A&K SPRMOD1; goed of niet?

http://i.imgur.com/YQkKs9Y.png
Dit is het vershil tussen een r-hop en de hop die meestal
In een standaard aeg zit

EDIT: https://i.ytimg.com/vi/50nYEw0thCA/hqdefault.jpg
En dit is dan weer het verschil tussen een normale hop en een flat hop

Het verhaal van @Rebelattack icm de illustraties van @robin97 maakt het allemaal zeker een stuk duidelijker! Ik heb weer wat geleerd. :smiley:

Thanks jongens!

@JordivE "as I just love the looks of it and it's metal body."
Dat stuk :P Maar in mn hoofd klonk het toch weer anders.

@ChaoSState hahaha dan zou ik vreemd moeten gaan met een robot, als ik het zo lees. :lol:

Voor iedereen die mij in dit topic geholpen heeft, tips heeft gegeven en de A&K heeft afgeraden, hier een kleine update van mijn grote jacht op de perfecte replica (voor mij)...

Zoals het er nu naar uitziet gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar de Specna Arms SA-A02. Deze replica begint sinds kort mijn aandacht steeds meer te trekken, omdat het gewoon een ontzettend vet ding is! En omdat de A serie van SA goed schijnt te zijn (thanks Aart).

Let wel: tot 1 mei is nog niets zeker en kan alles, ALLES, veranderen...

Iedereen nogmaals bedankt voor alle hulp! :cookie:

Hahaha mijn ervaring met een AK was vrij vervelend :p
In België had ik er één. Ik vond het herladen erg vervelend omdat de mag er scheef in moet. En ik vond het een zwaar ding :p
Maar je kan het proberen uiteraard!

elke ervaring is anders.
met huurreplica's is het meestal gwn k..
en geloof me een ak of andere replica is niet zwaar meer als je met een m249 heb gelopen de hele dag :D

Hahaha dat geloof ik heel graag:p.
Als het mag wil ik 1 mei wel een ak proberen?

ik zelf heb er geen,
maar denk dat de russische guys op dit forum het wssl geen probleem vinden.

Stey en Strelok zijn er eentje loopt er met een prachtige E&L ak rond dus misschien kan die je overtuigen :).

Ik heb ook een AK en mijne is niet zo zwaar hoor :P
Maar hij is ook mini ^^
En ik ben de enige op 1 mei met een AK, de rest neemt allemaal een SVD of VSS.

Ah oké! Zou ik die van jou misschien mogen uitproberen dan? :p @ChaoSState

Overigens heb ik geen idee wat SVD en VSS betekent. :sweat_smile:

Dat kan wel hoor, er is een heel leuk schietbaantje daar ^^
En een SVD is een Russische sniper, net zoals de VSS. Google maar eens ;)
SVD's zijn gewoon dead sexy <3

De SVD is inderdaad heel vet! Mooi apparaatje! Ik vind de VSS persoonlijk iets minder, omdat die zo klein is... But that's just taste. :)

VSS klein? Op onderstaande foto zie je mijn VSS. Als ik 'm languit hou dan heb ik de buttstock bij mijn kin, en de loop in de buurt van mijn enkels... maarja, ik ben dan ook een dwerg.

12716249_10153245627772062_1818674196599776850_o.jpg

Wat betreft de AK... ik weet niet of @Strelok de AK meeneemt, of de SVD aangezien hij staat te springen op daarmee op pad te gaan.

Pff denk dat mijn Shorty M4 korter is dan die VSS Vintorez. Ugh heb zin om naar buiten te gaan dan kan ik eindelijk mijn hop goed afstellen en mijn nieuwe PDI barrel goed testen D: Ik denk toch dat ik ga overwegen om binnen kort een E&L te halen die dingen zijn zo episch :confused: .

E&L was m'n eerste replica. Gewoon bats 400 euro erdoor net na mijn eerste introskirm. Geen enkele spijt van. Real deal.

Haha op de foto van google leek die klein! Of in ieder geval kort. Korte loop en zo.