G
Guest
De loop is in principe het langst, de rest van de body valt wel mee... maar dat kun je 1 mei wel zien.
Strelok;21072 zei:E&L was m'n eerste replica. Gewoon bats 400 euro erdoor net na mijn eerste introskirm. Geen enkele spijt van. Real deal.
JordivE;21076 zei:@Strelok zo haha. Dat is dus precies wat ik niet durf! Ik vind een APE ontzettend vet, zo een die Aart heeft, maar ik denk dat het verstandiger is om eerst een goedkopere te nemen. Een SA ofzo.
JordivE;21078 zei:@Strelok Hahaha nee precies. Dat wil ik ook, daarom neem ik ook zeker geen replica van 100 euro. Ik zit te denken aan de SA-A02. Zal toch wel een degelijk dingetje zijn voor een beginner? Kost ca. 230 EU.
robin97;21081 zei:Das het mooie aan een m4, er zijn een shitload aan internals beschikbaar
robin97;21084 zei:@rebelattack bedoel meer bijvoorbeeld de hopup, die van een m4 is anders dan die van een ak of een mp5
JordivE;21076 zei:@Strelok zo haha. Dat is dus precies wat ik niet durf! Ik vind een APE ontzettend vet, zo een die Aart heeft, maar ik denk dat het verstandiger is om eerst een goedkopere te nemen. Een SA ofzo.