A&K SPRMOD1; goed of niet?

De loop is in principe het langst, de rest van de body valt wel mee... maar dat kun je 1 mei wel zien.

Strelok;21072 zei:
E&L was m'n eerste replica. Gewoon bats 400 euro erdoor net na mijn eerste introskirm. Geen enkele spijt van. Real deal.

Denk dat ik of voor een 74 tactical met klapkolf ga of een 105 met klapkolf. Vindt de 105 vetter omdat hij iets korter is, maar niet zo kort als een U variant.

@Strelok zo haha. Dat is dus precies wat ik niet durf! Ik vind een APE ontzettend vet, zo een die Aart heeft, maar ik denk dat het verstandiger is om eerst een goedkopere te nemen. Een SA ofzo.

JordivE;21076 zei:
@Strelok zo haha. Dat is dus precies wat ik niet durf! Ik vind een APE ontzettend vet, zo een die Aart heeft, maar ik denk dat het verstandiger is om eerst een goedkopere te nemen. Een SA ofzo.

Ligt natuurlijk ook een beetje aan je budget en je persoonlijke wensen. Voor mij was het geen issue, maar ik wilde gewoon gelijk wat goeds, ook om niet elke keer afgedropen de vijanden niet te kunnen bereiken met bb's, of het idee dat je met een intertoys replica rondloopt.

@Strelok Hahaha nee precies. Dat wil ik ook, daarom neem ik ook zeker geen replica van 100 euro. Ik zit te denken aan de SA-A02. Zal toch wel een degelijk dingetje zijn voor een beginner? Kost ca. 230 EU.

JordivE;21078 zei:
@Strelok Hahaha nee precies. Dat wil ik ook, daarom neem ik ook zeker geen replica van 100 euro. Ik zit te denken aan de SA-A02. Zal toch wel een degelijk dingetje zijn voor een beginner? Kost ca. 230 EU.

Jup, na een paar keer spelen kan je altijd nog gaan upgraden voor meer performance en dan schiet hij na een tijdje toch beter dan elke stock replica.

Das het mooie aan een m4, er zijn een shitload aan internals beschikbaar

robin97;21081 zei:
Das het mooie aan een m4, er zijn een shitload aan internals beschikbaar

Daar zit je echter fout dat heeft niks met M4's te maken maar de gearbox wat een V2 is, dit geldt voor wel meer modellen zoals MP5's, G3's en nog wat modellen. De V3 is dan bekender van de AK's maar zit ook in AUG, G36 en SIG modellen bijvoorbeeld. Doordat de M4 een van de standaard modellen is die bijna elk bedrijf maakt en deze dus allemaal een V2 gearbox hebben, zijn er ook veel onderdelen voor deze gearbox. V2 en V3 gebruiken dezelfde gears, piston (head) en cylinder. De rest is afhankelijk van de gearbox. Let er dus goed op als je een vervangende cylinder head of nozzle koopt dat je de juiste koopt voor de replica.

@rebelattack bedoel meer bijvoorbeeld de hopup, die van een m4 is anders dan die van een ak of een mp5

robin97;21084 zei:
@rebelattack bedoel meer bijvoorbeeld de hopup, die van een m4 is anders dan die van een ak of een mp5

Okey, dat klopt natuurlijk maar internals is meer dan alleen de hop up XD. De hop up is inderdaad afhankelijk van de magazijnen en dus groot en deels van de replica.

JordivE;21076 zei:

En ik. Ik heb ook en APE ;) Die ene inverse.