisteren een geweldige dag gehad op BunkerHill op wat cheaters na. Vrij vlug na de ochtend vrijwillig gebombardeerd tot medic. Tering wat heb ik me rot gerend gisteren met als gevolg dat ik zelf op de EHBO-post terecht kwam. Na te zijn opgelapt weer de middag verder gespeeld jammer dat we zo weining medic karabijn hadden. ACN en rest bedankt voor de gezellige dag tot de volgende keer.


PS @Jan die medicbadge heb ik wel verdiendt denk ik
 
Ook ik heb een topdag gehad, met name in de ochtend, over de middag zal ik me niet uitlaten. Maar het overnemen van dat huisje op a3 ging echt gesmeerd vanaf 2 kanten naar binnen en daarna clearen. Alhoewel het ons toch nog 3 pogingen koste. Het lastigste was om überhaupt bij het huisje in de buurt te komen omdat sfrt aan de andere kant stond en ook die spawn daar had. Op sommige punten hebben we het dik laten liggen voornamelijk met het pushen naar voren, ik vond dat we toch iets te passief en afwachtend waren waardoor we als sitting ducks makkelijk af te schieten waren. Al met al toch lekker gespeel. Leer moment voor moi: embedded sniper spelen valt vies tegen mede door mijn eigen instelling als assault en te graag naar voren wilde. Terwijl ik eigenlijk een beetje achter de frontlinie moest hangen.
 
@Sander, fijn dat je het positieve hier met ons deelt! Ik en misschien wel wij allemaal moet ook nog heel veel leren om inderdaad veel sneller terrein te veroveren. Ik was ook regelmatig overdondert door de range en snelheid van de tegenstander. En nogmaals sorry dat ik op je geschoten heb!:)
 
@Frank-Peter Hahaha You mist me :p Maar ook die vergissing was niet zo gek de sfrt zat overal om ons heen. Het enige wat jij zag was mijn rechterarm zonder bandje.Uiteindelijk toch mooi dat huisje leeg geveegd. En ik heb samen met Leon op Paul geschoten door een kleine vergissing.
 
Maar het overnemen van dat huisje op a3 ging echt gesmeerd vanaf 2 kanten naar binnen en daarna clearen. Alhoewel het ons toch nog 3 pogingen koste. 

Dat deden jullie idd goed, waar het daarvoor steeds fout ging was dat er een paar man naar binnen kwamen. Die schoten dan bijna iedereen van ons af en waren zelf vervolgens ook gehit. Maar dan kwam er geen 2e club achteraan waardoor wij rebellen weer opnieuw spawnde en weer op volle sterkte in de bunker zaten. Jullie vergaten alleen de objective mee te nemen toen jullie het uiteindelijk gecleared hadden waardoor de SFRT er met de punten vandoor gingen.


Maar wat was er nu wel en niet duidelijk over ons als rebellen partij? Daar hebben wij zelf niks van meegekregen. Maar wij hoorde achteraf dat het niet helemaal duidelijk uitgelegd was en ook niet wat daar in die bunker te halen was. 
 
Er moest een kistje schijnbaar in het huisje liggen, over de rebellen was echt helemaal niks bekend ook niet over het spawnen in het gebouw zelf.
 
Toen wij binnen kwamen zagen we alleen een rookmachine in het midden, in de hoek een spawn en 2 kluisjes aan de muur. Er was ook niks bekend over jullie spawnregel.
 
Onze spawn was ook pas later verplaatst naar het gebouw. Eerst was deze tegenover de bunker maar dat lag steeds vol met een van beide partijen. Toen hebben de marshals deze verplaatst naar binnen. 


Er lag idd een ammo kistje met een symbool, Deze lag vrij duidelijk los op de grond alleen keken jullie er overheen. In die kluisjes scheen ook een code of iets te zitten. De toegangscode van die kluisjes hadden de engineers moeten hebben maar daar was volgens mij ook iets fout gegaan.


Wij hebben ons iig goed vermaakt in de bunker. Het was een soort duck hunt, alles wat bewoog kon je schieten en je hoefde niet op bandjes of teams te letten. 

De organisatie gaf zelf ook al aan dat deze missie niet helemaal lekker was verlopen en dat het niet helemaal duidelijk was uitgelegd. Dit namen ze mee in de evaluatie. Maar het idee van een onpartijdige rebellen team was wel leuk. En ook wel lachen om een keer te doen.
 
Voor mij was A3 wel duidelijk eigenlijk. Rookbunker waar van beide partijen een groep in zat idd. Alleen hoeveel objectives er lagen was niet duidelijk, maar dat kon de bedoeling van de orga zijn voor extra chaos. 


Mijn mooiste push in A3 in was toen ik via een platoon genoot hoorde dat ie vol met tegenstanders zat. Wij besloten alvast te stacken tegen de muur aan. Hoor bijna direct van de PL dat we naar binnen moeten. Ik geef door dat die bunker vol zat, kreeg de GO dat er niemand meer in zat, stuur die GO door naar mijn squad, vliegen de hoek om en we worden finaal weg geknald! X'D Zat zo vol als maar kon haha! 


Ik vond het een pittige skirm maar ben het wel eens met Sander. Vanaf "deployment" had mijn squad een grote kans om de mortar site te veroveren. Als ik steun had aangevraagd en iets meer had weten te motiveren had het wel eens kunnen lukken. Dat soort ruimte kregen we vaker door de ochtend heen. Maar goed! Dat was juist leuk om ook eens te merken, dat het met wat meer tegenstand heel anders loopt dan normaal! 


De middag was weer een compleet ander verhaal. Ik stond echt te kijken van de range die tegenstander haalde. Voor mn gevoel zo nu en dan idd net wat aan de late kant een hand die omhoog gaat en twee situaties van totale niet gentlemen's game gezien, zeg maar gerust treiteren!! (en van nog 1 gehoord). 


Waar ik ook erg van heb genoten waren Michiels zijn PL "tactieken". Hij was soms zo in to the game dat ie verschillende keren de regels wat liet varen ;) Heeeel herkenbaar haha! :p Gelukkig waren wij er nog om hem weer tot de realiteit te roepen ;) ;) 


Frank-Peters post, helemaal mee eens. Paul, kudo's voor je motivational skills en je kop omhoog mentaliteit! 


En de medic badge is uitgereikt Arjan! Well done ^_^