Ze hebben nu 130. Maar die 30k gaan ze nooit halen.Ja wel een beetje een aparte actie inderdaad, ik denk ook niet dat ze €80.00 gaan halen
@Olaf , waarderpolder is nu hun huidige locatie. Misschien komt nieuwe ook wel daar, maar daar zijn nog geen foto's van. Dat is het rare.
Duss ze kunnen wel verhuizen maar hebben niet genoeg geld voor een verbouwing. Of lees ik dit verkeerd
Is dit ook zo als je dit doet vanuit commercieel oogpunt en heb je hier een bron voor?maximaal 20 personen (dacht ik) een privé skirm organiseren zonder NABV keuring.
En anders moet je schietvereniging zijn maar moeten de bezoekers wel NABV leden zijnHet is volgens mij niet illegaal, je mag met maximaal 20 personen (dacht ik) een privé skirm organiseren zonder NABV keuring. Ook wat je op de foto's ziet zijn volgens mij 0,08 joule G36Cs wat gezien wordt als speelgoed en daarom ook te gebruiken door kinderen onder de 18.
Is dit ook zo als je dit doet vanuit commercieel oogpunt en heb je hier een bron voor?
EIGEN TERREIN:
#1: Indien het terrein op enerlei wijze zichtbaar en/of toegankelijk is vanaf de openbare weg, moet er toestemming gegeven worden door Bijzondere Wetten.
#2: Het terrein moet geheel afgesloten zijn en het moet niet mogelijk zijn dan BB’s op de openbare weg terecht komen en personen kunnen verwonden.
#3: De training dag moet als evenement bij de NABV zijn aangemeld.
#4: De spelers moeten lid zijn van de NABV of als introducé zijn aangemeld.
#5: Er mogen maximaal 20 deelnemers zijn.
#6: De training gebeurd op niet-commerciële basis
Ik denk het 2e......Denk dat alleen de vaste klanten gedoneerd hebben. Nog 46 dagen om praktisch nog €30k in te zamelen. Krijgen ze hun geld terug of heeft de fundraiser straks een nieuwe replica?