Aangenaam!

Davidvh81

Active Member
22 mrt 2018
41
9
Trophies
3
Ik ben David, 36 jaar en woonachtig in het altijd zonnige Eindhoven.
Ik volg al een lange tijd de YouTube kanalen van Novritch en Silo en mijn interesse in oorlog (oudheid tot 2e wereldoorlog) is vrij groot te noemen. Dus ik hoopte eigenlijk dat ik ergens een keer kan meedoen met Airsoften om er zo achter te komen of de Airsoft sport bij me past. Ik denk van wel, maar ik ken verder niemand die hiermee bezig is en via dit forum kom ik wellicht mensen tegen die ook in de regio wonen en het leuk lijken om mij op sleeptouw te nemen.

Ik heb op dit moment geen gear of een NABV lidmaatschap. Vrij logisch wellicht. Misschien ook niet.
Ik hoor graag van jullie!

Groetjes en.... Houdoe!
David
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum. Je kan lekker bij de skirms hier aansluiten en lekker ervaren hoe het is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Welkom! Ikzelf en nog een aantal andere wonen in de buurt van Eindhoven! Dus genoeg mensen waar je je kan aansluiten.. Hou even het skirm topic in de gaten en als je iets leuks ziet kan je je aanmelden!

2de wereld oorlog loadouts zijn erg zeldzaam op het veld, en trekken altijd veel bekijks! ikzelf ben ook van plan om er een samen te stellen, alleen is alles wat duurder dan de moderne spullen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Welkom! Check t skirm sub forum ;) moet vast wel lukken om iemand te vinden die je mee wilt nemen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Welkom! Ikzelf en nog een aantal andere wonen in de buurt van Eindhoven! Dus genoeg mensen waar je je kan aansluiten.. Hou even het skirm topic in de gaten en als je iets leuks ziet kan je je aanmelden!

2de wereld oorlog loadouts zijn erg zeldzaam op het veld, en trekken altijd veel bekijks! ikzelf ben ook van plan om er een samen te stellen, alleen is alles wat duurder dan de moderne spullen :p

Ik speel net zo graag modern hoor! Schieten is schieten. Alleen de vraag is wel: mag je elk type schutter spelen? Of is elke skira capped op bepaalde guns zoals sniper rifles en LMGs en zulks. Niet dat iedereen met een sniper rifle rondloopt ivm populariteit YouTubers.
 
Ik speel net zo graag modern hoor! Schieten is schieten. Alleen de vraag is wel: mag je elk type schutter spelen? Of is elke skira capped op bepaalde guns zoals sniper rifles en LMGs en zulks. Niet dat iedereen met een sniper rifle rondloopt ivm populariteit YouTubers.

Je mag gewoon spelen wat je wilt, alleen DMR en Snipers zijn er in overvloed. Dus ik zou lekker voor een assault rifle of LMG gaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Je mag gewoon spelen wat je wilt, alleen DMR en Snipers zijn er in overvloed. Dus ik zou lekker voor een assault rifle of LMG gaan!
Maar ik had ook al gezien dat LMGs erg prijzig zijn (400+). Ook in onderhoud. Maar ik vind het support gedeelte wel erg leuk denk ik. Wat raad je aan als je een wat lager budget hebt voor de aanschaf van een LMG of iets support?
 
Maar ik had ook al gezien dat LMGs erg prijzig zijn (400+). Ook in onderhoud. Maar ik vind het support gedeelte wel erg leuk denk ik. Wat raad je aan als je een wat lager budget hebt voor de aanschaf van een LMG of iets support?

Klopt LMG's zijn duurder dan een normale assault rifle, omdat hij enorm veel schiet heeft hij veel onderhoud nodig. (Meer dan normaal) Als beginner raad ik aan om lekker met een M4 of AK te beginnen. Dan kan je voor een mooi bedrag rond de 200 euro een prima apparaat in handen hebben! Ben je die zat of ben je verslaafd kan je naar een LMG gaan! :) Goedkope LMG's weet ik zo uit mijn hoofd niet, maar misschien andere wel.
 
Als je graag als support wilt spelen en niet gefocussed bent op een replica van een belt-fed dan zijn de cyma RPK's wellicht een goedkoper alternatief. Bij taiwangun voor 233 (moderne looks) of 257 (klassiek hout)
 
Welkom!

Zelf ook een ww2 fanaat en al een aantal ppsh, mp40, kars en mg42s voorbij zien komen. Grootste nadeel vind ik met name de ergonomie. Stg vind ik 1 van de mooiste wapens ooit gemaakt maar er valt niks aan te verstellen en je moet ee provisorisch je accessoires er op kwijt (wat het uiterlijk niet ten goede komt)

Ben zelf begonnen met een g&g cm16 raider-l en ben sinds een maand geupgrade naar een asg evo b.e.t. Carbine. De g&g is een prima beginners replica. Makkelijk in onderhoud, betrouwbaar en niet te duur. Mocht ik je tegen komen op een skirm (ulicoten ligt wel redelijk in de buurt voor je, ben er 7 april) kan je die altijd ff lenen